Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
mužské přednosti
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 11.2.2012 (13:53:16)

Nedávno byla v televizi jedna herečka požádána, aby vyjmenovala nějaké krásné mužské vlastnosti. Jakožto milovnice mužského pohlaví (tedy mám na mysli mužského plemene) jsem byla nemile zaskočena tím, že po chvíli přemýšlení ze sebe dostala jen dvě tři kladné vlastnosti.

Navíc i komentátor si postěžoval, že dnešní zlé feministky na chudáky muže neustále útočí a hledají na nich jen chyby. Mám enormně vyvinutý smysl pro spravedlnost a moc mě zlobí když někde vidím nějaké bezpráví, když je někomu ubližováno, je utlačován či mu jsou upírána práva. Proto jsem ihned zasedla k počítači abych vypracovala seznam chvályhodných mužských kvalit, kterým bych dokázala těm domýšlivým bojovným feministkám, jak moc se mýlí, a jak muže podceňují.

Titul  byl nasnadě: Deset důvodů proč milovat muže, aneb deset příkladů toho, kdy se žena bez muže prostě neobejde

1)pokud se vám vybijí baterky ve vibrátoru, můžete vašeho partnera požádat, pokud zrovna nemá své dny a nesedí někde s přáteli nad fernetem, zda by za nefunkční přístroj nemohl zaskočit. Není to sice tak rychlé, bezpečné a hygienické, ale pořád lepší než se muset obléknout a jít kupovat nové baterie.

2)pokud se zalepí víčko od marmelády a nejde odšroubovat, silné mužské paže se hodí, stejně jako při otvírání láhve vína nebo nějaké té konzervy. Rovněž na nošení těžkých břemen jsou pánové postradatelní, takže muž je vhodný doplněk na cestách za nákupy. Pokud nemá svaly, má určitě alespoň kreditku, kterou za vaše nákupy zaplatí. Musí chápat, že když už není schopný dovláčet tašky a balíčky domů, měl by zaplatit donáškovou službu…

3)u bodu číslo tři jsem se zarazila, můj tvůrčí rozlet poněkud ochabl a já za boha nemohla přijít na další  mužské přednosti-pak jsem si ale vzpomněla, že ve zmíněném pořadu dotazovaná herečka uvedla mezi pěknými vlastnostmi to, že si muž dokáže celý život  hrát jako malé dítě. S tím nelze než souhlasit, partner který po celý život ustrne na mentální úrovni pětiletého caparta je hotový poklad-mnohem lépe se jím manipuluje než dospělým svéprávným rozumně uvažujícím jedincem.

4) u bodu číslo čtyři jsem se opět zarazila a začala jsem mít obavy, zda jsem si na svá křehká bedra nevzala příliš velký úkol. Číslovku deset v titulu své studie zamýšlené na obranu mužů jsem opravila  na pětku. To by bylo abych nepřišla na pět krásných mužských vlastností…po hodině usilovného přemýtání jsem se uchýlila opět k citaci oné herečky, že muž džentlmen je skutečný skvost. Jen jsem marně pátrala v paměti kdy jsem na nějakého takového za posledních pár let narazila. Vzhledem k tomu, že bylo skoro poledne a já od rána ještě nejedla, napadlo mě, že si nemůžu na žádného džentlmena vzpomenout jen proto, že mé mozkové buňky potřebují nějakou vzpruhu.

V kuchyni jsem zjistila, že došlo kafe a není nic k jídlu. Našpiněný hrneček a drobky na kuchyňské lince však svědčily o tom, že můj partner ráno klidně posnídal, aniž by ho napadlo nechat mi alespoň půlku rohlíku a trochu toho kafe…  Džentlmeni, pche sobci jsou to…zuřila jsem a  vrátila se k počítači abych okamžitě vymazala bod číslo čtyři. Konec konců nebylo to z mé hlavy, to řekla přece ta herečka, ještě bych ji musela žádat o autorizaci, protože nemůžu jen tak uvádět cizí výroky. Ze stejného důvodu jsem pak vymazala i bod číslo tři a číslovku v titulu jsem přepsala na dvojku. Konec konců takový dvojbodový seznam je také pěkný, jen bych to měla nějak rozpracovat, aby to bylo přesvědčivější. Celé odpoledne jsem seděla u počítače a začalo mi docházet, že v boji proti zuřivým feministkám nemohu za dostatečné argumenty podporující oprávněnost existence mužů uvést ani ty dva body, které jsem za celý den vyprodukovala: tedy využití partnera jako náhrady nefunkčního vibrátoru a pomocníka při otvíráni marmelády. Kdykoliv jsem o některou ze zmíněných činností svého přítele požádala, nikdy neměl čas, právě se mu to nehodilo, nebo vůbec nebyl doma. Je to tedy jen plané teoretizování, já vlastně nevím jestli to ve skutečnosti tak funguje a nějaký muž by to byl schopný zastat.

Vymazala jsem tedy oba body stejně jako číslovku v titulu, z plurálu substantiva důvody jsem udělal singulár a  na konec  jsem umístila otazník. Vyčerpaně jsem seděla před počítačem na jehož obrazovce se skvěl plod mého celodenního usilovného bádání o mužských kvalitách.

Z monitoru  na mě zlomyslně blikala otázka: Důvod proč milovat muže?

Tak s tímhle by mě feministky rozcupovaly jako hadr na podlahu, pomyslela jsem si, vypnula počítač a běžela nakoupit, abych stihla uvařit než přijde ten můj miláček z práce. Jak není teplá večeře, vyvádí jak hysterická ženská…

 



Poznámky k tomuto příspěvku
píč (Občasný) - 11.2.2012 > 1) pokud strháte elm. motorek u vibrátoru ( princip bzučáku)nepomůže nic
2)pokud má zlatou kreditku je skvělý jako "mit-gepek"
U čísla čtyři znova ustrnula: příjde po čtyřce šestka nebo osmička ??

Hezké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 11.2.2012 > píč> díky u čtyřky jsem se vážně zapotila-přesně jsi to vystihl
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 11.2.2012 > dobře se bavím, jo, si dobrá
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 11.2.2012 > Zazo> díky
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 11.2.2012 > ano, hezké - a vibrátor pobavil
Body: 4
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 11.2.2012 > PetrSuk-Zbraslavský> čirá fantazie, nikdy jsem nic takového nevzala do ruky, zatím to nebylo třeba dík za přečtení
<reagovat 
Meth (Občasný) - 11.2.2012 > Konstatuji, že lze dopočítat do 12 !
Proč ?
No to je prosté, znám několik takových u nichž by to bylo i tak málo.
Jsou to převážně moji přátelé na jistém modelářském webu často k vidění, alespoň přes písmenka.

Právě jsem dopsal svůj recept modifikace buchet a do toho přišly najednou dva nové recepty na maso, ale skvělé.
Tudíž bych se trochu měl bránit, protože já o sobě prohlašuji s naprostým klidem, že jsem v podstatě z větší části ženská a hodně mi to zlepšuje nálady.

Ale nechci nikoho popudit Ferda
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 12.2.2012 > Meth> ale já netvrdím že by se nedalo dopočítat i do vyšších čísel-tvé prohlášení že jsi z větší části ženská je sice trochu matoucí ale vysvětluje to tvoji všestrannou genialitu:-))
<reagovat 
anae (Občasný) - 11.2.2012 > nejlepší je jejich něžné šeptání do ouška před .... občas i po
Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 12.2.2012 > anae> něžné šeptání před i po je fajn ale to mezi tím je přece jenom nejlepší dík za komentář
<reagovat 
farišta (Občasný) - 13.2.2012 > ještě že existují muži, ženy by se musely strefovat jedna do druhé.
jenom drobnost: přemítat, nikoliv přemýtat (nejspíš pozůstatek po slově přemýšlet)
jinak legrační, zobecněné, vlastně nic neříkající.
<reagovat 
Meth (Občasný) - 13.2.2012 > Zde prosím je ukázka, kdy měla Libuška pravdu
v dobré vůli jsem se pokusil použít ikonu, což s fotkou jaksi bylo v rozporu
Tudíž jsem ji poslal jinak, jenže zase nemoudře
No a komentáře u toho ?
někdo je normální, ostatní nepříbuzné k toleranci
Nuže shledávám, že mužskou předností je zejména
"pseudotolerance", i když z těch nicků to dohledávat nebudu
I tak děkuji těm, co to pochopili
Omlouvám se za vložení sem, ale připadá mi to možné
Ferda
<reagovat 
libusepaIkova (Občasný) - 13.2.2012 > dobý den. chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte o někom, kdo by mohl vědět, kolik je hodin. předem děkuji za vyřízení, děkuji a děkuji
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.2.2012 > libusepaIkova> jsi opravdu vtipnej...a baví tě to? musíš mít dost ubohej život když nemáš nic lepšího na práci než se nabourávat do ostatních
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.2.2012 >

"...je to tak "...smutné", že jsem musel až smát; ......

 

 

."


Body: 5
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 13.2.2012 > Zeanddrich E.> dík jsem ráda že jsem tě pobavila
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 13.2.2012 > libusepalkova> 

"...jo dobrý... ...ale jak vlastně se

 

 

teď pozná, jestli jsi to opravdu Ty, ta "...pravá" ?; ......

."


<reagovat 
 libusepaIkova (Občasný) - 14.2.2012 > Zeanddrich E.> no zenďo, dovol!? to je snad jasné, ne? když mekotám, že jsi chytrej kluk, tak jsem to já, když kňučím neurózy na muže a zlou společnost, jsem to taky já. a když prší, stačí se jít podívat do sklepa nebo zkouknout počet přihlášení. ach jo. řikám ti, že jsi chytrej kluk, tak mě neser.
<reagovat 
 libusepalkova (Občasný) - 14.2.2012 > Zeanddrich E.> když píšu já tak tam je za nickem "pravidelný" jinak tu za mě píše nějakej blbeček a ten má ta jménem samozřejmě "nový"
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 14.2.2012 > libusepalkova> "...tak, to jsem se toho dozvěděl.. ..odpověděli jste mi oba (( obě? )); zajímalo by mě mimochodem, jak


tohle jde udělat (( tedy ne že bych to sám chtěl používat, to chraň Bůh )); ...?
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter