Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
na chaloupce
Autor: wasko (Občasný) - publikováno 24.1.2003 (00:21:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 24.1.2003 > Je to nastražený...... Nicméně na mě to dýchlo.....Líbí.
Body: 5
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 24.1.2003 > Lian>   Nastrazeny to fakt neni, presne takhle se to tam vali uz nekolik let. Pouze s petrolejkou bylo hnuto. Ale to protoze mi s ni kamos hnul, coz jsem ho ihned vyhnal, abych zachoval vsechno ostatni a vratil ji zpet na misto kde byla.
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 24.1.2003 > Hezke svetlo, nicmene mi to pripada jako divadelni scena s kulisami...nema to kredibilitu.
<reagovat 
 zoly (Občasný) - 24.1.2003 > čtenář> mne se to docela libi...a co je ta "kredibilita"???:)
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 24.1.2003 > čtenář> > Jeste kdybych vedel, co je to kredibilita. Vysvetlit,  prosim
<reagovat 
čtenář sierva - 24.1.2003 > ten chleba se netváří, že by tam ležel několik let ;o))
<reagovat 
čtenář GinoHasler - 24.1.2003 > sorry, nepustily...cervenam se.
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 24.1.2003 > kredibilita (nebo snad kreditabilita; od slova credit,credibility)je asi neco jako verohodnost, pocit, ze veci jsou skutecne takove, jak je vidime. BTW, ten chleb se zda dost cerstvy a je s podivem, ze se do nej za ta leta nepustili mysky...
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 24.1.2003 > čtenář> ....asi uz je tak starej, ze ho ani mysky nepapkaj, ale je nejakej nakousanej. Ne, ten chleba tam nebude zas tak dlouho, ale to nic nemeni na tom, ze jsem to nearanzoval. No, ted me napada, ze tam ten chleba hodil nekdo ucelove, prave pro mysky, ale asi se nekam odstehovali, ze tam porad je. S tou kreditibilitou jsem si myslel, ze to bude od slova credit, diky Gino. Jenom nevim proc ta fotka vypada neverohodne.
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 24.1.2003 > Skoro ani nevím co k tomu dodat, protože je mi po klauzurách už ze zátiší úplně blbě ale je to zajímavý. Vadí  mi ale kak je moc přesvícená ta petrolejka. Možná ani to chrastí by tam nemuselo bejt. Ale je to fakt zajímavý
Body: 3
<reagovat 
čtenář sierva - 24.1.2003 > to bych teda nějak moc neřešila, jestli to je uměle vytvořené nebo původní..dyk to máš pod zátiším..a abych pravdu řekla, tak jsem si vždy myslela, že zátiší vytváří autor a ne ono samo..to jsem se spletla?

jináč ta fotka je moc pejkně orámovaná, akorát mi moc nesedne ta ostrost..asi bych tu lampu posunula trošku blíž..to je nějaká stará pec či co?
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 24.1.2003 > čtenář> Zatisi bud vytvari autor tak, ze ho sam aranzuje a nebo ho jednoduse nachazi a pak zalezi na tom, jak se to vyfoti. Uhel, svetlo, vyrez atd. je prece taky autoruv zamer. I toto zatisi bylo vytvoreno nejakym autorem, jen tak samo si nevzniklo. Ale ja jsem ho nevytvarel. Pouze nasel, respektive vyfotil.
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 24.1.2003 > čtenář>   Presne tak, stara pec na peceni chleba. Myslim, ze proostreny je to akorat. Nebo se Ti to zda moc ostry???? A jak uz jsem psal, nechtel jsem s tim nijak hybat a proto bys mozna posunula lampu dopredu, ale ja mam dojem, ze takhle je to lepsi. Posunutim dopredu by se zkracenim vzdalenosti od objektivu sotva vesla do zdeneho ramu okenka, nebo by se urcite toho ramu dotykala.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 26.1.2003 > Souhlasím s Gino Haslerem. Je to takové moc naaranžované. Asi jako některé obrazy zátiší.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 31.1.2003 > je to šedivý, nevidim tam bílou barvu..... to je odbarvený z barvy ne?
Body: 1
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 28.2.2003 > Lucie>  Ha, mas pravdu, original je v barve.
<reagovat 
Čtenář - 4.3.2003 > Ten cleba jsem tam predce dal ja. Martin
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.2.2003 > možná by byla barva hezčí
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 6.3.2003 > Lucie>  Bohuzel, nebyla. Takhle to ma alespon nejaky pocit, tedy myslim. V barve je to cele neusporadane, tim, ze to neni aranzovane, pusobi to chaotickym dojmem.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter