Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
la Jalousie & die Sehnsucht
Autor: centaur (Občasný) - publikováno 11.1.2003 (00:12:03), v časopise 15.1.2003
- prispevek smazan autorem (teda jeho obsah, kdyz to je jedina moznost mazani) -


Poznámky k tomuto příspěvku
AdaMM (Občasný) - 11.1.2003 > dobré, moc se mi to líbilo... má to spád a má to sílu.
jen drobná technická poznámka: přechodník v první větě - pokud už tam musí být, tak správný tvar je "sedě". nebo by to muselo být "sedíc, pozorovala jsem".
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.1.2003 >

"Nenávidíš," řekna ona věcně.... další chybka - máš to celé v přítomném čase, tak jestli jsi myslel řekla, mělo by spíš být říká

ale jinak je to moc dobře podaná záležitost...

jen se mi to trošku špatně četlo kvůli barvě pozadí, které je ale jinak docela efektní...


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 11.1.2003 > Jo je to povedené. Za jedna.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 11.1.2003 >

Precizně strohé a přitom detaily vykreslující, působí to na mě spíše dojmem malby než prózy, vidím to.

( "Dívka v bílých šatech po chvíli také dojí..." - a dojí a dojí a když nadojí čtyři vědra mléka..., ne, promiň, to není výtka ani škodolibost, jen mi to slovo vyvolalo spíše ten druhý význam :o) 


Body: 5
<reagovat 
..... (Občasný) - 11.1.2003 > Je to skvělý. Smekám a jdu do sebe:)
Měj se.:)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 11.1.2003 > Díky všem za ohlasy, nečekal jsem, že budou tak kladné. Díky i za chyby (matně jsem si je v uvědomoval, ale když píšu v noci, tak nad tím tolik nepřemýšlím)
Kajman: tos mě potěšil s tím, že to vyvolává dojem malby; já to totiž psal s podobným pocitem
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 11.1.2003 > neříká se tomuhle hyperrealismus?
...prosím o poučení
<reagovat 
centaur (Občasný) - 11.1.2003 > To nevím, možná že nový román byl označován za hyperrealismus, ale tohle nemá formu nového románu, ačkoli je to na motivy Robbe-Grilletovy Žárlivosti. Tím, že jsem do toho vnesl subjekt, jsem rozbil strukturu charakteristickou pro Žárlivost, ale jinak jsem je to psáno velmi volně na motivy oné knihy, takže do žádného -ismu bych to neřadil. Je to teatrální momentka, jak napovídá nadpis.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2003 > Moc se mi tam líbí to zrcadlo...
Body: 5
<reagovat 
čtenář egil - 14.1.2003 > teatrálně přesvědčivé.)) Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 14.1.2003 > Dávám do Časáku :o), zaslouží si to.
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 15.1.2003 > Na Žárlivost jsem si vzpomněl hned po přečtení prvního řádku :o) Super!!
Body: 5
<reagovat 
langueur (Občasný) - 15.1.2003 > La jalousie.. oui :-)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 15.1.2003 > Mimochodem, pro budoucí čtenáře, kteří se ve francouzštině nevyznají, stejně jako já: la Jalousie má dva významy, jednak žárlivost, jednak žaluzie. Obojí v románu souvisí.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 16.1.2003 > skvělý!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 17.1.2003 > Moc dobré,opravdu moc dobré.I to pozadí je velmi efektní,bohužel - jak hubert poznamenal - špatné oči s ním mají problémy. Ale za to luštění mi to stálo :-)
Body: 5
<reagovat 
E_na_X-tou (Občasný) - 11.2.2003 >

líbí

P.S. přidávám se k hubertovi a barlachovi ... ta temně červená se k tomu sice hodí, ale bohužel se to dost špatně čte, nemohl by být podklad alespoň o trošinku světlejšíí?


Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 11.2.2003 > mohl bych to změni, ale jsem trochu línej, já to vidím docela dobře, záleží na očích a nastavení monitoru, když tak si přisvětlete :))
<reagovat 
Čtenář - 6.5.2003 > Nemáš tak náhodou oštípaná zelená lýtka a na hubě nasazenou držku? Jsi přespříliš ovlivněn... Ale zajímavé to je, jen tak trochu Kunderovské, což?
Body: 3
<reagovat 
centaur (Občasný) - 6.5.2003 > jen se odtajni, neboj, já nekoušuu, kunderovské to není, když tak už přece vieweghovské, ne? zelená lýtka, mám, oštípaná ještě moc ne, přespříliš ovlivněn možná jsem, nicméně z téhle povídky to těžko někdo pozná, leda že by mě znal osobně? ale ne, to bych z těch narážek neodhadl...
<reagovat 
en_bagge (Občasný) - 7.5.2003 > Už se jménem. Jménem? Známe se a neznáme. Tak se koukám a poznávám.
Symboly a zajímavé literární prvky, to ano. Jenže záleží na tom, jak. Přečtu si něco dalšího, neboj...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 8.5.2003 > tak si to užij, šmoulo...
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 9.5.2003 > Kvůli volbě barvy pozadí a textu to téměř nejde přečíst. Škoda... Vrátím se po návštěvě optika... ;o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 14.7.2004 >











Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter