Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dopis
Autor: Hanet (Občasný) - publikováno 26.3.2012 (00:15:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 26.3.2012 > je to podpis
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 > vhodné světlo, relativně ostré a zařazené do správné kategorie... a navíc bezesporu doposud tvé nejlepší dílo... takže vlastně vše v pořádku... až na to, že se jedná o podobnou zapeklitost jako západy slunce... prorok Skopar praví: užít si podobnou chvíli v tichém rozjímání? dozajista! fotografovat? proboha proč?
P.S.: snad pro někoho, kdo dělá keramiku... by to mohlo být inspirativní...
Body: 2
<reagovat 
J&mes (Občasný) - 26.3.2012 > levý horní roh mě trošku ruší, nápad dobrý, ještě zabrat na TK
Body: 3
<reagovat 
 čtenář katovna - 26.3.2012 > J&mes> Právě nápad je to, co tomu zoufale chybí. Ale jinak souhlasím, že je to autorčino nejlepší dílo tady.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 26.3.2012 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
pale (Občasný) - 26.3.2012 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pale (Občasný) - 26.3.2012 > super
<reagovat 
pale (Občasný) - 26.3.2012 > super
<reagovat 
jamala (Občasný) - 26.3.2012 >
Body: 4
<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 26.3.2012 >
Body: 4
<reagovat 
nara2108 (Občasný) - 26.3.2012 >
Body: 4
<reagovat 
boval (Občasný) - 27.3.2012 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář čtenář - 29.3.2012 > Ano, milí jsme, to víš kdybys podobné obrázky dala na výtvarný či fotografický server, tam by tě hnali. Ale tady je to samej človíček se srdíčkem na dlani, kterej ti zcela upřímě napíše, jak je tvoje dílo super a ještě přidá smajlíka. A těch pár pitomců, kteří se dovedou k fotografii vyjádřit i víceslovně, zejména když tu máš žádost o hlubší kritiku, těch si nevšímej, ti tomu rozumí a to přeci není nic pro tebe, že?
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> Prosím tě nezlob se, ale mně nejde vůbec o obsah, ale o formu, jakou zde lidi kritizujete. To snad jde i bez urážek a výsměchu nebo ne?
<reagovat 
 čtenář čtenář - 29.3.2012 > Hanet> To bude ten problém, pokud se tady objeví někdo, komu jde o obsah a chce se zlepšovat a někam posunout, dostane se mu zcela jistě vlídného přijetí, alespoň si nevzpomínám na nějakou výjimku. Pokud někdo nic neumí a ještě kolem sebe kope, kromě jemu podobných se s ním nejspíš nikdo mazat nebude. Kritizovat bez výsměchu a ironie (o urážkách nevím, ty ano?) samozřejmě lze. Ovšem jen ty, kteří si to zaslouží.
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > čtenář> Tušila jsem, že se s tebou dá "mluvit".
<reagovat 
čtenář advokát - 30.3.2012 > no vidím že hon na čarodějnice pokračuje
diktování autorce jak má tvořit, jak hodnotit a k tomu jízlivé poznámky, jí jistě ve tvorbě povzbudí a pomůžou
není nesvéprávná, aby jednala a tvořila podle vlastího soudu
k fotce - dobré dílo obsahově a je zvládnuté slušně i technicky
lepší 4 body
<reagovat 
 čtenář čtenář - 30.3.2012 > čtenář> Za Vězu 5D a za Advokáta jen lepší 4 body? ;-D
<reagovat 
Věza (Občasný) - 28.3.2012 > super :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 5.4.2012 > Věza> skoro mi začínáš připadat jako otrokář ......... co kolem sebe vytváří okruh lidí co mu budou pochlebovat a říkat mu jak je dobrej ... ... .... jsi větší psychopatka než se zdálo ..... ale ne na dlouho
<reagovat 
čtenář čtenář - 28.3.2012 > Milá Hanet, vidím, že jsi tu nová, tak tě pěkně vítám a dovolím si jednu radu. Jak vidíš, nicka Věza ti dala doporučení. Tvoje fotografie je jí samozřejmě u prdele, ale dnes zrovna publikovala další ze svých slátanin a shání poplácávače. Od tebe se nyní očekává, že si rozklikneš její nejnovější epos, pod něj připojíš odborný komentář typu: "super", "nádhera" či "oslovilo" a nějaký ten smajlík, přidáš pět bodů a doporučení a zase odejdeš. Snad to děvče nepopleteš. Hodně úspěchů na Totemu!
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 28.3.2012 > čtenář> Víš, podle některých, zde přítomných, jsem sice nebetyčně blbá, ale nenarodila jsem se včera a myslím, že se dovedu docela rychle zorientovat. Tvůj komentář nepotřebuju. Ale díky za přivítání. Jste tady všichni fakt moc milí.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář> Údajný čtenáři, dám ti jednu radu, neber si do úst moje jméno ve spojení co a proč dělám. Do toho je ti houby a jen pro vysvětlení samotné autorce. Plný počet s doporučením jsem této fotce dala, protože mě oslovila tématicky a navíc se mi líbí i zpracováním. Pokud jsi si všiml/a, tak nejsem jediná komu se fotka líbí a doporučuje ji. Více, či méně jsou ji fotk Hanet blízké, veřejně přiznávám. Fotí s citem a to je podstatné, ostatní se vychytá. Rozhodně nedávám jen pětky, samotné hanet jsem u další fotky dala menší počet a upozornila i na chybky (přesto mě fotka též oslovila). Nemám většinou zapotřebí si libovat v bodování nejnižším, to zcela vyjímečně. Pokud se mi příspěvek nelíbí a neosloví mě, prostě ho přejdu bez povšimnutí. Ono totiž neznamená, že když se nelíbí jednomu, nemusí oslovit druhého. Takže pak ať se mu věnuje, ten který si v něm našel podstatu. To tu ale spousta lidí neumí a neunese, že mohou lidi tvořit více druhů fotky, písemnéh projevu, či výtvarného. Trapný je ten, kdo se považuje za někoho nadřízeného a snaží se diktovat, co má kdo publikovat a jak hodnotit a koho hodnotit a koho ne. Teď jsi pouze ukázal/a na svoji slabinu. Snažíš se zdejší část osazenstva se svými soukmenovci od sebe oddělovat. Proč asi, ze strachu? :D Takové jednání nedonutí k ústupu, jak si někdo mylně představuje, ba právě naopoak. ;)))))
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 5.4.2012 > Věza> je mi z tebe velice špatně a velice smutno ... .... píšeš samé lži ...... .....
Body: 1
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 5.4.2012 > Hanet> no muzes podekovat zajickovy ..... ..... ten to tu rozvraci uz nejaky patek ... .... jinac kdyz jsem nasel totem.cz ja ..... nebylo tomu tak ... ....
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 15.4.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter