Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
J(anu)AR na dvorku
Autor: ataner (Občasný) - publikováno 4.1.2012 (23:51:32)

 

 

 

 

 

undefined








 

undefined









undefined









undefined

 

 

 

 




 

undefined









undefined







 



Poznámky k tomuto příspěvku
J&mes (Občasný) - 5.1.2012 > třetí se mi líbí, čtrvrtou bych vynechal, BW dobrá volba ale v náhledu ty barvy taky vypadají dobře
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 5.1.2012 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.1.2012 > momentky některý ujdou, ale obecně, technická kvalita braná senzitivním útokem se samozřejmě občas nezdaří....spíše velmi často....Jsou to ale stejně zlatíčka..............
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 6.1.2012 > Mima> 

uprimne viackrat doznavas, ze sa fotkam vobec nerozumies.

tak by si sa mohla k nim konecne aj prestat vyjadrovat, nebudes aspon vyzerat mimo, mila mima ..


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 6.1.2012 > ataner> 

...."pokusím se" na fotky nereagovat, nebude to pro mne až taková újma, popravdě mě to ani nebaví častokrát......Chybí mi více příspěvků výtvarných, ke kterým bych se snad občas mohla nějak vyjádřit. V sekci literatura, kde to jakž-takž žije, se výjimečně nějak někdy a opatrně vmísím do diskuse......Nikdo mi doposud ani tam nenaznačil meze,které nemám překročit....A za fotky, kterými jsem já "přispěla" zkusmo na Totemu se až tak moc nestydím, ač se nevyznám vůbec v "názvosloví" a "terminologii".

P.S. Nikdy mne nenapadlo, ani vlídně, nabádat zde někoho, aby se nevyjadřoval k tomu, čemu "vůbec" nerozumí. To je dost odvážné, a mohla bych mít třeba taky takové sebevědomí....Nebo spíše, o takové sebevědomí snad ani nestojím....I když jsi mně Ataner dost naštvala, přežiju to ....rozčarována,  ne poprvé, a ne tady..... Přesto....no, nic.....se nestalo....


<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 5.1.2012 > Búúú těšila jsem se na barevnou sérii jak vidno v náhledu a tady?
No i tak celkem pěkné..kočky a psi si hrají :-)
Nejvíc první, čtvrtá by mohla být ostřejší - možná by to ještě šlo udělat? Ta by se mi taky moc líbila :-)
Ale pěkně tam dovádějí..
<reagovat 
 J&mes (Občasný) - 5.1.2012 > sněhulka> to myslíš vážně s tou čtvrtou fotkou?  bud to byl záměr nebo se prostě nepovedla ...matlat ostrost v počítači...
<reagovat 
 sněhulka (Občasný) - 7.1.2012 > J&mes> Ano myslím.. a proč se nematlat s osrostí v počítači?
Hm asi je to hodně obtížné..
Rozhodně jsem nechtěla ublížit, to ne. Jen mi přijde škoda té fotky, že na ní ty číčy nejsou dost ostré (hlavně ta vpředu, je úžasná), no..to je vše :-)
Přeju pěkný vkend (-:
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter