Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Torres del Paine
Autor: alice (Občasný) - publikováno 22.2.2012 (13:01:49)
olej,podle mé fotografie


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 22.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 22.2.2012 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.2.2012 >

... když podle fotografie...,pokud je vlastní, dá se z ní prožitkově nějak vycházet. Ale chvějivě skutečná proměnlivost na obraze podle fotky vždy úplně vidět není, i když za počasí "stálého".....

To potom obraz třeba i kytkama může "vonět"......, prý čich je nejcitlivějším nástrojem vybavení si vzpomínek a atmosféry........trochu to "rozmáznout", nebo barevně více odlišit popředí, byl by to možná zajímavější obraz i pro toho, kdo tam nikdy nebyl....Chybí možná "pouze" více neposedného vzduchu.....Přesto docela líbí.....


Body: 4
<reagovat 
 Čtenář - 27.2.2012 > Mima> Tak malovat se tam určitě nedalo, byl tam takový vichr, že by to člověku odneslo plátno.Tento pohled ze stejného místa jsem fotila asi 4x v různou dobu a vypadal pokaždé úplně jinak, tohle je dost pozdě večer a proto je na fotce ještě méně barev než na obraze...
<reagovat 
 alice (Občasný) - 27.2.2012 > Mima> tedy ta poslední poznámka je moje...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.2.2012 > alice> ...pochopila jsem.......Proto taky maluju občas podle fotky.....
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > přijde mi to špatný..
<reagovat 
 alice (Občasný) - 24.3.2012 > pořezaná_sluncem> Pomohlo by mi, kdybys napsala proč?
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2012 > to nevím, jestli Ti to pomůže..

já kdysi křídama nakreslila něco dost podobnýho, když jsem byla poprvé v Roháčích.. no a skoro hned jsem věděla, že je to špatný.. tehdy jsem si řekla, že nemá cenu něco kreslit (malovat) tak, aby to bylo stejně dobré, jako fotografie.. že má cenu dělat ty věci tak, aby to bylo lepší = mělo (pro mně) větší vypovídající hodnotu, než fotografie.. (subjektivně větší smysl).

tak snad proto, mi přijde špatný i tenhle tvůj.. ale neumím to konkrétněji vysvětlit..(asi i proto, že neumím malovat olejem. nikdy jsem to ani nezkoušela..)
<reagovat 
 alice (Občasný) - 25.3.2012 > pořezaná_sluncem> Díky za pokus o vysvětlení, někdy člověk může zformulovat, proč se mu něco nelíbí - někdy ne. Mně většinou, když se něco nelíbí, tak mohu říci, co konkrétně mi na tom vadí. Jinak je tomu, když se mi něco hodně líbí, to pak většinou vůbec nevím proč.... Mně samotné se taky bohužel zdá, že to nadšení z pohledu na to panorama hor se mi vůbec nepodařilo do obrazu přenést....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter