Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kartičky
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 21.11.2012 (15:30:18)

Kartičky

Když jsem kdysi dávno dostala první slevovou kartičku, připadalo mi to jako dobrý nápad. Začala jsem je doslova sbírat, některé byly tak pěkně barevné a vypadaly skoro jako platební karty. Řadila jsem si je do peněženky a ráda se jimi probírala.

Později jich začalo být tolik, že se do peněženky už nevešly, a tak jsem si na ě pořídila speciální velkou taštičku. Často mi chvíli trvalo, než jsem vylovila tu pravou, ale po chvíli zoufalého hrabání se to většinou podařilo. Nicméně začínala jsem mít podezření, že kartičky život nezjednodušují, ale spíš naopak-kartička zdravotní pojišťovny, platební  karta, průkazka do knihovny, průkazka MHD, později slavná-neslavná Opencard, která měla zmíněné předchozí nahradit, ale já si z nostalgie ponechala i ty původní. Ale i z opatrnosti, co kdybych Open card ztratila? Pak je tu slevová kartička do lékárny, do několika různých obchodů, zákaznická karta České plynárenské, různé identifikační kartičky které potřebuji pro výkon svého zaměstnání opravňující mě ke vstupu do různých objektů , kartička  OK frequent flyer, VIP kartička od nejmenovaného telefonního operátora, zkrátka můj život ovládly kartičky!

Nedávno jsem do bankomatu strkala zákaznickou kartičku České plynárenské a hrozně jsem se rozčilovala, proč mi ten krám odmítl vydat peníze, revizorovi jsem  v metru zase nabídla  svůj řidičák, vždyť má stejné rozměry jako průkaz MHD, v knihovně často předkládám  průkazku  zdravotní pojišťovny, a když si zapomenu brýle, jsem schopná si v lékařské ordinaci sestřičce vnucovat místo průkazky svou navštívenku.  

Jednoho dne jsem toho už měla dost a tak jsem přemýšlela jak na to vyzrát: z průhledného plastu jsem si vyrobila speciální obal ve tvaru dlouhého pásu, skládajícího se z mnoha přepážek ve velikosti neblahých průkazů a kartiček. Obal se dá složit jako skládací harmonika, takže ve finále vypadá jako jedna velice tlustá kartička, která se ale jediným pohybem rozvine v celé své dlouhé barevné kráse. Jako duha po dešti.

Na levou klopu kabátu jsem si připíchla vlastnoručně zhotovenou kartičku s nápisem: JSEM NEPŘÍČETNÁ A ZAPOMNĚLA JSEM SI BRÝLE , a na druhou klopu jsem si připevnila  zmíněný paklík všech svých průkazů a průkazek. A tak když mě někdo někde osloví,  mlčky ukážu na levou klopu, pak jen lakonicky prohlásím, vyberte si prosím, a  pečlivě nacvičeným pohybem rozvinu plastového hada na klopě pravé.Věřte nevěřte, ono to funguje. A mám pokoj.

Nedávno mě někdo oslovil na zastávce tramvaje. Automaticky jsem začala provádět svůj obvyklý, k dokonalosti téměř propracovaný rituál, s levou a pravou klopou, ale on si jen zaklepal na čelo a obrátil se k vedle stojícímu mladíkovi. Teprve v tu chvíli mi došlo, že se mě ptal na cestu.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 21.11.2012 >

nic extra

sorry, Libuško


Body: 3
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 21.11.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> až si začneš taky plést kartičky tak to teprve oceníš a ještě budeš škemrat abych ti nějakého plastového hada taky vyrobila:-)))
dík za přečtení
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 21.11.2012 > libusepalkova> já jich tolik nemám :-)
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 21.11.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> šťastný to člověk!
nicméně to vysvětluje proč tě můj nápad nijak nenadchl a nezaujal-já dokonce uvažuju o tom, že si to nechám patentovat:-)))
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 26.11.2012 > pěkná úvaha, jiným směrem
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 26.11.2012 > František Vyrut> dík nemůžu být přece pořád za bláznivou feministku nebo se věnovat jenom kritice toho našeho politickýho bordýlku...to by bylo na palici:-))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.12.2012 > "...tak již alespoň vím, podle


čeho Tě poznám, když Tě náhodou někdy někde potkám;.. :).
."
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.12.2012 > "

."
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 1.12.2012 > Zeanddrich E.>  dík ale moc na to jakožto poznávací znamení nespoléhej-hodně lidí se toho třeba chytí a začnou mě napodobovat takže za chvíli bude takových zoufalců nejspíš plná Praha:-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter