Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
chci to číst
Autor: Gituša (Občasný) - publikováno 20.1.2012 (17:37:40)

Pěkné by bylo někde odejít, zavřít za sebou jedny, druhé a třetí dveře, skopnout s postele peřiny a na bílé prostěradlo položit naše nahá těla, povídat si o tom, co má, kdo rád a dotýkat se jeden druhého jen opatrně a něžně jako bychom byli z pěny, jakoby to byl sen, ze kterého se nechceme hned tak probudit. Všechno by bylo daleko, práce, povinnosti, lidi i doba návratu. Přejížděl bys mi prstem po těle, jako bys maloval obraz se spoustou detailů. Teprve tehdy bych si uvědomila, jak jsou některá místa na mém těle důležitá.....bylo by těžké se nepřitočit k tobě a nedotýkat se tě a nezačít tě líbat.......Líbání nás vzrušilo, jsem vlhká a ty ztopořený, už se nedá odlehnout, už se nedá povídat, je těžké i dýchat.......najednou se chce hrozně spěchat, všechno urychlit a mít, každé zbrždění ještě víc dráždí a vzrušuje.........to jsou chvíle, na které později vzpomínám a znovu se vzruším a znovu se tě dotýkám............dotkla jsem se tě, držím v dlani tvůj penis ,vždycky mě fascinuje jak je tvrdý a pevný a jemná kůžička je neskutečně příjemná na dotyk a nádherně voní a hřeje.......chci tě mít v sobě a chci tě i pít, chci prožít všechno současně a sere mě, že to nejde.......sjíždím po tvém těle, mám pocit, že se třese celý svět, ale třesu se jen já, dýchám tak, že to lomcuje i těmi zavřenými dveřmi, vším a nejvíc tebou............přejíždím jazykem ve tvém klíně a není místo, které bych vynechala, beru tě do úst a do rukou a do úst a do rukou, moje sliny ti stékají po údu a já jen něžně dráždím uzdičku a pak rychle a pomalu a rychle .......tak moc se těším, až budeš, tak moc si přeju,aby už!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
libusepalkova (Občasný) - 21.1.2012 >

já bych zase radši brala jen ty tečky a s pocitem že ten zbytek jsem vůbec nemusela číst


<reagovat 
Čtenář - 21.1.2012 > Aneb kdo o tom mluví, málokdy to dělá B-)

O čem to má bejt? O normální sexuální chvilce, kterou známe všichni, aniž bysme měli potřebu to ventilovat na LITERÁRNÍM serveru? Zvlášť když to není ani napsané osvěžujícím stylem, který by přinesl něco nového nebo aspoň překvapivý závěr (ne obligátní "už aby byl"). Ach jo. Možná právě autorka neprožívá nic, proto lehkým pornem loví sexuchtivé čtenáře. Ale na to jsou seznamky "ona hledá jeho za účelem sexu" zlato.
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 23.1.2012 > čtenář> Je to o tom, že jsem tu měla sedm komentářů - prostě některé věci se čtou vždycky, ať už jsou jakkoli napsané. Vždycky se najde nějaký čtenář. Třeba i ten, který už dlouho nebyl nebo hlavně ten?
<reagovat 
píč (Občasný) - 21.1.2012 > Naopak, tečky se mi líbí, tam může být něco co rajcuje ještě víc.Vadí mi jen, že penisu říkáš úd.Udy jsou údy, pyj je pyj.Tak propříště jo! A napiš ještě něco takovýko, to je aspoň odvaz, při tej hrůze co tu člověk čte.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 23.1.2012 > píč> Děkuji, už vím, kde je chyba:-)
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 20.1.2012 > souhlasím s předchozím komentářem, včetně těch teček :-)
Body: 4
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 23.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> .........děkuji moc..........
<reagovat 
Čtenář - 20.1.2012 > Hezke, atmosfericke, nezne a velmi vzrusujici. Dal bych 5 bodu. Ale tech tecek je trochu moc, ne?
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 23.1.2012 > čtenář> Teček není nikdy dost, jen to málokterý vydrží:-)
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 22.1.2012 > vanilko :P
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 23.1.2012 > Aaen> ale fuj:-)))
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 13.8.2012 > Asi tak...mě se to četlo super...možná bych trošku upravila ten závěr :-)
Doporučil 
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 13.8.2012 > no jo. Fakt v lednu? Tak to jsem šťastný, že to čtu až teď, vzhledem k tomu, co já jsem zde...

Stále víc se utvrzuji v tom, že ženám je dovoleno poněkud více v tomto žánru a stále víc jsem ztotožněn i s tím, že mám i "ženský šuplík".
Body: 5
<reagovat 
 Gituša (Občasný) - 24.10.2012 > Kranad> v srpnu ? Kranade, tvůj ženský šuplík by mě docela zajímal:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter