Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Máte rádi dotazníky?
Autor: čaro (Občasný) - publikováno 9.1.2003 (00:36:41)

Máte rádi dotazníky?

 

Mnohé o člověku prozradí. Nenechte se ale znechutit dotazníky, které bývají dotěrné (např. kolik máte doma koupelen, vlastníte- li  více než jedno auto, uveďte prosím počet, přihlaste se ke své národní příslušnosti a uveďte své náboženské vyznání …

Narozena? Ano!

Životní krédo: Neboj se přátel, nanejvýš tě mohou zradit. Neboj se nepřátel, nanejvýš tě mohou zabít. Boj se však lidí lhostejných, neboť s jejich mlčenlivými souhlasy se koná křivda i vražda! (A.Solženicyn)

Stav: Čerstvě vdaná, ale nebudu se zlobit, když mě budete oslovovat „slečno“.

Jak si užíváte života?

Václavák: „Kolik je prosím vás hodin?“

„ Verstehe nicht!“ (hystericky)

„Pardon.“

„Was?“

„No jo, můžeš mi políbit …“

„Was?“

„No jasně, ty taky!“

„Verstehe nicht!“

Oblíbená anekdota: Roubíček a Mošé se procházejí po hřbitově. Dojdou až k honosné hrobce rabína: „Koukali na to, jak ten si tu dobře žije“.

Záliby: Vše, co povznáší duši.

Oblíbené místo: Prčice. (obec u Prahy)

Oblíbená hra: Soudruhu, nezlob se!

Oblíbená autorka: Marie Slavíčková.

Oblíbená kniha: Každá od Marie Slavíčkové.

Zaručený recept: Otevřeme konzervu leča s klobásou a po ohřátí jíme s chlebem.

Nosnost: To byste stejně nespočítali. (* značka proměnlivosti)

Oblíbená lokalita: Prčice. (obec u Prahy)

Dodatek: Marie Slavíčková žila na přelomu 19. a 20. století. Její existenci, život a dílo jsem si ráčila, milý čtenáři, vymyslet.



Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslav Langer (Občasný) - 9.1.2003 > A co se na tom má hluboce kritizovat ??
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.1.2003 > éé, to mi totálně uniklo
<reagovat 
Sáša (Občasný) - 9.1.2003 > Některý odpovědi jsou hezký, jen si tak říkám, že je na světě o jeden zbytečný dotazník víc...
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 17.1.2003 > nesnáším dotazníky... nic ve zlým :o)
<reagovat 
princezna (Občasný) - 9.3.2003 > Tak buď jsi to psal pod vlivem nebo ti nerozumim... řekla bych "o ničem" a zeptala se proč? Možná jsi zešílel po návštěvě mnoha úřadů...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter