Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hlídač duší ....
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 19.2.2012 (12:00:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
sněhulka (Občasný) - 19.2.2012 > To je focené v noci, za úplnku? Já jen že je to strašně tmavé možná i ta hora v pozadí by mohla být výraznější nebo zahalená tak nějak jinak..?
<reagovat 
boval (Občasný) - 19.2.2012 > zajisté je to Bořeň, geologicky označen jako čedičová kupa ( vyvřelá ) jen nerozumím, proč by by nemohla býti zvána horou
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.2.2012 > No bovale , svým způsobem máš asi pravdu :-)

Hezký den :-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.2.2012 > Hora v pozadí není podle mého názoru hora, ale nejvyšší čedičová vyvřelina v ČR a to Bořeň.

čtenář o5 nezklamal :-)


Body: 5
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 19.2.2012 > sadaf> ano je to Bořeň a v noci to focené není,je to v protisvětlu......
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.2.2012 > Mne to nepřišlo jako v noci :-)

...Jo, teď koukám, sněhulce to tak přišlo.
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 19.2.2012 > tak nevím - technicky mě ta fotka přide právě docela slušná (najmä na totem) , trochu mi vadí chaos ve spodku - ale jinak vcelku to jde - hlavně tonálně...
Body: 4
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 19.2.2012 > krása... kompozice i TK
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 19.2.2012 > ..jeden z náhrobků poblíž stromu připomíná taky nějakého "hlídače", kterej ale nejspíš utíká......To ten velkej šedivej ale vypadá obravdu jako Objímající Ochránce....Prima výběr pohledu, fotka technicky asi nic moc, ale zaujala představivost....
Body: 4
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 19.2.2012 > Mima> no tak ten hlídač je ten Bořeń,tak je to myšleno,to k námětu .....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 20.2.2012 > wizigot> ..to jsem pochopila, já ho jen nazvala Objímajícím Ochráncem.....
<reagovat 
Čtenář - 20.2.2012 > skoda,ze je to tmavy,hodne,mohla to bejt dobra fotka
<reagovat 
čtenář obdivovatel - 20.2.2012 > tak už to proboha smaž a dej něco novýho!
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 20.2.2012 >

dam ti 4,mohlo to byt(spodek)vic jasnejsi.

Jo, tech briblblejch kecu si nevsimej,neci snaha se zviditelnit.

Jinak dobry


Doporučil 
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 20.2.2012 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář v bludišti - 20.2.2012 > ne, nebylo
<reagovat 
SDRNEF (Občasný) - 20.2.2012 > :-)

tuhletu dilematiku tady jsem nečetl úplně celou, nicméně jsem se dobře bavil. čtenáři (plurál), je možnost se někde podívat na tvoje (vaše) díla???
Ono kydat hnůj, to by šlo každému, ale podpořit svůj, byť vulgární názor, to se mnohým nechce...
Vulgarismy od inteligentního člověka jsou svým způsobem i přijatelné, ale inteligenci od vulgárního člověka...sorry, to nemůžu...
Teď si to tak při svém psaní pročítám, čtenáři...asi úplně blbej nejsi, ale jinak jsi hňup a jediné co mne těší, že já nejsem ten největší....


P.S. Díky za úsměv na mojí líci, to se málokomu povede...
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > SDRNEF> Jistě, ale jak už sem psal, nemusim se "legitimovat" vlastníma pracema, abych měl právo kritizovat cizí. nebo snad ty, když deš do kina a film byl špatný neřekneš nic jen proto,že sám si žádnej film nenatočil? Každopádně, jsem vulgární míň než wizigot a docela sem nad jeho rozčilováním se bavím, takže proč ne...
<reagovat 
Čtenář - 20.2.2012 > komu?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 21.2.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 23.2.2012 > bořeň z bílinského hřbitova!

<reagovat 
wandalka (Občasný) - 3.3.2012 > Bořeň! Hřbitov!
Sakra, anonymní Čtenáři, když se chceš alespoň etablovat jako kritik, tak se pod ty svoje cancy podepiš....jak to dělaj tady všichni...i když je to jenom nick, tak tu hraje každej za sebe a nějak se jmenuje...a Ty se wizigote jednou pro vždy vykašli na to, že někdo může mít taky svůj názor....ale jestli vám jde oběma o vyjadřování pocitů, tak na druhou stranu, proč na to totem taky nevyužít....
<reagovat 
Regio (Občasný) - 4.3.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 19.2.2012 > a předem děkuji čtenáři
<reagovat 
 Čtenář - 19.2.2012 > wizigot> radši to rovnou zase smaž :-D
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 19.2.2012 > čtenář> jseš trošku nemocný,ale tuhle fotku mazat nebudu ....
<reagovat 
 Čtenář - 19.2.2012 > wizigot> Sice je lepší než ty předchozí, který si radši smazal, ale to pořád neznamená, že si nemůžu zajít na hřbitov a neudělat tu samou fotku. Ale co bych z toho měl, přišlo by mi to úplně zbytečný...
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 19.2.2012 > čtenář> 

čtenář četl knížku

udělal z ní  hříčku

na Totem pak upřel svoje zdroje

ale to přece nejsou oči moje

vidím jenom mlhu kal

všechno snad mi rozum vzal

co zas vidí oči moje

slyším jenom oje, oje

 

                                                tak jenom,že to umím taky jako Věža


<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > čtenář> jestli je neco zbytecny,tak to jsi ty na totemu
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > wizigot> Jo, tak ten fotí snad ještě hůř než ty. vrána k vráně sedá, co?
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > čtenář> Špatně jsem se vyjádřil. Nemyslim si, že ty bys fotil vyloženě špatně. Spíš děláš fotky, který mě osobně nuděj a nemaj pro mě žádnou uměleckou hodnotu. Jsou to pro mě fotky, kterých na dovolené můžu udělat stovky. Nemusí být vyloženě špatné, ale nemají příliš zajímavej obsah, sdělení, ztvárnění, atmosféru...prostě důvod, proč bych je místo do alba na facebooku nahrával sem, do galerie totemu. Pravda, je tady spousta příšernejch sraček a jak si to navzájem tvůrci těch sraček bodujou, někomu může připadat, že jeho "díla" sou lepší než doopravdy sou. Ale nejsou. Takže asi tak, ber to jako kritiku, ne urážku.
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> Uvědomuješ si že urážíš účastníky toho servru,když hovoříš,že jsem dávají sračky,to je vulgarismus silného kalibru,ty pohrdáš člověk jako takovým a pak ještě tvrdíž ,že neurážíš,co jsi za člověka,to je tvrzení ďábla,tak s tímhle jem se ještě nesetkal.Nevím jestli je to ostatním jedno ale mne ne.
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > čtenář> jestli je tady nejaka sracka ,tak to jsi jenom ty , ty,vole,a najdi si jinej web kde budes hvezda a nebo si ho vytvor a tam si davej svy veci,pokud nejaky mas.
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > wizigot> Ne, to jsem si nějak neuvědomil. Ale myslim, že to je naprosto adekvátní označení při pohledu na to, co sem nahrávaj. Tvrzení ďábla, tos mě rozesmál ty dramatiku: :-D Bohužel si budeš muset zvyknout, já sem vulgární úplně běžně a docela mi to vyhovuje. Navíc moje kritika padla jako prdel na hrnec, nemyslíš?
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> 

Dopisovat si s tebou není zrovna potěšení ale bohužel nutnost.Pokud si myslíš,že neumím být vulgární jsi na omylu,umím ale tam kdo docílím potřebného efektu a to je u tebe miláčku zcela bezpředmětné,ty jsi rozený cinik který není schopen rozpoznat určité komunikační kanály.Zvykat si nemusím na nic a zatím mi způsob tvoji komunikace zcela vyhovuje,je to můj obor a patrně zjistím  hloubku tvojí úchylky,ale varuji tě bud´opatrný je to nebezpečné.


<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > wizigot> 1. neřek sem, že neumíš bejt vulgární
2. cynik , ne cinik , takže si radši nehraj na chytráka
Samozřejmě, zvykat si nemusíš na nic. Myslim, že tě akorát nasrala trefnost mejch komentářů, takže sis musel přiznat, že nejsi tak dobrej fotograf jak sis myslel. Místo zjišťování mojí úchylky bys na sobě radši měl zapracovat, protože mně osobně zatim ty fotografie přídou tragický, stejně jako většina děl který se tady vyskytnou. A mám dojem, že o mých úchylkách nevíš nic a ani nic nezjistíš. Jakej že je tvůj obor? :-)
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> No tobě budu povídat co je můj obor,to víš mně se rovnat nemůžeš.Jediný co jsi uhádl,že ty fotky jsou tragický,to opraavdu jsou ale z jiného pohledu než se díváš ty.Tak aspon něco jsi uhodl ty trgéde od HAMLETA.Mně už vůbec nejde o fotografie ale o tebe ty targikomiku,začínám mít o tebe strach a čím dál tím více.Jsi jakýsi bolák v lidské společnosti,vím že takových je více,ale že se s jedním setkám jsem netušil.ALE PROTI TAKOVÝM SE MUSÍ BOJOVAT A ODSTRAŇOVAT JE.Myslím  izolovat od lidské společnosti,jsou nebezpeční.Tak ještě jednou pozor a opatrně.Tůj přítel-nepřítel.A pozor jsi na tahu.
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > wizigot> :-D Zábavné, co všechno jsi usoudil z mojí trefné kritiky. Zřejmě nemůžeš přijmout, že tvoje fotky nestojí za nic a proto sis mě představil jako jakéhosi psychopata, aby sis odůvodnil můj názor. Tak to ale není, a i kdyby bylo, tak dokážu aspon se soudností odhadnout kvalitu místních prací. Ty tvoje nestojí za nic. A jestli já jsem bolák v lidské společnosti, tak ty jsi potom parazit na poli umění, a jestli mě je třeba odstranit (cž zní mimochodem dost fašisticky), tak ty by ses neměl srát do něčeho, čemu vůbec nerozumíš. Nebo můžeš, je mi to fuk, ale potom počítej s tim, že na ty tvoje veledíla dopadne taky tvrdší kritika než bys mohl unést,že ano?!
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > čtenář> zato ty tvoje prace jsou veledila,akorat maji jednu chybu,nikde se nedaji najit.
Ty jsi ale kus blba
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> Tak přesně toto jsem s tebe potřeboval dostat.Máš nějaké slabé nervy což vím už dávno.Odsoudil jsise  sám.A jinak smrdíš hovnama běž se vykoupat nedá se to ani číst.No tak to by bylo uzavřené.WIZIGOTs úctou a potěšení,dál tě skutečně deptat nebudu,nechci ti dál znemožňovat,na to jsem ještě charakter.
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > čtenář> Dají, ale i kdyby ne, tak to neznamená, že jako divák se nemůžu k daný fotografii vyjádřit. Problém je v tom, že i jako laik jsem nejspíš ve fotografii vzdělanější i lepší než wizigot, akorát svoje fotky nenahrávám do galerií...nepovažuji je za toho hodné )
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > wizigot> Vůbec ne, skvěle se bavím na tvůj účet. Vidím, že když dojdou argumenty (přehlédneme-li, že jsi od začátku žádné neměl), uchýlíš se k ubohým nadávkám a ještě mě tady moralizuješ, že sem vulgární. :-D Znemožnil si leda tak sebe, takže raději tuhle fotografii zase smaž jako ostatní, ty CHARAKTERE :-D
<reagovat 
 čtenář katovna - 21.3.2012 > wizigot> Notyvole já se bavím :D
Tak milej Wizigóte, jedinej znemožněnej seš tu opravdu ty - a ještě sis na ty facky celou dobu sám nabíhal (no ve skutečnosti ses tu sám fackoval). Ale reagovat mě přimělo něco jinýho:
http://www.youtube.com/watch?v=Oeue85yh1Gg

to je taky o jednom, co chtěl pořád proti někomu bojovat a odstraňovat, užij si to... nebo jsi to? :D
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> 

Nechci se te nejak dotknout,ale kdyz uz jsi to nakousl,tak jako laik urcite budes vedet,proc digitalni fotografie nedocili kvality klasicke fotografie na film.

Aby jsme tu nebyli za idioty a radi se poucime,jinak muzes udelat vlakno a vyucovat fotografii a udilet nam rady kde delame chyby.To uz by ale bylo dost od nas odvazne,nebo drze?


<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > borekdog> Spíš se zeptej wizigota jestli to ví, ale řekl bych, že ne, což mu nezabrání najít si to na internetu a zkoušet vypadat chytře. Já to třeba nevím, a jako laik který prakticky nefotografuje to ani vědět nepotřebuju, což samo o sobě vůbec nic neznamená, protože se tím při hodnocení fotografie jako takové nepotřebuju zabývat. Jako laik asi těžko můžu dělat vlákno nebo vyučovat fotografii, ale wizigotovi by pár rad rozhodně prospělo. Nejsem si ovšem jistý, zda-li by měly nějaký dopad na jeho um. Já osobně bych mu vytkl, že jeho fotografie jsou nezajímavé, není důvod se nad nimi pozastavit. Nezachycují nic jedinečného, co bych nemohl spatřit vlastním okem každý den. Jsou to prostě úplně obyčejné fotografie, kterých každý den nafotí lidé po celém světě desetitisíce. K tomu, aby mi tohle došlo nepotřebuju být odborník na slovo vzatý. Ale nakonec, ať si sem nahrává co chce. Já jsem si myslel, že tohle je server pro začínající tvůrce, kteří dejme tomu zatím neví kudy kam, ale je u nich vidět snaha a nějaký slib do budoucna. Wizigotovy fotky mi přídou prostě laciné, stejně jako spousta dalších věcí co tady jsou. Ale stejně už se s tim nedá nic moc dělat, nicméně proč si aspoń občas nerýpnout a nepobavit se? )
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> 

Nezklamal jsi mne,fotografie je o tom co ten kdo fotografuje zrovna citi,kazdej vidime neco jineho.Pro tebe to pripada nezajimavy,ale pro jineho to je treba atmosfera hrbitova,i kdyz je ten spodek tmavy.Vis to neznamena se povysovat a urazet.O tom tento web neni.Jsou lidi kteri se chteji podelit naladou te fotografie,pocitu ,to by jsi mohl urazet stareho pana Fejfara a jine fotografy.kteri zdelovali lidem sve pocity,i kdyz treba (Z.Fejfar)fotografoval obycejne snezenky a bledule v Podkrkonosi,Zkus na to koukat ocima i jinych lidi a ne jenom svym zaujatym pohledem,hledej krasu a zdeleni.Me se taky moc fotek zde nelibi,ale jsem nejak nad veci a nekomentuju to a kdyz tak se snazim poradit bez urazek.

To je muj pohled na to co se tady prezentuje,koukam predevsim na usili toho urciteho cloveka,at je to fotografie ,nebo malba.Umeni je tvrda drina a maly uspech,ale pro uspech nebo uznani to hodne lidi nedela,jen pro radost a poteseni,tak se je snaz pochopit.


<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > borekdog> No, asi nejsem tak sluníčkový člověk jako ty a navíc zrovna tady žádnou snahu, dřinu nebo něco podobného nevidím. A umění to není už vůbec. Každopádně, sděluju zde své pocity z té fotografie, nepotřebuju na to koukat očima nikoho jiného...navíc, jak už jsem řekl, je mi jedno kdo si co fotí. Jen když to nahraje do místní galerie, měl by si být vědom toho že ne každému se to bude líbit a že se najdou takoví jako třeba já, kteří mu to neřeknou v rukavičkách a růžovýma brýlema...
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> Dobre,rozeberem fotografii,namet neni spatnej,hroby nad kteryma se vypina hora,nebo kopec,kterej je moc svetlej,hroby moc tmavy,to znamena,spatna clona a cas,toto se foti 50mm az 120mm,ideal je 80mm,manual nasteveni a nekolik snimku,asi tri pokazde z jineho pohledu,udigi je to snazsi vidis hned co jsi spachal.My s filmem si hrajem i s tim stromem,ten je dulezitej ,pod nim odpocivaji.Chtelo to pockat az slunce bude jinde a protahne stiny.Chce to chodit na to misto asi tyden a hledat.Tak to vidim ja ,a ty?Jak to vidis?
<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2012 > borekdog> Už jsem psal, co mi na té fotce vadí, tak si to přečti. Kromě toho co jsem zmínil mi vadí, že v té fotografii jsou větve stromu, který se do ní už nevešel, což na mě působí rušivě a je to často opakovaná chyba (mimochodem i u další fotografie, kterou jsem jako první okomentoval) Spodek splývá a je moc tmavý, takže tam prakticky nic nevynikne. Ty vrátka vepředu taky působěj rušivě. když to shrnu, ať hledám jak hledám, nevidím na té fotce něco zajímavého nebo dobréh, a to je možná trochu elementární chyba,nemyslíš?
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 21.2.2012 > čtenář> 

V podstate jsme se shodli akorat to kazdej rekl jinak.Ono je to vubec o tom cvakani.Pripada mi to ,ze lidi uz nemaji cas se zastavit a divat se kolem, a snahu se ucit a poucit.Zadnej fotograf,dobrej,ti nerekne,ze umi fotit.Udelat dobrou fotku je kumst.Ansel Adams nikdy netvrdil ze umi ,ale ze jsou fotografie povedeny a nepovedeny,kdyz ses dobrej,tak tech nepovedenych je min,ale nikdy nebudou vsechny povedeny.

Na te fotografii je dost veci zajimavych,akorat nejsou tak videt,chybi ten duraz na ty zajimavy veci,jsou schovany ve tme.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter