Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce ZA POZNANÉ
Autor: RadimP (Občasný) - publikováno 20.1.2003 (19:30:23)
další ve sbírce>

Ve studnách dutý kámen zapomnění

Lámána pláňka

Z mlýnů dýmá smrt

A v černých flétnách plachá píseň snění

Vtloukáme hřeby do dřevěných dnů



Poznámky k tomuto příspěvku
rabako (Občasný) - 17.1.2003 > ja ctu tuhle basnicku uz ponekolikate, ale porad nevim, nevim, zda se mi v necem uplne jina nez ty predchozi, ale nevim, v cem... Az na to prijdu, dam vedet! :o)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 20.1.2003 > "Vtloukáme hřeby do dřevěných dnů" !!! Tahle básnička je sama takový dutý kámen..

dutý kámen s prasklinou..

krásná..
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 20.1.2003 > Trochu bezůtěšné, což není moje gusto, ale nápsáno je to úžasně.
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 21.1.2003 > hezky zvukomalebné, moc líbí
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.1.2003 > Ta je výborná!!!
"Vtloukáme hřeby do dřevěných dnů"...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 21.1.2003 > za černé flétny a plaché písně snění...
Body: 5
<reagovat 
..... (Občasný) - 21.1.2003 > ...
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 21.1.2003 > Je krásná jako vždycky. Jen... stejná (?)
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 21.1.2003 > Zabrala...blbá nálada je tady! Pěkné...
<reagovat 
Zelený žralok (Občasný) - 25.1.2003 > Naopak od Ziraele, tady se, zdá se mi, objevuje něco ůplně jiného a čerstvého.
Nemůžu jinak než gratulovat a chlapsky poplácat po zádech:O)
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 12.2.2003 > bolí...
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 15.2.2003 > Krásné. Nic víc k tomu nemůžu říct. Parádní nápady...
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 6.3.2003 > výborná věc...
a s tím Skácelem..., nebuď z toho smutný, nejsi první ani poslední, Skácel je totiž jako maják za básnický tmy, nepodlehnout mu po jeho čtení je problém... snad jen vyhodit se ze sedla jiným stejně silným čtenářským vjemem.
dávám 1 a tak by mě zajímalo, jak by si s touhle básní poradila renomovaná čs. litkritika....;-)

(krom toho svítá - druhý a čtvrtý verš by se myslím ve Skácelově hlavě nikdy nenarodil...;-)


(btw tebe je ale radost číst, čoveče... *:o)

Body: 5
<reagovat 
unseen (Občasný) - 2.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 25.12.2003 > tak jsem si dal pod stromeček další tvoji báseň.....a byl to velmi příjemný dárešek.....:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 25.12.2003 > quentinbubakoff> :o))))) Já si budu ty Tvé reakce číst jako psychoterapii!!! :oDDD Díky moc!
<reagovat 
Newton (Občasný) - 12.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 >
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 18.2.2003 > Tak jsem se na Tebe konečně podívala...A nezbývá mi, než konstatovat, že ti, co říkali, že píšeš skácelovsky, měli pravdu.
Body: 5
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 19.2.2003 > Oplatka> 

Zrozpačitěl jsem...

Na jednu stranu je to ta největší poklona, jaké se mi může dostat - ale mé autorské ego trpí...

Přesto - děkuju!

R.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.8.2004 > RadimP> jakmile čtu něco ve stylu "z mlýnů dýmá smrt"
mám velkou chuť vyskočit ke knihovně a projít všechny Skácelovy sbírky a najít ten kousek, který mi díky tobě vyraší v hlavě.. sem na Honzu zas po dlouhé době dostal chuť.. ;-)
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 19.8.2004 > Emmet_RAY> jojo, pana Skácela jsem dřívějc adoroval nehorázně  dík!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 12 13 17 18 19 (20) 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter