Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Relativní
Autor: Elektrik (Občasný) - publikováno 22.1.2003 (00:21:35)

Relativní

 

Už prichází…
Ví o ní a prsty jako chapadlo míří po jediné zbrani. Proplétá se a detekuje každičkou entitu na povrchu z hmoty kteráž
kdysi žila jako on. Krůpěj potu horečně stéká po pekelně žhnoucí kůži. Odtrhne se a poddává se zemské tíži směřujíc na
fyzikou určený bod. Už jen několik centimetrů k výhře na poli prohry.
Pár vteřin se nyní rozkládá jako světlo v černé díře. Protahuje se do nekonečna a pohlcuje čas jako fotonový tok.
Chtěl by běžet, ale jeho tělo je jako projekce z kamery s poslední kapkou energie převalující jedno políčko snímku za druhým.
Náhle dotek prstu na hladkém povrchu kýžené zbraně. Vztyčujíc ji hrotem k nebi nervózně se staví Té tváří v tvář.
Jedno bodnutí stačí a Ta, které se tak bál je mrtva… alespoň pro tuto chvíli.
Nežli se rána zacelí, bude tu zas a opět bude muset zasadit novou, osudnou ránu. Příště snad raději dvě, ať je to jisté.
Člověk nikdy neví jestli se nevrátí dřív.
Je po boji, sedím a dívám se na toho co tak bojoval. Je mi ho líto…
V ruce mu třímá jehla vpíjejíc do těla jeho denní dávku drogy. Ta co se jí tak bál byla prostá chuť po droze.

Vítěz a nebo poražený?!

 

Svět je tak relativní



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.1.2003 > Tohle se mi vážně líbí, ale rozhodně bych to zařadila do prózy a ne do poesie. Tu přechozí báseň jsem si vytiskla, abych se na ni podívala v klidu. Ale čas mě tlačí, takže až příště. Jako za prózu dávám...
Body: 5
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 22.1.2003 > Naty> Wow... thx for you time Nat  ..... jo a za 1
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 22.1.2003 > Mě se to nelíbí. Kdyby v tom textu nebylo to hloupé hodnocení (lítost) snad, ale beztak bych to trošinku postavil do jednodužšího světla. protože i to co popisuješ je chladné a i jemně naznačené emoce dodávají patos, který si díky své "relativitě" toto téma nezaslouží. chápu, že je to pocit, niméně myslím, že je příliš lidský.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > čmelák> Díky za názor ...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 22.1.2003 > Třetí věta od konce zbytečně vysvětluje, je tam navíc, kromě toho Ti tam chybí čárky..Ta, co se jí tak bál,.........na začátku taky....z povrchu hmoty, kteráž......Jinak opravdu dobré, obdivuju tak nějak Tvojí slovní zásobu, umíš jí použít
Body: 3
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > Lian> thx... vezmu si ponaučení a potěším se z kladů Tebou mě napsaných  
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.1.2003 > Taky bych to dala spíš do prózy... ale je to zajímavě podané. Čárky mi tam taky chybí, trošku mi nesedí výraz "kteráž", taky obrat "v ruce mu třímá jehla"

Hodně se mi líbí
"několik centimetrů k výhře na poli prohry"
"Chtěl by běžet, ale jeho tělo je jako projekce z kamery"

<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > Kelly> 

Co dodat. Snad jen že souhlasím . Přeci jen však jednu otázku mám... proč se Ti nelíbí "kteráž" a "v ruce mu..." ? 

Jinak Ti samozřejmě patří mé díky!


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.1.2003 > Kteráž je šíííííleně knižní - nerada tuhlectu knižní mluvu.
V ruce mu třímá - to je fakt divný. Třímá někdo něco, a ne něco v něčem. JO, kdyby tam bylo třeba V ruce mu dřímá - to by se mi líbilo... :-) Ale píšeš to ty, a jaký si to uděláš... ;) já si taky píšu po svým. Měj se!
<reagovat 
čtenář Helča - 14.5.2003 > Zajímavé...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter