Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
Autor: Hanet (Občasný) - publikováno 27.3.2012 (12:45:34)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář umělec - 27.3.2012 > těch co jen tlučou hubama je tu víc než dost
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 27.3.2012 > vtipné asi jako estráda na tv nuda...
Body: 1
<reagovat 
Věza (Občasný) - 28.3.2012 > sice je tam málo světla Hanet, fotka má náklon do leva a kokr je přímo na středu
ALE nepostárád to vtip a celková atmo se mi taky líbí, nemluvě o obsahu-pes, který potěši
takže když to sumasumárum shrnu vychází mi z toho pěkná čtyřka :-)
Body: 4
<reagovat 
čtenář čtenář - 29.3.2012 > ten pes je naprosto super
<reagovat 
čtenář advokát - 30.3.2012 > nenech se odradit prudilama
foť, foť, foť a zkoušej dál
výsledky se dostaví
3 body
<reagovat 
ich (Občasný) - 27.3.2012 > "Honem foť" to je výstižné, je opravdu vidět, že je to foceno na rychlo, což mnohdy nevede ke zdařilý fotce.....
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 27.3.2012 > wisteca> Ano, já vím. Ale připadá mi to tady takové moc vážné, samý umělec, chtěla jsem to trochu odlehčit :o)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 29.3.2012 > Hanet> ...a takhle to dopadlo....kéž by to tu bylo samý umělec (ale stačilo by i pár lidí, co se neštítěj řemesla a když ho zcela neovládají, tak aspoň skouksnou kritiku), mě to ale spíš poslední dobou přijde, že se to tu snaží furt někdo "odlehčovat" takovým ne zrovna vhodným způsobem a tam pak vznikají třecí hrany, což je, si myslim, v pořádku (že následuje reakce)...
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > wisteca> Dobře, tak dejme tomu, že jsem sem vlezla proto, že mně focení baví a někdo mi to tady doporučil. Ale jsem úplný laik a zatím jsem neměla moc času se focení do hloubky věnovat. To se doufám začíná měnit. Proto prosím, co je na fotce ještě tak zlého, kromně toho, že je pod mrakem, Dunaj teče z kopce a pes je uprostřed?
<reagovat 
 ich (Občasný) - 29.3.2012 > Hanet> hehe a to ti nestačí? U toho začni, pokud fotíš krajinu s horizontem, tak hlídej, ať je vodorovně, jinak to prostě ruší a může to zkazit i jinak zdařilou fotku. Kompozice na střed je nuda, může to ze zajímavýho motivu udělat tuctovou nezajímavou záležitost, což vyvolává dojem, že byla celá námaha s focenim, tahánim dat do PC a publikováním na netu, zcela zbytečná.... To s tim stínem způsobuje, že hlava psa vypadá tmavá a neostrá. Je taky otázka kolik místa má zabírat pes a kolik pozadí. Taky neni od věci se zamyslet nad motivem, kterej pak zpracováváš a publikuješ pro ostatní - bude je to zajímat? Řekne ta fotka i něco člověku, kterej toho psa nezná? Hele, ještě tu zbylo pár lidí, co jsou ochotný a schopný Tě upozornit na nedostatky (nehledě na způsob projevu), ale neni to škola a nikdo za tebe neoddře to, aby ti nalil do hlavy všechna pravidla, zásady a fígle fotografie. Jestli Tě to zajímá, začni číst a číst a číst a koukej na fotky profíků, zkoušej a zkoušej, přemejšlej nad tim, co fotíš a než něco zveřejníš, tak si to nech nejdřív uležet - je nesmysl vkládat vše a čekat až někdo jednou konečně po tisíci omylech napíše - joo, teď už je to ono.. Pro úúplnej začátek zkus kouknout třebas sem http://www.digimanie.cz/branch.jsp?node=7FAFF153F7AA8AEDC12578C9007AB46D snad to pomůže aspoň pro začátek...
<reagovat 
 Hanet (Občasný) - 29.3.2012 > wisteca> Díky. P.S. A zatím ta fotka někoho zajímala 100x....
<reagovat 
 ich (Občasný) - 30.3.2012 > Hanet> ...je otázka, zda fotka, nebo komentáře...(fotku vidělo jen 11 přihlášenejch uživatelů), čili otázka zní, co to vypovídá?..............
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 31.3.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nara2108 (Občasný) - 31.3.2012 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář katovna - 27.3.2012 > Hihihaha. Tímhle jsi to odlehčila, to ti povím. A co bude další kolo, oblečeš toho psa do legračního kostýmku a slunečních brýlí?
Achjo.
<reagovat 
 nara2108 (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář> Cloveka jasne charakterizuje to, co dokaze z okolia vnimat. Foto ma technicke nedostatky, ale myslienka je jasna. Niekomu unika to, co dava zivotu iskru, a skoda lutovat tam, kde to ani nezapali :)
<reagovat 
 čtenář katovna - 1.4.2012 > nara2108> No, máš naprostou pravdu. A proto pokud tuhle fotku považuješ za humornou, nezbývá mi než tě virtuálně pohladit po hlavě a říct ti: "to nevadí". Svým způsobem jsi vlastně ohromně šťastnej člověk, přiblblýho humoru jsou totiž všude kolem mraky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter