Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Smajlíci z kolekce srandičky
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 20.2.2012 (20:43:39)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
borekdog (Občasný) - 21.2.2012 > Kdyz si lidi umeji hrat a radovat se tak je to fajn
Body: 3
<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 21.2.2012 >
Body: 3
<reagovat 
xmark (Občasný) - 21.2.2012 > Zjevně tu chybí rubrika landart. Tak aspoň D! Super. To jsi maloval ty, nebo jsi to jen vyfotil?
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 21.2.2012 > Diky,ja jsem jenom fotil a moji chlapci slapali a jezdili dle mych pokynu :-)
<reagovat 
Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 22.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 22.2.2012 > za nápad
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pet - 25.2.2012 > Souhlas s předchozími.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.2.2012 > ....jen jestli se to i chlapcům líbilo .....Zdařilo se, zajímavé, absence rubriky landart zjevná, možná ses zasloužil o "šťouchnutí", které bude zde mít pokračovatele!!!!.........
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 26.2.2012 > Mimo díky a ahoj :-)

Víš, já bych se spíš přimlouval za to, aby byl samosebou přidán další poddruh v kategorii foto, ať už je to landart, nebo mnou již před časem navrhované mobilky. Ale! Ještě raději bych byl, kdyby se kategorie Foto a Výtvarno, kresby oddělily úplně. Víš, byť také kreslím, raději si prohlížím fotografie a těch je tady poslední dobou poskrovnu a aby je člověk pohledal. Hlavně si myslím, že by tom nebyl takový guláš :-)

Krásný den :-)

Saša K.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.2.2012 > sadaf> ..já si prohlížím raději zase obrazy, taky je jich dle mého názoru méně než dříve, tak utíkám někdy do literárna se podívat, kde se toho myslím děje nejvíc. Obecně rubrik je vlastně dost, jen málo  přispěvatelů, takže takovej "boršč", více druhů masa v jednom hrnci, a ochutnávači taky všeho druhu, a komentáře nejrůznější.....No, momentální úkazy zde odpovídají celkové obecně atmosféře ve společnosti, nezbývá než věřit, že bude líp......?......   
<reagovat 
xmark (Občasný) - 6.3.2012 > V levém sloupci se dají zaškrtat rubriky, které chcete prohlížet, pak kliknete na tlačítko zobrazit (úplně dole) a výběr náhledů se omezí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 (28) 29 30 31 33
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter