Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Studie
Autor: Thumb (Občasný) - publikováno 7.6.2012 (13:42:31)



Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 7.6.2012 >

zase trošku nevšední uspořádání fotek
PS:budu rád, když mi znalci přírody přiblíží název motýla. Není moc velký..tak 2-3cm


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.6.2012 > No název nedám, ale tyhle kousky prostě já nikdy nedám. Jednak na to nemám obj. a jednak ani oko...
Povedlo se ti to...
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.6.2012 > Pekne mikromomentky..
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 7.6.2012 > Nádherný :-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář 5D - 7.6.2012 > je to malá perla
<reagovat 
vosička (Občasný) - 8.6.2012 > mně to přijde nějak divně ostro-mázlý
Doporučil 
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 8.6.2012 > vosička> ostro-mázlý? nějaká nová terminologie..nevím co tím myslíš..asi hloubku ostrosti?
Díky za koment a za zastavení
<reagovat 
žaža (Občasný) - 8.6.2012 > vydarené
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.6.2012 >

"...PS:  jen mi "...trošku"  vadí, že je to tak              "d     o     š    i     r     o     k     a"         rozmáchlé; ......

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 10.6.2012 > Zeanddrich E.> díky za zastavení a za příjemné hodnocení.
Za širokou prezentaci se omlouvám..příliš si nerozumím s vkládáním více fotek na totemu.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.6.2012 > První bych do série asi nedávala, kazí to těm zbylým dvěma, které jsou pervektní. První kompozičně nic moc, ale ostatní paráda.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 8.6.2012 > Věza> díky za zastavení a za dojmy. První jsem dal hlavně, aby mi mohl někdo poradit cože je to za motýla.
Děkuji
Hezký den
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 12.6.2012 > Thumb> Soumračník rezavý Ochlodes sylvanus. Ve starší literatuře jako O. venatus. Venatus byl popsán ve východní Asii, sylvanus v Evropě, časem se přišlo na to, že to je stejný motýl, tak dostal přednost dříve publikovaný název O. venatus. Až teprve koncem 20. století molekulární biologové přišli s tím, že asijský a evropský soumračník jsou různé druhy, takže teď v Evropě zase létá sylvanus a v Asii původní venatus. Pěkný motýl se zajímavou historií. A pěkné fotky.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 12.6.2012 > P.S. Šířku příspěvku jsem upravil, aby se to vlezlo na monitor.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 12.6.2012 > xmark> díky za vyčerpávající popis. A díky za zastavení.
Hezký den
<reagovat 
vosička (Občasný) - 8.6.2012 >

netušila jsem, že máš další fotky do boku, myslela jsem, že si někdo udělal srandu -- teď jsem je objevila - je to sice ostro-mázlý (tedy hloubka ostrosti všelijaká) ale krásný, i barvy - což je spíš zásluha přírody, ale mohls je zpackat, to jo - nebo jsi je nakonec i barevně vylepšil? na těch dalších je máznutí logické, nelze zaostřit vše a šířka pole je tak velká, že se mi chce dopsat řádek, až do konce, ale to bych už jen pěla chválu na přírodu a její fantazii, kterou žádný fotograf nejspíš úpravami nedocílí, ale např. fraktální umění je taky zajímavý, může vycházet z fotografie a je to pak čirá autorova fantazie - jako je http://browse.deviantart.com/digitalart/fractals/manipulations/?order=9&offset=24#/d4xwpar nebo taky fotky http://browse.deviantart.com/photography/nature/#/d51utrk no, konkurence je i v dokonalosti velikánská, a možností nejen technických je nepřeberně mnoho všude

 


<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 9.6.2012 > vosička> Jsem z tvého komenáře trošku rozpačitý, ale budiž. Příroda jistě pomohla velmi, počítač pomáhá také, stejně jako objektiv i fotoaparát..fotograf už je zanedbatelný.
Ohledně toho ,,ostromáznutí'' nemám zatím mezikroužky, ani telekonvertor a když chci fotit 1:1-tedy makro, má samotný objektiv prostě malou hloubku ostrosti..s tím nic neudělám.
Fraktálnímu umění nerozumím a ani mu rozumět nechci. Nelíbí se mi..to radši zůstanu u motýlků a broučků.
Konkurence je samozřejmě veliká, ale já fotím většinou pro radost a nesnažím se ,,závodit'' s ostatními profesionály.
Hezký den a díky za hodnocení
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 12.6.2012 > Thumb> Mezikroužky k větší HO nepomohou a TK spíše naopak, jsou totiž pouze 3 faktory - ohnisková vzdálenost, clona a poměr zobrazení (jak na čipu, tak potom na výslednou velikost prezentace).
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 12.6.2012 > xmark> aha, někde jsem četl, že mezikroužky pomáhají. Tak to se omlouvám za mylné info. Je to foceno 150kou na maximální přiblížení 1:1 ..takže s tím nic neudělám? (Tedy když budu chtít fotit makro)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 14.6.2012 > Thumb> Mezikroužky pomáhají k dosažení většího zvětšení. Hloubku ostrosti zvětší jedině přiclonění.

U makra lze použít focus stacking (popis třeba zde: http://www.macrophotography.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=105%3Askladani-fotografii-1-ast&catid=45%3Ajak-fotografovat&Itemid=2&lang=cs). Ale pouze pro statické objekty...
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 14.6.2012 > xmark> ok díky za cenné rady. O tom skládání fotek jsem již četl a asi to taky zkusím..pak to sem hodím na ukázku. Ale trochu jsi mě naštval, protože po kliknutí na odkaz snad poprvé lituji, že mám nikona. Objektiv podobný jako canon mp-e 65mm nikon prostě nemá, tak mi nezbývá, než si počkat až konkurence vyrobí objektiv podobný. Přece jenom dosáhnout zvětšení 5:1 s mezikroužky, telekonvertorem a reverzně připojeným objektivem už tu kvalitu posunuje trochu dolů.
Díky za koment a těším se na tvé další fotky
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.6.2012 >
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 15.4.2013 > Nádhera
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 22.5.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter