Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Flirt z kolekce Moje malé fobie
Autor: aq. BoBB (Občasný) - publikováno 22.1.2003 (23:36:32)
další ve sbírce>

Flirt

 

 

Hra je touhou dětské fantazie,

snílci pláčí a volba cestou pouští je.

Výkvětem rosy,

nad ranním úplňkem,

vesmírnou květinu objímám

v kruhu dětského kolotoče.

 

V odvaze společných dobrodružství spánku,

vzlétnout do nebes, jen tak na pozvánku…

Do křiku radosti,

pohrobkem aplausu,

nabízím dívku veřejnému obrazu,

všech lidských vlastností …

Nabízí něhu - na splátku - bez řečí a bez emocí.



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 23.1.2003 > Zapomněla jsem hodnocení.
Body: 3
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 23.1.2003 > První část básně mi něčím "nesedí". Přemýšlšla jsem nad tím, proč. Jen tápu a dohaduji se. Předpokládám, že je jakýmsi úvodem k části druhé, v které já vidím těžiště. Zarazil mě hned druhý řádek, který pro mne rozbíjí sotva se rozběhnuvší rytmus. Možná délka, možná slovosled. A vesmírnou květinu objímanou v kruhu kolotoče jsem nepochopila.
Druhá část se mi moc líbí. Vzlétnout do nebes jen tak na pozvánku, i pohrobek aplauzu jsou krásné a nápadité obraty.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 24.1.2003 > Naty> Naty ,myslim ,ze bys nemela nad tim tolik premyslet, protoze podstata basne se nikdy s urcitosti neda vyjadrit ..Proste ji nech na sebe pusobit ...Co se tyce kvetiny ä detskeho kolotoce ...Cetlas nekdy Maleho Prince ?! :) ....Ja osobne na to mam nazor zhruba takovy : Nijak me to nerusi ...Vidim nadherne obrazy a citim pocity a , kdo vi mozna ,ze slysim i hudbu ...Je to takova potecha pro dusi :)
Body: 5
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 26.1.2003 > Naty> mozna ti to nesedi v tom, protoze se na prvni pohled zda, ze prvni sloka s druhou prilis nesouvisi. Neni tomu vsak tak... Souvisi a prave ze hodne. Pravda je v tom, ze pokud by jsi dala tu basen na misky vah, trosku prevazi ta druha sloka. Ale ta prvni je hodne dulezita... Je to uvod! :)) No a ted k tomu rytmu, on tam je... zkus si ji precist nahlas...  Ale jinak dekuji!!!
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 26.1.2003 > Hanele má pravdu. Nejspíš jsem poslední dobou trochu propadla "rozborománii". Malého prince jsem četla tak dávno, že dnes už se mi jeho obsah vejde tak do jedné věty. Spíš si pamatuji ten pocit, jak na mne zapůsobil.
Tu báseň jsem si přečetla s odstupem. Líbí se mi a líbila se mi hned napoprvé. Nemyslela jsem si, že by ta první sloka s tou druhou nesouvisela. Spíš se mi zdá nějak rytmický a zvukově odlišná. S těmi miskami vah jsi to vyjádřil přesně a to převážení rozhodně není markantní.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 (37) 38 39 40 41 42 43 44
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter