Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky UHNILÝ KLITORIS V PISOÁRU z kolekce Usměvavá beznaděj
Autor: Petr Měrka (Občasný) - publikováno 31.1.2012 (11:27:20)
další>

Byla jsem u ministra sociálních věcí a práce Hybrida Žaluda. Našel mě před kostelem, kam chodíval s manželkou a svými dětmi každou neděli na ranní mši. Tak jako jiní nezaměstnaní jsem i já s rukou nataženou před sebe prosila o almužnu.

Myslím, že ho zaujal můj vzhled a potom taky ten fakt, že jsem byla nezletilá. Svoji rodinu poslal napřed, pročež na mě kývl. Odtrhla jsem se svým zmrzlým zadkem od země a přistoupila k němu.

„Chceš si vydělat?“ zeptal se mě.

„Jasně,“ zadrkotala jsem zuby. On měl na sobě kabát, já jen potrhanou košili. Šla mi vidět prsa. Dotkl se jich. Byla jsem na podobné jednání od mužů zvyklá. Často na něm vysloveně závisel můj život. Za pohlavní styk mi dávali peníze a já si pak mohla koupit něco na jídlo.

Odvedl mě za svatostánek. Tam si stáhl kalhoty, čopnul si, vykadil se, pročež mě vybídl k tomu, abych mu vylízala zadek.

„Dám ti za to pět set tantimů,“ sotva tohle vyslovil, nerozpakovala jsem se ani minutu. On se během toho udělal rukou. Byl spokojený, dal mi vizitku a řekl ať se ještě dnes k němu stavím s tím, že mě zaměstná.

Neměla jsem co ztratit.

„V kolik tak asi mám dorazit?“ zajímala jsem se.

„Ve tři.“ A vyplatil mi slíbenou odměnu.

 

*

Koupila jsem si bagetu plněnou masem bezdomovců, co to nezvládli a umrzli. Tu a tam jsem od lidí zaslechla, že je mínus dvacet stupňů. Byla jsem hrdá na svoji otužilost.

Bylo teprve devět. Do tří jsem měla spoustu času a ten, jak se říká, jsou peníze. Chodila jsem po ulicích a nabízela mužům felaci. Zájem měli hlavně turisti v důchodovém věku. Našly se však mezi nimi i vrásčité lesby s požadavkem cunnilingu. Nicméně čelila jsem značné konkurenci. Bezprizorných dětí bylo jako šafránu.

Pasáci se nás snažili organizovat. Já se jim vyhýbala jako čert kříži. Dostat se do jejich spárů bylo to samé, jako upsat se ďáblu.

Proč jsem se neuchýlila do dětského domova?

Důvod byl nasnadě, president Anonymní republiky Eros Senila podepsal zákon, kterým z těchto zařízení udělali státní filmová studia se specializací na výrobu umělecky hodnotného dětského porna.

Zájem o tyto ryze intelektuální filmy byl mezi politiky a bankéři mimořádný. Sám Eros Senila byl homosexuální pedofil, i proto si tak dobře rozuměl se zástupci katolické církve, kde tato perverze vzkvétá již po celá staletí.

 

*

Měla jsem smůlu. Vydělala jsem si jenom stovku od jednoho chudého, zakomplexovaného uhrovatého sliza. Byl mi neskonale vděčný, že se mnou přišel o panictví, ale toho já se nenažeru. Kurva a já mám hlad pořád. Vždyť jsem do prdele ve vývinu!

Musela jsem však sebou hodit. Všimla jsem si na jedněch veřejných hodinách, že bude už půl třetí. Byla jsem zvědavá, jakou práci mi ten úchylný koprofilní papaláš nabídne. Doufala jsem, že to bude něco ve stylu: Za málo dřiny spousta prachů. Bohužel život ze mě učinil realistku… Tak nějak jsem si už nedokázala dělat iluze.

Falešné naděje dovedou člověka leda k tomu, že se ošklivě spálí.

 

*

„Jsem rád, žes přišla,“ řekl mi ministr. „Ta práce, kterou pro tebe mám, se ti však nebude vůbec líbit.“

„Jak to?“ pronesla jsem vystrašeným hlasem a v ten ráz jsem chtěla být odtud pokud možno co nejdál.

„No, nechám ti amputovat nohy a dám tě zazdít do podlahy v koupelně, kde tě budu používat místo bidetu. Ale neboj, hlady, ani žízní nezemřeš. Všechno mám promyšlené. Budeš napojena na nitrožilní stravu a na podobném principu budeš vylučovat i své výměšky.“

Dala jsem se na útěk, ale jeho stará mě na chodbě sejmula baseballovou pálkou.

 

*

Od té doby lížu rodině ministra Žaluda dosrané konečníky a močí dolepenou pipinu. Do podlahy jsem umístěna tak, že mi jdou vidět prsa. Nebude trvat dlouho a jejich starší syn bude po mně bezesporu chtít, abych mu vykouřila šulina. A já to skutečně udělám, jenomže s tím, že mu ho ukousnu…

Pomsta bude moje!

 

31. ledna 2012

Petr Měrka


Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 31.1.2012 > tak to je fakt síla...
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 31.1.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> není nad realitu...
<reagovat 
čtenář komtesa - 31.1.2012 > Markýzi, vždy si po přečtení tvého sadistickéhu humoru
myslím, že dál už zajít nelze, ale lze! Navrhuji překlad do polštiny...kdybych nečtla noviny, měla bych za to, že jsem právě dočtla nejslizovatější sliz!
Za domácí úkol napíšeš milostnou báseň!
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 31.1.2012 > čtenář> já jsem rád, komteso, že v tom vidíš humor. je to humor, ale reflektující ten průjem reality, který se kolem nás odehrává, a v němž jsme i proti naši vůli nuceni se brodit, zaraženi do něj ža po kolena.
ano, v polsku by mě jistě nosili na ramenou. nebo možná přibitého ke kříži, abych víc vynikl.
ano, milostná báseň není od věci.

<reagovat 
žaža (Občasný) - 31.1.2012 > ešte štastie, že som mala lahký obedík.. 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 31.1.2012 > žaža> to jo! dík
<reagovat 
maria keis (Občasný) - 1.2.2012 > opravdu barvitě vylíčeno, ještě jeden odstavec a šla jsem zvracet. Na mě už moc, ale čtivé to teda je.
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 1.2.2012 > maria keis> dík
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 1.2.2012 >
Body: 4
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 31.1.2012 > kruci prdel!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 1.2.2012 > Mlž Svatý> přesně tak, prdel!
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 1.2.2012 > Petr Měrka> kruci taky :D
<reagovat 
butch (Občasný) - 6.2.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 7.2.2012 > butch> dík, jsem rád, že se zas na mě mrkl!
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 31.1.2012 > ježišikriste!
jedla jsem u toho chleba s marmeládou a připomnělo mi to projekci filmu Saló aneb 120 dnů Sodomy, při které kinem kolovala bonboniéra
Doporučil 
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 1.2.2012 > LeaLipszyc> kamoše kamoš si na Saló opakovaně bral celozrnný kornšpic povědomého vzhledu a vytáhl ho v nejvypjatějších chvílích...:D
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 1.2.2012 > LeaLipszyc> pasolini byl opravdu zvláštní exot!
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 3.2.2012 > Mlž Svatý> to musí být fakt pošuk, ten kamoš :), neznám nikoho, kdo ten film viděl víc než jednou
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 3.2.2012 > Petr Měrka> však to ty seš, Měrko, taky (v tom nejlepším smyslu). Každé okresní město by mělo mít takového, aby ho mohlo jednou ročně ponosit na kříži v čele procesí :)
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 3.2.2012 > LeaLipszyc> do každé obce jeden měrka! v jedné ruce bičík nekompromisní soudnosti a v druhé hrst plnou pilulek lásky a harmonie.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 3.2.2012 > LeaLipszyc> já si na to nelajsnul ještě vůbec....ale zase jsem jeden čas opakovaně chodil na Mazací hlavu :D
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 3.2.2012 > Petr Měrka> prosím o volný přístup po bičíkaté straně! :D
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 3.2.2012 > Petr Měrka> do každý městský vodárny od Měrky odměrku!
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 4.2.2012 > Mlž Svatý> já taky :), tenhle druh úchylnosti je z nějakého důvodu mnohem přijatelnější
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 4.2.2012 > Mlž Svatý> spíš vodoměrku, ne?
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 5.2.2012 > Petr Měrka> nevím jak bys nasypal vodoměrku do městský vodárny. ale obraz, jak Měrka sype do vodárny vodměrku (odměrku) vodoměrek (odoměrek ? :D) má něco do sebe :))
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 6.2.2012 > Mlž Svatý> třeba by si tam vlezla nějak sama.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 6.2.2012 > Petr Měrka> ale třeba by li to tolik nebavilo.
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 7.2.2012 > Mlž Svatý> nikdy nevíš!
<reagovat 
vaCite (Občasný) - 6.2.2012 > tyhle mám ráda : )
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 7.2.2012 > vaCite> díky! a co tvoje kniha, máš něco rozepsané?
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 7.2.2012 > Petr Měrka> Furt to samé. Nějak mi to nutí se k tomu pořád vracet. Třeba to jednou dodělám!
<reagovat 
 Petr Měrka (Občasný) - 7.2.2012 > vaCite> každopádně ti přeju, ať se ti zadaří!!
<reagovat 
 vaCite (Občasný) - 7.2.2012 > Petr Měrka> Díky!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 (8) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter