Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
noc2
Autor: L.u.c.k.y (Občasný) - publikováno 5.1.2012 (14:06:36)


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 5.1.2012 > Fotka stejně jako předchozí super, ale prozraď mi jednu věc. Byť jsem na Totemu od jeho začátků, ještě nikdy se mi nepodařilo dát dva příspěvky v jeden den :-)
Body: 5
<reagovat 
 L.u.c.k.y (Občasný) - 5.1.2012 > sadaf> Ahoj Sadafe, upřímně, o fotografování nevím vůbec nic. Nemám ani kvalitní fotoaparát. Jsem člověk, co tak bloudí světem s nejhorším automatem a občas cvakne. Poslední dobou jsem si prohlížel staré obrázky a řekl si, že by mě zajímalo, jestli by ty co se mi líbí uspěly také u lidí, co tomu rozumí, anebo jestli by mě hnali bičem. Doufám, že jen nemrhám jejich časem a vážím si každého komentáře. I Tobě za ně děkuji. L.
<reagovat 
safran (Občasný) - 5.1.2012 > Dobré foto
Body: 5
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 5.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář katovna - 5.1.2012 > Nenech se opít rohlíkem od místních ignorantů. Ta fotka samozřejmě dobrá není. Máš tam fotogenickej barák a světlo, který tomu dává dobrej barevnej nádech. A to je vše. Není tam nic, co by stálo za pozornost, navíc je to foceno víceméně proti zdi => prostor 0, kompozice 0.
Kdybys třeba fotil tu ulici, na které stojíš, s domy po stranách, tak už se to někam posunuje. Takhle bohužel...
<reagovat 
 L.u.c.k.y (Občasný) - 5.1.2012 > čtenář> Děkuju..
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 5.1.2012 > Lucky-nko. Vůbec nezáleží na tom, jaký máš aparát. Byl jsem před časem na besedě s fotografem světového formátu, panem Huszárem, a ten celý život fotí na kapesní foťáček na kinofilm. A tady záleží na tom, jaký máš oko. A máš ho moc dobrý. Tvoje fotky mají myšlenku a tvojí osobnost. Drž se toho, až budeš mít čas a chuť, pozvu tě k sobě na zámek do Jižních čech.

Krásné dny,

Saša K.
<reagovat 
 L.u.c.k.y (Občasný) - 5.1.2012 > sadaf> Jižní čechy mám hodně z ruky, takže za pozvání děkuju, ale určitě ho nevyužiju - a soudě z oslovení, jistě bys radši pozval nějakou Lucii :) Já jsem ten Lucky ;) Ahoj, Lukáš
<reagovat 
 čtenář katovna - 5.1.2012 > sadaf> Je roztomilý, jak tu naslintaně cukruješ a doufáš, že s trochu snahy z toho něco kápne (asi doslova, co?). Patrně jsi přehlídl, že autor není ženská :-D.
<reagovat 
bocco (Občasný) - 6.1.2012 > má to príjemnú atmosféru, a to je niekedy viac ako teória
Body: 5
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 6.1.2012 > atmosféra fotky výborná, ale to co říkal katovna má něco do sebe
Body: 4
<reagovat 
 L.u.c.k.y (Občasný) - 6.1.2012 > J&mes> jj, to jistě... rád bych to vyzkoušel i jinak, podle jeho rad, ale nejde to. Je to továrna a kolem dokola nic není. Tohle je jediný pohled, který tam za procházku stojí...
<reagovat 
 J&mes (Občasný) - 6.1.2012 > L.u.c.k.y> možná právě to prázdno dokola dá té fotce šmrnc
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.1.2012 > ...atmosféru to má, ale to samo o sobě nestačí....."hnali mne zde bičem" mnohokrát, a jsem za to ráda, velmi často měli pravdu....
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 6.1.2012 > Jak patrno z mého oslovení s pomlčkou, pohlaví tvé jsem věru nevěděl, proto ta zmíněná pomlčka.
Fotka se mi prostě líbí a názory na mě od čtenáře katovna jsou pro mně na nic a na h....a :-)

Hezký víkend :-)

Saša K. P.S. Pozvání ke mě na zámek platí pro všechna pohlaví :-))
<reagovat 
 čtenář katovna - 12.1.2012 > sadaf> Sám víš nejlíp, že se z toho snažíš hloupě vylhat :-D. Od hovnáře tvého formátu nic objevného.
<reagovat 
rosie (Občasný) - 21.4.2012 > atmosféra celkem zajímavá
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter