Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z Afganistánu do Prahy
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 30.1.2012 (02:30:58)

Z AFGANISTÁNU DO PRAHY

Afganistán je nebezpečné zaostalé místo, kde se válčí a umírají tam lidé, zatímco u nás ve staré dobré Evropě, kolébce kultury,  je klid a bezpečí.

Ale záleží na úhlu pohledu.

Pro dva psy, které vojáci přivezli z armádní mise ve snaze je zachránit, se naše mírumilovná zemička naopak stala konečnou stanicí.

 Zatímco v divoké Asii by možná přežili, v naší civilizované Evropě museli být utraceni, protože v armádním rozpočtu se nenašly finanční prostředky pro udržení dvou psích životů…

Právě armáda, která vyhazuje miliony v podezřelých zakázkách, za předražené značkové trenýrky pro důstojníky, kýčovité cínové vojáčky jako dar zahraničním návštěvám, či odtučňovací kůry pro obézní administrativní pracovníky, tak tenhle kolos si nemohl dovolit zaplatit dvou psům místo v karanténě?

Ba co hůř, jak vyšlo najevo při zveřejnění této zprávičky, Česká republika, která má široko daleko nejdražší dálnice, nemá vůbec karanténu pro dovezená zvířata!?

Naši politici nám z našich daní nedokáží zabezpečit ani takovou základní věc? A tak český občan, který si dovolí platit v bance mnohem vyšší poplatky než je běžné v sousedních státech, kde mají naopak vyšší platy, si musí dojet po těch předražených dálnicích k sousedům, kde je karanténa samozřejmostí.

Američtí vojáci si z vojenských misí často vozí psy, proč čeští vojáci nemohou? Za komunistů jsme se ve srovnání se světem často cítili jako lidé druhé kategorie, jak to, že po dvaceti letech demokracie a budování svobodné společnosti, jsou pro nás stále nedosažitelné věci, které jsou jinde zcela běžné?

Hláška z Orwellovy Farmy „všechna zvířata jsou si rovná ale některá jsou si rovnější“, které jsme se kdysi smáli jakožto povedené narážce na režim, tak získává spíše hořký nádech a pro ty dva utracené psy to zní přímo jako výsměch.

Jestliže politici cítí právo vyhazovat peníze z našich daní za zbraně s výmluvou, že se musíme vyrovnat armádám NATO, proč necítí i povinnost zabezpečit lidem této země srovnatelný standart ve všech ostatních aspektech běžného života? Ale zase, když všichni mlčí a starají se radši o to kde sehnat nejvýhodnější slevové kupony, proč by se politici něčím takovým vůbec zabývali? Mají důležitější věci na práci, třeba jak odklánět nakradené peníze...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mazza mazzaney (Občasný) - 30.1.2012 > Jó ženský,krajkové prádélko,vibrátory různé velikosti,kadeřník,a mnoho,mnoho dalších.To je přístup k penězům Anae.V oni i ženský jsou v politice a taky posíraj co se dá.
<reagovat 
mazza mazzaney (Občasný) - 30.1.2012 > Kde domov můj,kde domov můj?Libuško,ještě pár takových článků a zůstávám v Holandsku.
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 30.1.2012 > mazza mazzaney> to by bylo rozumný já se asi taky brzo zbalím a odjedu někam za sluničkem:-)))
<reagovat 
Rajče (Občasný) - 30.1.2012 > Co dodat? Bída a lesk "civilizace"...
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 30.1.2012 > Rajče> dík za komentář
<reagovat 
kardamona (Občasný) - 31.1.2012 > *
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.1.2012 > obecně jednou nahlas musím říct - muži vůbec neumějí zacházet s financemi v tom potřebném slova smyslu, nakonec - jen se stačí rozhlédnout - je dají tak často - i ty svoje - na blbiny - luxusní auta, slaboduché sexy barbieny, pistolky, spraye Bodyguard, luxusní fetišistické haluzny, na chlast a svoje koníčky - jachty atp., přinejlepším z veřejného rozpočtu na elektromobily a kilometry aušusovej dálnic pro svý plechový miláčky atp. atp. - MÁŠ OPRAVDU PŘEHLED, RÁDA BYCH TĚ NAVRHLA NA PRESIDENTKU ČR! co řikáš ...
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 30.1.2012 > anae> dík já bych to klidně přenechala tobě maximálě bych ti dělala poradkyni:-)))
<reagovat 
 anae (Občasný) - 31.1.2012 > libusepalkova> no, omrknem tyhle přímý volby prezidenta, počkáme na ty další .... a pak si střihnem :-))), kdo bude prrrr ... a kdo porrr ...
<reagovat 
píč (Občasný) - 30.1.2012 > To je složité.Korupce je motorem ekonomiky.Ale nesmí překročit 35 procent státních výdajů.Bohužel, jsme nebezpečně přes hranici, a rozkradeno je cca 45 procent peněz.Ti, co kradou, už začínají hlídat ty, co kradou víc.A to je pozitívní jev.Vše bude dobré.Uvidíte,žádné obavy dámy !
Body: 5
<reagovat 
 anae (Občasný) - 31.1.2012 > píč> máš přehled o tom, v čem jel (jede) senátor P. Sobotka?
<reagovat 
 píč (Občasný) - 31.1.2012 > anae> Nejsem protikorupční vyšetřovatel Anae: ale v politice to chodí tak, že ti, co rozdávají prachy na účty inteligentně ( ne jako Bárta)jsou zcela v pozadí a nemluví se o nich, jsou naprosto nemedializovaní, z příkazu médiím, neboť média jsou závislá na penězovodech.Podívej, třebas takový poslanec z Bohumína, Alfréd Michalík, slyšelas o něm- asi ne, ale je to nejmocnější muž v Parlamentu ( počínaje konsoliační agenturou a nechci zde vyjmenovávat to co patří do spisu jinde - taky koukni- strana ho nominuje vždy na volitelné místo, byl senátorem, teď je poslancem- již dvacet let je tomu tak, neptáš se proč- to je ten důležitý- ostatní co jsou vidět jsou pěšáci)
<reagovat 
píč (Občasný) - 31.1.2012 > Ten rozdává karty milá Anae.Média jsou od toho, aby to se točily řeči o jiných, blbých kauzách,a lid se honil za větrem.To je bývalý finanční ředitel ZDB Bohumín, dlouholetý komunista, fikaný ekonom, co ví jak,jak na to správně účetně, právně a zákonně, a má v tom 40 ti letou praxi- ne blbý Bárta s obálkami.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 30.1.2012 > Jo! Máš recht... bohužel...:-(
Ti psi mne ale fakt nadzvedli...
Jen tak dál, Libuško, piš, piš, piš
A myslím si, že obě pohlaví rozhazují prachy úplně stejně... takže nějaké to zobecňování je na prd, víc záleží na jedincích (s dodatkem, že poctiví a pokorní většinou nemají dvakrát co rozhazovat...)
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 30.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> máš pravdu když vidím za jaký ptákoviny jsou některý ženský ochotný vyhazovat peníze tak jen žasnu:-)))
<reagovat 
 anae (Občasný) - 31.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> ale většinou muži rozhodují o státních financích, na různých úrovních, sleduju to docela podrobně, tak si troufám říct, že o tom něco vím ...
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 31.1.2012 > anae> jistě, ale to už je oblast politiky - a tam obecně moc žen není (a možná by ženy se státní kasou nakládaly líp... nevím)
<reagovat 
píč (Občasný) - 1.2.2012 > testosteron za nic nemůže.Mužský mozek ( jiný než ženský)ve spojení s testosteronem ano.Kastrace by udělala z žen společnost VELKÉHO VIBRÁTORA
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 1.2.2012 > píč> obávám se že k tomu má svět nakročeno i bez kastrací
<reagovat 
píč (Občasný) - 31.1.2012 > ženy mají obecně v sobě málo agresivity.Jak by to mohlo fungovat mezi Z PODSTATY AGRESÍVNÍMU MUŽSKÉMU MYŠLENÍ.Nijak.Snad jen ženy - mužatky
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 1.2.2012 > píč> no jo za všechno může testosteron¨kdyby se zavedla povinná kastrace (něco jako židovská obřízka dotažená do konce) tak by na světě zavládl mír...ale zase by tu byla asi nuda:-))
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 1.2.2012 > libusepalkova> a vymřeli bychom, hurá :-)
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 1.2.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> to ne pár bych nechala na semeno---to mám promyšlený neboj, ale o tom už jsem tu už kdysi psala
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 1.2.2012 > libusepalkova> jo, máš pravdu, Brosnan apod...
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 1.2.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> no ty máš paměť:-))neustále mě překvapuješ
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 1.2.2012 > libusepalkova> jo, to já umím :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter