Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Překážkový běh
Autor: Carpin (Občasný) - publikováno 16.1.2012 (15:22:51)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 17.1.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.1.2012 > ...co bylo předlohou pro ten dramatický výjev ?......
<reagovat 
 Carpin (Občasný) - 17.1.2012 > Mima> Jen fantazie. Občas si beru na pomoc fotky, ale v tomto případě čistě fantazie.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 17.1.2012 > Carpin> ....a velké zaujetí Přírodou......Věřím, jde možná i o určitý druh fotografické paměti, můj brácha v dětství kreslil "zfleku" leopardy a vlky ve skoku, úplně "zvoleje"......možná děláš dobře, že se nenecháš zneklidnit tím, že na tom materiálu tvoříš sice obrázky úžasné, jako z minulých staletí, ale kýčovitě působí.....,já sama za sebe výjimku udělám, body dám....Taky jeden spolužák kreslil z profilu Indiány na počkání....ale nic jinýho nakreslit neuměl....
Body: 5
<reagovat 
 Carpin (Občasný) - 18.1.2012 > Mima> Ono je to trochu jinak. Maloval jsem všechno možné, od aktů přes krajinky až k abstrakcím. To proto, abych našel "svoji parketu", která se bude nejlíp prodávat... Podnikat nesmím a dobrou práci nedostanu, takže se můj koníček stal z donucení mojí jedinou živností. No a když jsem se našel v rytinách do parohu, vyřešil se problém sám. Okruh myslivců a lovců je obrovský a ti si do loveckého pokoje abstrakci mezi trofeje věšet nebudou. Jinými slovy - je mi úplně fuk, jestli je to kýč nebo ne, podstatné je, že pro mé klienty je to vrcholové umění... a já mám na chleba.
Takže jestli umím anebo neumím taky něco jiného, než jsou jeleni či vlci, ať si každý posoudí sám.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 18.1.2012 > Carpin> ...ta poslední má věta byla samozřejmě jen náhodná poznámka, o někom jiném, co mne k tomu napadla....Také bych potřebovala svůj jediný průběžný zdroj financí z činnosti, kterou budu ovládat,a která mě zároveň bude bavit mnohem více, než dosavadní mé profese....Takže věřím výše uvedenému z Vaší reakce a přeji i nadále mnoho zákazníků........
<reagovat 
 Carpin (Občasný) - 18.1.2012 > Mima> Díky!!! Doufám, že moje reakce nevyzněla nějak uraženě, to nebylo jejím smyslem. Skutečně jde jen o to, že dělám to, co mě baví a současně živí (dobře živí) a můžu tak z vysoka kašlat na některé takynázory takyumělců, které moje práce zatracují :-)

<reagovat 
Rajče (Občasný) - 20.1.2012 >

Pocházím z mysliveckých rodin, takže tohle prostě můžu. Za mě plný počet!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter