Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když svítám
Autor: Elleanor Black (Občasný) - publikováno 6.7.2012 (16:14:30)


.                                                   
Když svítám                                                     .


.                                               Paprsky pohladím tvou tvář                                                .


.                              Kreslím na ní srdce a stíny                               .


.                                                 které nestudí                                                   .


.     Šveholím     .


.             Ptáčatům na pozdrav             .


.                           Vstříc novému ránu                           .


.                                        A tvému tepu                                       .


.                                             Co se probouzí                                           .


.                                             Jak blíží se poledne                                           .


.                                                        Víc a víc                                                        .


.                                                     Pálím tě na kůži                                                    .


.                                                      A ty se nebráníš                                                     .


.                                                        Nastavíš tvář                                                       .


.                                                         Ačkoli víš                                                         .


.                                                   Že má znamení                                                   .


.                                             Nesmyje voda ani čas                                           .


.                                                   Nebolí                                                  .


.                                  Pod vánkem dechu                                .


.                  Kroužím po obloze                .


.          A klesám níž        .


.   Držíš mě   .


.            Bez oddechu           .


.            Dokud se neztratím           .


.               Dřív než rosa večerní             .


.                          Ochladí                        .


.                 Dvě rozpálená těla              .


.        Vezmu tě s sebou za obzor    .


.                                  Ty smíš                                .


.                                          A já bych chtěla                                       .


.                                        Zas směješ se                                     .


.                                     Že červánky neskrývám                                   .


.                                      Když večer                                    .


.                                                                   Zapadám                                                                .



 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sartori (Občasný) - 7.7.2012 > Moc hezky si si s tím vyhrála :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter