Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
radniční
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 14.5.2012 (15:58:21)
HDR


Poznámky k tomuto příspěvku
neandrtalec (Stálý) - 14.5.2012 > skvělá fotka
Body: 5
<reagovat 
 čtenář katovna - 14.5.2012 > neandrtalec> ale di ty brepto...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.5.2012 > parádní...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 14.5.2012 > myslím, že autor chtěl skrýt nedostatky fotky a proto z ní udělal ,,hadr'' aby byla zajímavější.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 14.5.2012 > Thumb> každopádně, abych se doplnil...jsou tu horší fotky..o tom žádná
<reagovat 
čtenář dabel - 15.5.2012 > cvak do kose, ani uprava nepomohla
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 15.5.2012 > čtenář> pánové už jste to ho řekli dost a jste vážně trapný,nejhorší je když to někdo nepochopí ...........
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 15.5.2012 > wizigot> Tak prosíme (já prosím) o obhajobu..zajímá mě to.
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 17.5.2012 > Thumb> jseš nějak angažovaný v mém případě za co vděčím za tvoji aktivitu ,doufám že ne svým uměleckým projevem
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 19.5.2012 > wizigot> hodnotím všechny stejně a stejnou vahou. Jestli je ti to proti srsti, stačí říct a můžeš dostávat už jen krásné 5ti bodíky od ostatních.
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 20.5.2012 > Thumb> prosím nenič moje fotky a tento server žel je vás takových více škoda ........ máte z toho asi radost je to taková fotoschifremie je ale vylečitelná .......
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 20.5.2012 > wizigot> tak teď jsi mě opravdu pobavil, ničím tvé fotky, protože hodnotím objektivně co si o ni myslím? Mě by zajímal důvod proč tedy publikuješ svá díla, když kritiku slyšet nechceš. Jestli se chceš pochlubit ostatním, že zvládáš hdr fotografie tak prosim..viděli jsme a stačilo.
Jestli si myslíš, že jsou tvé fotky geniální a bez vad, tak udělej výstavu a nepatlej se na totemu.
Přiznávám, že ani já nemusím mít pravdu, proto jsem nehodnotil bodama.
Hezký den
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 20.5.2012 > Thumb> prosímtě tohle není diskusní klub dej známku a mlč,vážně o takové keci nestojím a nemyslím si že moje fotky jsou geniální,ale nemusíš zrovna mně znechucovat život vyber si prosím někoho jiného buď tak laskov já o to opravdu nestojím já karieru z fotkami neudělám,já fotím pro radost a zábavu a toto není žádný umělecký server a jsou zde mnohem horší snímky a já se jím také nedivím a blbě je nekomentuji a ujiš´TUJI TĚ ŽE TĚ NECHCI BAVIT TO MNE ANI VE SNU NENEPADLO A PUBLIKOVAT ZDE MOHU CO CHCI TO MI TY URČOVAT NEBUDEŠ ..........
<reagovat 
žaža (Občasný) - 24.5.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter