Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MEDITAČNÍ
Autor: P.V.Ctihodný (Občasný) - publikováno 29.12.2011 (14:01:09)

Prší

Dešťové záclony
mne něžně sevřely
v mém vnitřním království

Království ticha
ale ne samoty

Tapetové vzory
namísto krápníků
Místo kapání vody
tikot budíku


Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 2.1.2012 >
Body: 4
<reagovat 
peťule (Občasný) - 1.1.2012 > mě se moc líbý -je vtom cit a krásné vyjádření slovy !
Body: 5
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 3.1.2012 > peťule> Díky za uznání.V novém roce přeji hodně radosti a hezké básničky!
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 18.5.2013 > tohle je originální jako předpověď na Nově, před osmou večerní, čau
Body: 1
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 30.12.2011 > na mna strašne "hlúpy text" bez akejkolvek snahy ôzapracovania " proste je to prvoplánová rýchlovka, pri ktorej si myšlienku absolútne nenechal dozrieť, iba si ju to hodil ako taký recept na špagety. monotonna výstavba podčiarknutá o rutinnú koncepciu stavby adjekt-subst, obohatená o strašne iritujúcu genitívku, proste je to naozaj výslovne ploché, všetko, čo si chcel povedať si detto povedal už v nadpise...na mna strašne slabé, detinské, bez akéhokolvek šmrncu.
<reagovat 
 Mia... (Občasný) - 15.5.2013 > Path Adamski> S tím já tedy naprosto nesouhlasím. Ale je pravda, že kdo hledá, najde a kdo nic nehledá, nemá ani co najít. Já patřím k těm, co hledají a vidím v tom toho spoustu. Pěknou myšlenku, která se dá chápat asi jen lidmi, co žijí jinak. Podle mě je to o spoustě věcech a jen o jediné ne a to je právě ten nadpis. Tím neříkám, že je špatně zvolený, hodí se perfektně, ale o tom, že prší ta báseň určitě není. Znáš to, lidé se dělí na ty, co pochopili Malého prince a žijí tak, na ty, co ho pochopili a nežijí tak a na ty, co ho kritizují jen proto, že si myslí, že ho chápou a přitom tomu tak není.
Body: 4
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 16.5.2013 > Mia...> Svoju spokojnosť s dielom prezentuj autorovi textu. nie mne, necítim a nemám potrebuj konfrontovať vkus a ak ma upodozrievaš z toho, že som to brala ako básen o "pršaní "- tak si čítala môj koment povrchne.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.6.2013 > Mia...> Díky za uznání a za zajímavé dělení lidí.
P.S.:"Prší" není nadpis, ale první verš.
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 13.9.2016 > ..Líbí se mi to
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 13.9.2016 >
Body: 5
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 4.8.2017 > sartre2> Díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter