Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci kapka 2 z kolekce kapky duhy
Autor: Li-duše (Občasný) - publikováno 16.1.2012 (17:55:23)
další v kolekci>

"Miluji přítomný okamžik,

ve kterém je mi stabilně dobře."

 

 

Li-duše



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář claim - 16.1.2012 > Jen przníš duhu.
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 16.1.2012 > čtenář> Kdybys prožíval moudrost Buddhy, jak tu prezentuješ...tak bys věděl, že prznit nic nejde...jen tvá mysl vnímá vše sprzněné.
A duha...je esence, ta nejde prznit i kdybys v ní chtěl souložit s veverkami.
<reagovat 
libusepalkova (Občasný) - 16.1.2012 > tak ať je to okamžik nekonečný...podle odborníků to, co lidské vědomí dokáže vnímat jako přítomnost, je časový úsek několika málo sekund, vše před tím je minulost a to potom budoucnost
Body: 5
<reagovat 
 čtenář claim - 16.1.2012 > libusepalkova> Kristepane, přítomnost jako stav, žádný čas...baby, jděte radši vařit!
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 16.1.2012 > libusepalkova> kéž by byl... jsou to jen střípky, však víš:-))
...nebo jen kapky něčeho nehmatatelného...ale v celku je to duha:-)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 16.1.2012 > čtenář> ty jsi tu za stav Buddhy, že se tak předvádíš? nebo chceš abych si tě všimla? :-))
...no všimla jsem si tě...ale voda teče dál a Země se točí i s povýšeneckými přístupy:-))

anžto, jdi raději vařit ty, a pusť si u toho nějakou telenovelu...nebo fotbal, a neraď co máme dělat my. Na to nemáš kapacitu.
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 14.6.2012 > Tento tvůj citát, a reakce na něj, mě také donutil reagovat. Nechtěl jsem. Přečetl jsem si i ostatní citáty. Den jsem počkal a pak se podíval i na tvá další díla. Nečetl jsem všechno, ale z toho, co jsem četl, se mi nejvíc líbil Daniel. To proto, že je přímou cestou k li-dskému, bez efektních obrazů, z nichž některým jsem nerozuměl a některé považuji za vypreparované jednorožce. Ovšem nelze popřít, že Jsi plná ducha víc, než je obvyklé. Některé z tvých obrazů a myšlenek jsou důkazem, že vidíš za horizont průměru.

Ovšem ty tvé citáty a zvlášť tento... Nějak si to nedovedu dát dohromady, abych Ti uvěřil. S přítomným okamžikem mám značně obtížnou zkušenost a souvislosti, které se na něj váží dávají mlhavý předobraz, který se už v pouhých konturách rozchází s tím, co zde cituješ. Pořád je zde však možnost, že pouze nerozumím tomu, co je pro Tebe zřejmé ...a to mi nedává spát.
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 14.6.2012 > Sallybill> Předem bych chtěla poděkovat za to že jsi tedy vůbec napsal. :-)

jeden drahocený buddhistický mistr říkal: "Když něco nevidíš, neznamená to, že to neexistuje!"
Již jen to, že nevidím za roh, jeví se jako neexistence, ale neznamená to, že to tam není :-))
a tak je to vždy i se stavy, z mé zkušenosti, jsou různé stavy, jsou různí lidé, oni mají vskutku různé stavy...
nelze popsat kdo co prožívat, na to si netroufají ani osvícenci, i když vidí hodně...
proto je velmi těžké pochopit co sami neprožíváme, a pak je i těžké uvěřit že někdo píše o něčem, o čem něco ví...
Nemyslím si, ani vlastně nevěřím, že se nějaké stavy dají načíst z knih a nebo vymyslet:-) Buď něco prožívám a nebo ne, když ano mohu z toho i tvořit a jednat...
to je pro mne to celé o co asi v této existenci jde, abychom prožívali co nejmilosrdnější stavy a z toho žili a jednali :-)
Pokud jsem zareagovala správně na to co jsi mi chtěl sdělit...klidně mi napiš i do vzkazu :-)
měj krásný čas a děkuji za milá slova!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter