Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Veronice
Autor: Weronika (Občasný) - publikováno 16.1.2003 (08:15:59)

Nejsmutnější ze všech smutných dní. Neumím si představit, co musela prožít. Když jsem se dozvěděla, co se stalo, neuvěřila jsem. Byla tady a usmívala se, na všechny, vždycky se usmívala. A teď už ne. Nepřišla, přesto nedokážu přijmout, že už tu není...

 

Štěstí je ve hvězdách, vezmi je do dlaní.

Padají z oblohy, čekají na přání.

Když jednu uchopíš, zjistíš, že nepálí.

Ti, kteří odešli, hvězdy tu nechali.  



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 16.1.2003 > Je to od srdce. Nehodnotím.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 16.1.2003 > Myslím, že by bývalo naprosto stačilo to věnování a verše. To mezitím je myslím zbytečné.
Body: 3
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 16.1.2003 > je to hezky napsané!
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.1.2003 > stejne jako oplatka... verse ano, to pred nimi ve mne budi rozporuplne pocity.
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.1.2003 > Mlátit se o zem a dávit při záchvatu, občas to mívaj i psi a to je pak teprv maso
<reagovat 
 Weronika (Občasný) - 16.1.2003 > DeadKennedys> Maso? Prijde ti vtipny, ze nekdo umre. Umis si predstavit, ze se dusis,  v noci, sam doma. Zbyva ti par chvil do konce a neni tu nikdo, kdi by ti pomohl. Bylo ji 25, hodna hezka holka, nikomu nic neudelala, tak cemu se do haje smejes? Ses psychopat?
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 17.1.2003 > DeadKennedys> TY CHUDAKU !!!
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 18.1.2003 > DeadKennedys> Takovy hovado snad nejses, ne?
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 21.1.2003 >

tyhle věci, psaný z bolesti a pro úlevu, se ani hodnotit nedaj...

DK> nepotřebuješ pomoc?


<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 22.1.2003 > Kapucin : Ne, ne, beru silný sedativa a můj stav se upravuje
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.1.2003 > Igracek : Hovado ? Doufám, že ne, jenom psychopat .
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.1.2003 > DeadKennedys> Chceš si o tom promluvit??? ;-))))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 23.1.2003 > Kelly : Jakou máš odbornou kvalifikaci ? Jde o to jestli pojmeš rozsah a množství mých psychopatických odchylek a dokážeš si s nimi poradit. Ale rád bych se svěřil s nejtemnějšími zákoutími své mysli  .... oooccccchhhhh.... zlo už na mě sahá, ne, ne NEEEEEE ......
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 24.1.2003 > DeadKennedys> Inženýrka ekonomie, obor výpočetní technika - to by mohla být dostatečná kvalifikace, ne??? Já toho dokážu pojmout... ;))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter