Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zlá mládež???
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 5.6.2012 (11:14:35)

Zlá mládež?

(Aneb poselství nejen mládeži, ale i ostatním co si přejí nový začátek).

 

Jelikož mě mladí lidé velmi zajímají tak jsem se po dlouhém pozorování a rozhovorech s nimi rozhodl, že o naší mládeži napíši krátký fejetón. Já sám sice datumově k mládeži už nepatřím, ale můj duch je mladý a taky mě zajímalo, jak dnešní mládež smýšlí, co jí trápí a co si myslí o budoucnosti. Myslím, že je dost důležité pro budoucnost všech, aby naše mladá naděje našla ten správný cíl a směr, který by nebyl tak destruktivní jako ten momentální od našich nemocných vládců.

Ano je to pravda celá naše společenská struktura je nemocná, my lidé jsme díky ní také nemocní a ti nejvíce nemocní nám směle vládnou. Proto je nejvyšší čas, aby ti co jsou ještě zdraví uchopili dění budoucna a tím celé planety do svých rukou. Myslím, že ta příležitost tady v prosinci letošního roku je a jsem si jist, že změny budou.

 

Je naše mládež zlá?

Často slýchávám názor jak jsou ti mladí nemožní, zlý, že jenom chlastaj a fetujou.  Ale kdo se zabývá tou myšlenkou proč někteří  mladí lidé se cítí býti dezorientování, osamoceni, podvedeni a nechání společností a mnohdy i rodiči na pospas. Ruku na srdce ani my jsme nebyli jiní. Také jsme měli sklony k drzostem a občas i k alkoholu. Ano pravda ta generace co vyrůstala za socialismu jako třeba já neměla k drogám tak snadný přístup nebo lépe řečeno nebylo toho díky uzavřeným hranicím tolik, ale byli jsme proto jiní než ta dnešní mládež? Já myslím, že né. Jen jsme vyrůstali tak trochu v jiných podmínkách, které neměli dnešní problémy turbuletního kapitalismu. Vím, že mi někteří vytknou, že to zavání socialismem, ale co se týká výchovy, podpory rodičů státem, bezplatného školství a záruky vyučení a později práce tak to bylo lepší. Ale dost tímto tématem politiky se nechci zabývat neboť i já byl nucen v roce 87 kvůli politickému maléru emigrovat, a není mým účelem socialismus opěvovat. Jen je škoda, že jako idea oproti vykořisťovatelskému kapitalismu to bylo lidmi ostatně jako skoro všechno zneužito.

Takže proč na základě mých rozhovorů s mladými se naše mládež cítí tak jak se cítí. Bylo by krátkozraké je jen tak odsuzovat za jejich počínání, myšlenky a názor na budoucnost. Vždyť jaký jsme jim dali příklad. Máme vládu co se neustále mění a krade o sto šest. Máme v zemi mafii co nám skupuje půdu pod nohama a propírá zde své peníze a my co na to my? My jen nadáváme doma u televize popř. u piva, ale ve většině se na nic kloudnějšího nezmůžem. Ano to je ten náš  příklad pro mladé a jejich názor na nás. Věřte, že jsem tento vývoj pozoroval dost dlouho a vedl nesčetné rozhovory s mládeží než jsem o tom začal psát.

Co znají?

Lživou politiku, fotra i matku unavené z práce  kdy jeden z nich trpí depresemi.  Mnohdy finanční problémy v rodině na jejichž základě se mnohdy rodina rozpadá, neboť  některá matka když manžel nevydělává hledá finanční náhradu někde jinde , otec ten zase si nezřídka hledá mladou milenku,aby se odreagoval neboť to doma s manželkou neklape proč taky, že ona je ustaraná, chodí do práce stará se o dítě-děti a trápí jí budoucnost rodiny. Trápí jí dluhy, splátky, mnohdy zdraví, bezpečnost svých dětí, která není státem vůbec garantována, trápí ji, aby dítě nezačalo s alkoholem drogou, nesešlo na kriminální dráhu atd. Těch problémů s kterými se rodiny trápí a tím pádem i jejich děti je nezpočet, a  tohle má dnes dost mladých denně před očima. A já se ptám jak se s tím mají vyrovnat?

Jak bychom tenkrát reágovali my? Asi nějak stejně, že? Ale proč tomu dneska tak je?

Dnes už skoro neexistuje, aby otec vydělával a matka se doma mohla dítěti věnovat. Dnes musí normální rodina funguvot tak, že oba rodiče chodí do práce. Tím pádem nemají tolik času se dětem věnovat, a když je nějaký problém a dítě se večer na něco optá řekne se mu, běž za mámou, nebo nech nás dneska na to nemáme čas a chuť se bavit.  Běž si pustit televizi, nebo počítač a hrej si na něm hry, hlavně nás nech na pokoji. Co pak má dítě-mladý člověk dělat? Tak si teda jde vymývat svůj mozek televizí kde nic kloudného než lži z politiky, násilí a stupidní pořady neběží, a nebo si jde hrát hry na počítač. Tady veškerá konverzace  a styk s rodiči končí. Ani se rodiče neuvědomují, že se všichni navzájem odcizují.

 A co náš stát?

Takt o je perla, ten háže skoro veškerou zodpovědnost na rodiče a myje si ruce. Jeho nezajímá co mladí dělají, proč pijou alkohol, kouří trávu a nebo berou jiné drogy, aby z té mizérie unikly. Né za to jsou odpovědné rodiče. Ale kde mají ti rodiče vzít kolikrát na děti čas. Dneska se musejí otáčet, aby své děti mohly nasytit, obléct a pokud chce mladý studovat musí ho podporovat. A to si průměrná rodina co nepatří k mafii nebo zlodějům nemůže dovolit, aby jen jeden z nich pracoval a druhý se věnoval dětem.  A proč stát podporuje prodej násilných her do počítačů, vysílání násilných filmů, mnohdy je to násilí i vidět v moderních kreslených pohádkách pro nejmenší. Kde je jeho zodpovědnost? Nikde za vše musí být zodpovědní rodiče a za vše musí řádně zaplatit dokonce i za pobyt dětí v nemocnici a léky co dříve byly zadarmo.

To je ťíživá a neúnosná situace co naše mládež vnímá a v které se vyvíjí. Kde pak má vzít sílu na budoucnost, když v nich přítomnost veškerou naději na morálku, spravedlnost, pochopení zabíjí?

Naší mládeži chybí láska, která se vytrácí nejen  materialismu propadlé společnosti, ale mnohdy i v rodinách. Oni nechtějí vidět  servané, psychicky zdeptané rodiče, skorumpovanou a lživou vládu. Oni si nepřejí násilí na veřejnosti kde obět zaplatí mnohdy svým životem a pachatel se díky kontaktům nebo kontu z trestu vyvleče. To vše je deptá a narušuje i jejich rovnováhu a psychiku. Kde zůstala naše zodpovědnost za budoucí generace, kde je náš morální příklad? Tím co se dneska děje a k čemu přihlížíme v domění, že se s tím nedá nic dělat je jen usvědčuje v domění, že nic nemá cenu. A proto se někdy chovají tak jak se chovají.

Ale kdo je vlastně ten zlý?

Oni nebo my? Já myslím, že my, neboť vše necháváme do budoucna na nich ať se s tím co jsme my s prominutím prosrali vyrovnají v budoucnu sami jak chtějí. My jsme si také museli utrhovat kvůli nim od huby a odříkat si spousty věcí. Ale to je vše špatně. Za to se jim nebudeme moci podívat hluboko do očí až to oni konečně vezmou do svých rukou a celý směr společnosti – lidstva změní. Ano oni to udělají. To co jsme my za ta  promarněná léta nadáváním u piva promarnili tak oni změní. Vždycky to byla ona mládež co vytáhla do ulic dělat revoluci. Byli to oni ať už za francouzské revoluce, nebo za národního obrození tak i na podzim 1989 vytáhli do ulic skoncovat z prohnilostí a pohodlností kterou jsme my svým nic nekonáním nevědomě živili. Oni totiž nemají co ztratit. Oni ještě nemají své zažité pohodlí, svůj poklidný režim. Oni jsou mladí a mají sílu která dokáže změnit vše i kdyby to tady stálo stovky let. Proto jsou jedině oni naší nadějí, že se s pomocí přílivu prosincové energie a obrození něco pohne dopředu. A to tak, aby oni mohli vychovávat své děti ve světě bez náslilí, korupce, lží, kde morálka a láska znovu usednou na svá ukradená místa. A taky aby žili v přírodě a podnebí, které není denně kvůli nekontrolovatelným ziskům devastováno, kde zvířata nevymírají a kde se lidé nemusí živit umělými životu nebezpečnými potravinami.

Proto je veškerá na změnu v rukách naší mládeže která není vůbec zlá a nebo horší než jsme byli my. Já si přeji, aby naše mládež tu svou sílu, elán, mladého ducha využili tím správným směrem. Aby se poučili z našich chyb, rozhlédli se a podívali do zadu co jsme jim my tady zanechali.

K tomu bych přidal jeden tip na jeden francouzský film který byl evropskou unií dán na index za své názory na dnešní společnost a za své poselství které obsahuje.

 

 Ten film se Jmenuje se nádherná zelená( La Belle Verte)

Film Film Nádherná zelená neuvidíte nikdy v televizi ani v kině. Nenajdete ho v žádném obchodě a není ani uveden v žádné oficiání filmové databázi. Film byl zakázán v celé Evropské unii, i přes to, že v něm hrají i známí herci jako Vincent Lindon a Coline Serreau.

Inspirativní film z roku 1996 je humornou sondou do naší společnosti a nebojí se o ní otevřeně mluvit. A právě v dnešní době určitě stojí za shlédnutí.

„Představte si svět, ve kterém jsou všichni lidi k sobě dobří, laskaví, dělí se o všechno společně, nepotřebují peníze a žijí v souladu s přírodou. Nemožné?“

Zde link : http://www.youtube.com/watch?v=_QbbQYPPR3w

A nebo přes youtube.com zadat nádherná zelená. Film trvá asi 90. Min. a je ve francoužštině s titulky. Přejí vám všem co jste přečetli můj fejetón a co zhlédnete tento film, aby se Vám oči otevřeli a s pomocí nás starších, abychom změnili svět. Stojí to za to a sílu s odvahou na to máme.

Děkuji Guru.

dheFiZZdeFZilm Nádherná zelená neuvidíte v televizi ani v kině. Nenajdete ho v žádném obchodě a není ani uveden v žáZdné oficiání filmové databázi. Byl tedy svým způsobem zakázán v celé


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.6.2012 > Díky za příspěvek.Hlavní problém vidím v tom,že 3/4 dnešních dětí vyrůstá bez otců.Další svízel je v tom,že drtivá většina tráví volný čas především u počítačů.Je toho víc,ale především na tyto dva aspekty bych po mé 10-ti leté praxi ve školství rád upozornil.
Body: 4
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 5.6.2012 > P.V.Ctihodný> P.V.Ctihodný

Moc děkuji za tvůj komentář a souhlasím s tebou.
Guru
<reagovat 
láska(jen) po netu (Občasný) - 5.6.2012 > Souhlasím jen bychom těm mladejm měli být oporou a nenechávat je v tom samotný!!! Když už jsme jim zničili iluze svou neschopností postavit se zavčas demoralizujícímu systému, který nás donedávna měl všechny 100%ně v hrsti (Teď už se naštěstí lidé začínají ozývat a já doufám, že zlo ,,krachne'' a život začne žít skutečnými lidskými hodnotami)!!!
Body: 5
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 5.6.2012 > láska(jen) po netu> Láskajen po netu

I tobě děkuji za tvůj hodnotný komentář a přeji si z hlouby duše totéž co ty. Doufám, že se nám naše přání brzo vyplní a začneme lépe kde bude vládnout láska,morálka,porozumění a mír.
Guru
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 6.6.2012 > Zdatně jedeš vedle pravdy a jen občas ji pleskneš přes prdel. Mladé lidi všeobecně politika nezajímá a nikdy nezajímala. Myslí si, že ve třiceti bude stát život za prd a šedesáti se ani nechtějí dožít. Problémy, o kterých píšeš, samozřejmě existují a spoluvytvářejí bídu společnosti, ale naší mládeže se dotýkají spíš podprahově, nebo druhoplánově. To, co nejvíc postihlo dnešní mládež, je výchova, která z nich sňala dosud nebývalou měrou zodpovědnost. Samozřejmě je to důsledek i toho, co už Jsi vyjmenoval. Bohužel nesdílím tvou víru, že nás mladí dostanou ze srabu, i když nepodceňuji potenciál mladické revolty. Avšak dávat za příklad 17.listopad, není zrovna šťastné. Zde působila mládež spíš jako vyhecované stádečko, které posloužilo cílům vychytralých a názorově vyzrálých mocipánů. Koneckonců, dnešní rozčarování tehdejších mladých a bohorovnost těch, kteří měli pikat,hovoří za vše.

Nehodlám Tě jakkoli znevažovat. Toužím po změně, stejně jako Ty. Vím, že změna je možná. A vím, kdo tu změnu povede. Budou to probuzení, lidé, kteří vidí dál, než dokážou mladí. Lidé, kteří si uvědomují, že Země je součástí celku.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 6.6.2012 > Sallybill> Ahoj Sallybille,
děkuji za tvůj názor kterého si vážím. Já popisoval porblémy a názory těch mladých lidí s kterými jsem hovořil a málo jich nebylo. Jinak s tebou souhlasím, že se mládež v roce 89 nechala podvéct a, že onu změnu povedou jen probuzení lidé.
zdravím guru
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 6.6.2012 > Sallybill> Ahoj Sallybille,
děkuji za tvůj názor kterého si vážím. Já popisoval porblémy a názory těch mladých lidí s kterými jsem hovořil a málo jich nebylo. Jinak s tebou souhlasím, že se mládež v roce 89 nechala podvéct a, že onu změnu povedou jen probuzení lidé.
zdravím guru
<reagovat 
Čtenář - 5.6.2012 > přidávám se k výše uvedeným.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 6.6.2012 > čtenář> Děkuji za Vaše komentáře kterých si vážím.
Guru
<reagovat 
Čtenář - 7.6.2012 > pripada mi to splacane a strasne populisticke. radsej by som nejake konkretnejsie a inteligentnejsie navrhy.
som vdacna za 89ty. zije sa nam lepsie. netuzim po revolucii luzy, ale po otvorenejsej slobodnej spolocnosti pravdy a skromnosti.
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 7.6.2012 > Guru, v mnoha věcech je mi Tvůj názor blízký. Děti, rodiče... vím. Co bude v prosinci, se uvidí. Je otázka, nakolik je 2012 jen další konspirační teorie. Někde uvnitř se k tomuhle roku trochu upínám, i když racionálně prakticky nesdílím víru v nějaký obrat. Každý ale můžeme udělat něco malého za sebe, ve svém životě. I malé věci mají smysl. Taky jsem učil a dělal s mladými lidmi, zvažuji se k tomu zase vrátit.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 12.6.2012 > Aaen> Ahoj Aaene,
omlouvám se, že odepisuji až teď, ale byl jsem zaneprázdňen. Děkuji za tvůj komentář, ale já si myslím, že obrat pro lidstvo bude. Nebo alespoň pro ty co zůstají. Nyní píši úvahu o Nibiru, který už byl identifikován a je v naší sluneční soustavě. měl by být vidět v srpnu. Můžeš se podívat na následující stránky, kde se o něm dozvíš více.

http://www.ursuadams.com/

http://beforeitsnews.com/stories/by/0000000000003832

Doporučuji si ty videa a články projít.
Guru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter