Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Takový "normální" pocit
Autor: Peca (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (00:10:08)

 Sedím na patníku rozbourané cesty. Je po dešti. Díry a prohlubně poničeného asfaltového koberce jsou zality vodou, v níž se odráží siuety spustlých panelových domů. Přemýšlím o ničem a zároveň o všem, zmatený slet myšlenek nepotřebných k životu, ale člověka neustále sužujících. Jediné, co skutečně vnímám je oranžový plamínek dohořívající cigarety a hustý dým, vycházející z koutku mých úst. Je šero, a za chvíli úplná tma. Ještě nikdy předtím jsem neviděl tak rychle zapadat slunce. Cítím, že dnešní noc bude jiná než  ty předešlé, něco se stane. Tělem mi probíhá onen zvláštní mrazivý pocit, směs strachu, nervozity, očekávání, naděje, ale má hlava říká: "Dost! To stačí, zvedni ten svůj kyprý zadek a běž , kamkoliv, hlavně pryč odsud, zbav se toho pocitu!" Zůstávám. Nemohu vstát. Teď ne, on přijde, já to vím. Nenechá mě dlouho čekat, on nenechává nikoho dlouho čekat, tak přece ani mě ne! Onen mrazivý pocit přechází v pocity obrovské až neskutečné duševní síly, najednou můžu lítat, pouhým pohledem ničit, bourat, zabíjet, jsem všude kam se jen podíváte, nikdo se přede mnou neschová, jsem ten kdo dává i bere, jsem ta nejmocnější síla jakou si jde jen těžko představit a vězte, jednou přijdu i za vámi…

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 13.1.2003 > ????? Nechápu...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 13.1.2003 > na mě to nejspíš nezapůsobilo, tak jak mělo, já na tyhle afektované apely příliš nezabírám, čtenářsky
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 17.1.2003 > taky mě to nějak minulo, pardon
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter