Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ať...
Autor: naivka (Občasný) - publikováno 2.5.2012 (15:06:04)
Ať mnoho nebo málo –
Ty si VŽDY najdeš důvod
zůstat přede mnou ukrytý
v šedi kamene;
jak známo z minulosti
nejedné.

Proto již nemám důvod k VÍŘE!

Dnes ve tvých očích
pouhým objektem tvé zábavy jsem..
Však buď si dál zalezlý, ve své štíří díře
a věren zůstaň svému:

,,Už NIKDY se neuvidíme!‘‘



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář gin - 2.5.2012 > Zdá se mi to, nebo jsi většina "nových autorů" ty, ta s tou nenávistí k štírům? ;-))
<reagovat 
 naivka (Občasný) - 3.5.2012 > čtenář> Neboj, Tebe se to zrovna netýká! ;-)
<reagovat 
čtenář +blběnka - 3.5.2012 > (byl v rozhlase takovej pořad, o totému. místní redaktoři si tam snažili dělat reklamu. že je tu snad 40tisíc autorů. redaktorka se divili, že je nějak divný, 40tisíc, ale dílo se z nich dá tak 5 denně. Takže už víme proč;)
<reagovat 
 naivka (Občasný) - 3.5.2012 > čtenář>  Nevim proč vše hážeš na mě - proboha -kolik příspěvků je tu o štírech?! To se s nima snad roztrh pytel či co??
Vždyť o tom nemám ani páru - nějaká statistika mě nezajímá, jsi na špatné adrese, blběnko! 
<reagovat 
čtenář čéče - 3.5.2012 > Nech ju byť, gine, je to moje kamarádka. Sice mňa nechce, ale stejně ju mám rád. A na štíry má zrovna chuť. Což to nevidíš? Teda, spíš na jednoho, jenomže ten zrovna spí. A poohlížet se po jinom, to ji Poctivost nedovolí. Tak holt čeká, no. Každej má svojí cestu ke štěstí. A někdo čeká. Na zázrak. Jeho věc. Jasný?! Takže klíídek, gine!
<reagovat 
 naivka (Občasný) - 3.5.2012 > čtenář> O tom nic nevim, že bych byla Tvoje kámoška, čtenáři čéče-kdopak jsi?
A o mně si starost dělat nemusíš - dokážu se obhájit sama ;-)
<reagovat 
 čtenář suma - 3.5.2012 > naivka> tak víš jak to je. ty nejsi, ale já tě stejně můžu mít rád. to je jako v tom vtipu o židovi, co sedí v kavárně, čte noviny, a vedle u stpolu sedí hitler. áda po chvíli vstane a zeptá se: až to dočtou khone, pučej mi ty noviny. a žid se na něj tak vlažně podivá a řekne: vám pane hitler, vám nikdy!
<reagovat 
 čtenář ddt proti mravencum - 3.5.2012 > čtenář> alias - už se to nebude opakovat. odpočiň si a promiň.
<reagovat 
 naivka (Občasný) - 3.5.2012 > čtenář> Opravdu zajímavá odpověď :-)
O to zajímavější, že jsem se přednedávnem dočetla, že Áda měl židovské předky hihi...mno jo no, tak už to někdy bývá... :D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter