Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen ze sna
Autor: Hakunin (Občasný) - publikováno 7.1.2003 (22:50:04)
   

Sen

 

Byla noc

a byl i den

vím už jen

že měl jsem sen

 

Jdu sám úzkou uličkou

za zády noc

před sebou den

jdu pořád dál a dál

takovej to byl sen

 

Jdu dál a dál

vše za mnou mizí v noc

v ruce mám skleněnku

noc je den a den je noc

 

Jdu dál a dál

v té skleněnce mám život svůj

minulý i budoucí

a vím jen jedno

že je můj

 

Jdu dál a dál

a už to není sen

v celém světě

zbyl jsem jen

já sám a můj sen

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 7.1.2003 > No, možná jako text písničky by mi to sedlo, ironický ...
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.1.2003 > Kajman> Chtěl jsi tím říci, že na písničkové texty máš jiná, méně čí více přísná měřítka než na básnický text?
Už delší dobu uvažuji o tom, že na toto téma rozpoutám diskusi. Tvoje poznámka mne utvrzuje v tom, že by mohla mít smysl.
<reagovat 
Jesus (Občasný) - 8.1.2003 > Naty - vždyť to je logický, že na výplň muziky jsou jiný nároky.
<reagovat 
Skip (Občasný) - 8.1.2003 > Jakoby mi při čtení v hlavě poskakovaly citoslovce: Tralala, lalala, tralala, lalala...:-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 8.1.2003 > Trochu pokrátit ne ?
<reagovat 
Hakunin (Občasný) - 8.1.2003 > jen houšť a klidně větší kapky do mě vážení :-)) jsem "splachovací" a vím že nejsem dokonalý, co je špatného na tom že to vypadá jako text ? mě jde víc o příběh než o formu :-)) chci aby kažý můj pokus o poesii něco řekl :-) a tak by to mělo být ne ?
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 8.1.2003 > Asi ano, to nemyslím nijak urážlivě, ale občas prostě něco čtu a říkám si: jako báseň (BÁSEŃ, och) mi to nesedí, ale jako text písničky by to bylo fajn, tak jsem to myslel... Tak si to přeber...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter