Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PŘÁNÍČKO z kolekce Proza
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 9.12.2011 (16:25:13)
AHOJ VŠICHNI KTEŘÍ ZAVÍTÁTE
A KTEŘÍ JSTE MĚ OBDAROVÁVALI DOBRÝM POCITEM, SMÍCHEM, NADĚJÍ VYZNÍVAJÍCÍ NEJEN Z VAŠICH VLASTNÍCH PŘÍSPĚVKŮ, ALE TAKÉ ZE SLOV, ZANECHANÝCH POD MÝMI PŘÍSPĚVKY.

AHOJ VY VŠICHNI KTEŘÍ JSTE SE SE MNOU DĚLILI O SVÁ TRÁPENÍ A VYSLECHLI TA MÁ.

AHOJ VY VŠICHNI KTEŘÍ JSTE ZAVÍTALI ANIŽ BYCH O TOM VĚDĚL. JEN POČÍTADLO NÁVŠTĚV MI PROZRADILO ŽE VÁS BYLO HODNĚ.

PŘEJU VÁM VŠEM HEZKÉ SVÁTKY A KDYŽ TO NEBUDE VYCHÁZET, BERTE JE JAKO VŠEDNÍ DEN.
JÁ TO TAK DĚLÁM.
DÁM SI KÁVU, NOHY NA STŮL A DĚLÁM TO, CO ZROVNA CHCI.
AŤ SE SVĚT TŘEBA PODĚLÁ.

TĚŠÍM SE ŽE VÁS TU ZASE VŠECHNY NAJDU,
A KDYBY NE, BUDETE MI CHYBĚT.

TAK ZATÍM :-))


Poznámky k tomuto příspěvku
0 class (Občasný) - 9.12.2011 > I tobě, Bajato :)
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 10.12.2011 > taky mi budeš chybět, Bajato. Mohu to brát tak, že vlastně ani neodcházíš, že tu stále někde jsi (byť Tě někdy registruje asi jen to počítadlo)?
Doporučil 
<reagovat 
mjach (Občasný) - 12.12.2011 >

 

Díky, že zvyšuješ počet případných postrádajících na jedna

Nicméně přeji ti, aby tvé nohy zůstaly pod stolem (ne, ne, to není žádná narážka ) a aby to pro tebe letos nebyl jen všední den.

Ahoj

 


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 13.12.2011 > mjach> 

Nebuď nevhodně skromný, chyběls bys jistě i té nanicdobré ženštině ().

 

Nohy si nech, kde je libo, a mezi svátky přijeď, kovboji


<reagovat 
anakonda (Občasný) - 19.12.2011 > I tobě krásné svátky a zase brzy nashledanou :)
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 25.12.2011 > Krásné Vánoce i tobě a díky, že tu jsi :o)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 26.12.2011 > Juchůůůůůů :-)

DÍKY VÁM VŠEM :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter