Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na skále, akvarel
Autor: alice (Občasný) - publikováno 14.2.2012 (15:27:44)


Poznámky k tomuto příspěvku
Moskva (Občasný) - 14.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Firthy (Občasný) - 14.2.2012 > ty kameny jsou úžasné,ať se daří
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 14.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
pale (Občasný) - 14.2.2012 > prima akvarel - pěkná práce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zuska janis (Občasný) - 14.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 14.2.2012 > Kdo umí, ten umí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 15.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 15.2.2012 > obdivuju tvé akvarely
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
píč (Občasný) - 14.2.2012 > akvarel jse specifická technika, hezké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 alice (Občasný) - 14.2.2012 > píč> Díky, já tu ovšem taky nic nesděluji...bohužel, třeba příště...:-)
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 15.2.2012 > alice> Nesdeluj a maluj,je to fakt dobry
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.2.2012 > je to parádní!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.2.2012 > ....výběr scenérie může být jakýkoliv,nejraději takto "malebné"... Někdy ale ta "nejnezajímavější" může dopadnout úžasně. U stromu technicky chybí lehkost, příliš dominuje.... I když je skoro nejblíž...osvědčená pravidla "řemesla" někdy kdovíproč nefungují....Kdybych stála na té vyhlídce, vnímala bych ten strom jen okrajově, natolik uchvácena pohledem "do dáli".....ten strom to "zazdil".  
Body: 4
<reagovat 
čtenář blbecek - 16.2.2012 > strasne
<reagovat 
 alice (Občasný) - 16.2.2012 > čtenář> Napiš proč? Tématicky, provedením? Kritika "strašné" je mi nanic...
<reagovat 
 Čtenář - 16.2.2012 > alice> Neřekl bych že to je strašný. Je to podobné, jako kdyby se můj děda rozhodl začít malovat krajinky. Bylo by tam vidět to roztomilý diletanství, který se snaží schovat za propracovanou krajinomalbu. V rámci rodiny by ho třeba někdo pochválil, dalibysme si to na zeď a plávali ho po zádech s tim, že mu to docela de. Nicméně ten, kdo se aspon trochu kdy zajímal o umění 20. a 21. století by věděl, že krajina a tenhle styl malby jsou už hodně dlouho passé.
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 16.2.2012 > alice> 

Alice,nenechej se takovymi lidmi zvyklat.Ze se dneska uz takhle nemaluje?prave proto v tom pokracuj.Dneska uz moc lidi neumi malovat tak jak pred 100,200 a vice lety,proc? protoze uz to dneska pomalu nikdo neumi a nemaji trpelivost,obraz nenamalujes za den a kdyz tak to nestoji za nic.Vsichni nekam pospichaji a neumi si udelat cas.Je to asi tak,ze mnoho lidi se vraci ke klasicke fotografii,starym stylum malby,grafiky a jinym,pomalu dnes zapomenutym technikam umeni.Je to vsechno o trpelivosti a tolerancy.Maluj tak jak ti to vyhovuje a jak se ti to libi.Jsi dobra ,drzim ti oba palce,kdybych se mohl ohnout,tak i na nohach.

Borek


<reagovat 
 alice (Občasný) - 16.2.2012 > čtenář> Tak já si nemyslím, že by tohle bylo něco, co tu ještě nikdy nebylo a věřím i tomu, že by to nakreslil leckterý dědeček, však taky nejsem profík, ale amatér. Umění 20. a 21. století znám ale dost dobře nato, abych věděla, že i ti malíři, kteří posunuli naše vnímání výtvarného umění, se učili napřed řemeslo. Možná, že se řemeslo nikdy nenaučím, ale alepoň to zkouším....ostatně to ani nedělám proto, abych nastínila, kudy se má pohnout malba v 21.století, ale proto, že mně malování prostě baví.
<reagovat 
 alice (Občasný) - 18.2.2012 > borekdog> Díky, ale i já vidím, že to má své chyby,...jak jsem ale psala, já jsem amatér a ne profík a maluji hlavně proto, že mně to baví...ale stejně jsem ráda, že se i to někomu líbí...
<reagovat 
 Čtenář - 16.2.2012 > alice> Řemeslo? Co tím myslíš? Jestli je to představa, že musíš umět namalovat věci tak jak vypadají, tak to už dneska moc neplatí. Pro mě je důležité, aby z té malby šla nějaká energie, nebo v ní byl nějaký dobrý nápad. Nejde o zpracování. Spousta lidí umí řemeslo, ale jejich věci jsou sterilní...
<reagovat 
 alice (Občasný) - 17.2.2012 > čtenář> Tak já si opravdu myslím, že k tomu, aby z tvé tvorby šla energie, jak píšeš, bys měl umět i to řemeslo. Na příkladech z minulosti je to vidět, Picasso taky nemaloval hned od začátku tak jak ho známe z pozdější tvorby, maloval docela relisticky. Pamatuji si na jeden film, kde ukazovali, jak Picasso kreslil býky. Na počátku to byla zcela relistická kresba, později zjednodušoval, až dospěl k několika výstižným linkám. Já si nemohu pomoci, já nějak těm malířům, kteří hned od počátku malují zcela bez vazby na realitu, nevěřím. Kdysi vzbudila velký ohlas výstava "mladých keňských (nebo tanzanských?) výtvarníků". Kritici byli nadšení tou energií a zpracováním a pak se ukázalo, že obrazy malovali šimpanzi....nikdo to nepoznal...
Samozřejmě, že nestačí umět řemeslo, i tak můžeš malovat zcela sterilně, jak píšeš ostatně v poslední větě, ale k tomu, aby tvé výtvory měly nějaký přesah, bys měl umět i více než opičáci. Já si myslím, že umět malovat TAKY realisticky je nutnou, nikoliv však postačující podmínkou dobrého umělce....
<reagovat 
 Čtenář - 17.2.2012 > alice> Bylo spoustu dobrých malířů , kteří neuměli realitu...Ale o to nejde, spíš pro mě jsou ty krajinky nuda, zvláště takovým provedením. Mě jen napadlo, že by to šlo mnohem líp a jednodušeji a když se dívám na tvoje věci, příde mi že hlavně opakuješ různý -ismy a moc tam nevnášíš něco vlastního. Proto mi i věci, které postrádají řemeslo můžou připadat lepší, ono na tom nijak zvlášť nezáleží...
<reagovat 
čtenář blbecek - 18.2.2012 > strasne? no jen to, jak muze unest ten masivni strom ta "nitka"kmene,vetve jak dikobrazi ostny vybarvene dal ty kameny co temer splyvaji a padajici "stanova" hora vpravo, vsechno plosne bez perspektivy a obrysove zduraznene mraky co tam sedi jak tezke periny
<reagovat 
 alice (Občasný) - 18.2.2012 > čtenář> Tak jaká nitka kmene, ten kmen je zčásti za tím kamenem, že bych měla tu perspektivu až tak blbou? S těmi větvemi souhlasím, mohla jsem si dát s nimi více práce...
<reagovat 
čtenář blbecek - 19.2.2012 > sedi-nesedi - neni to v perspektive znat a tak kudrnate spleteny kmen do sopu jsem fakt jeste nevidel - rarita, klanim se...
<reagovat 
čtenář blbecek - 19.2.2012 > P.S.
zcasti - ale nitka je pred kamenem
<reagovat 
 alice (Občasný) - 19.2.2012 > čtenář> Tak nitka je před kamenem, zbytek je mezi kameny a za kamenem...je ale vidět, že jsi nebyl v Patagonii, tam je takhle spletitý každý druhý strom....:-))
<reagovat 
čtenář katovna - 19.2.2012 > Nevím, jak to, co bude následovat, napsat srozumitelně - ale snad mě pochopíš. Osobně u akvarelu hledám lehkost, plynulost, jednoduché - až schématické - tahy. To tu moc nenacházím, je to podle mě na akvarel docela těžký, možná až příliš detailní, těžko říct.
Každopádně přeju, ať se daří :).
<reagovat 
 alice (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> Ale jo, ja to beru a v podstate souhlasim...i tak diky
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 2.3.2012 > jako celek určitě ne - ale některé jednotlivosti (třeba bližší kámen) fajn...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > na můj vkus moc tvrdé detaily.. celkově mi to přijde špatné, nezajímavé.. ale vytržená místa z kontextu, nějaká, hlavě ta země, se mi zdá, že jsou cestou..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter