Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Mňau z kolekce různé
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 25.1.2003 (00:22:28)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Elektrik (Občasný) - 25.1.2003 >

Jako fotka je to hrozný  ... jako předmět kýč a jako celek... no comment . Má to nějaký smysl?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.1.2003 > Elektrik>  To víš, že má. Dík za jasné stanovisko, proto sem ty fotky dávám.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 25.1.2003 > Janahe> Promiň. Nějak mě ta fotka dostala. Nechtěl jsem to až tak hrotit. Určitě se najde někdo komu se to zalíbí. Koukal jsem na tu s kloboukem v B&W provedení. Ta je OK... i nápad je fajn. Tohle je dle mě kapku úlet ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.1.2003 > Elektrik> No vždyť já se tím uveřejněním vlastně ptala, jestli to není úlet, tak co se omlouváš? Napadlo mě to, ale chtěla jsem slyšet (tedy číst) reakce jiných. Zdá se ovšem, že mlčení zlato. Takže jsem ráda, žes zareagoval alespoň ty.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 25.1.2003 > Janahe> 
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.1.2003 > Janahe : Batoh je bezva, nápad se plati :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 26.1.2003 > Narez :o) Ve foceni se nevyznam...napravo je tmavsi podklad proc ? Nastinenim nebo bylo tak zbarveny pozadi ? Dal bych to na uniformni sed nebo bilou, aby to bylo jeste hustsi :o)
Body: 1
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.1.2003 > DeadKennedys> Pozadí jsem si moc vybírat nemohla, jiný kus jednobarevné stěny nebyl k dispozici. A sem  šlo světlo výrazně z jedné strany (tedy relativně výrazně, bylo tam dost šero). Ta stěna vlastně je původně bílá, jenže jak jsem mdlou fotku zjasňovala, nabyla tohoto odstínu. Čekala jsem rozechvěle, jestli mně někdo vynadá za ten batoh, tak jsem se stěnou zas tak moc nezabývala.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 26.1.2003 > DeadKennedys> 

Ta tma je díky blesku kam nedolehlo světlo. Jsou tam patrný ostrý a krátký stíny a extrémní světlej flek na zdi. Koukala se do toho pravim okem a blesk měla na levé straně z 99% integrovaný ve fotoaparátu....řekl bych automat. Nebo alespoň foceno na automatiku ;)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.1.2003 > Elektrik> No to je pravda, světlo (slabé) šlo zprava a tak ten "úžasný" batoh nebyl skoro vidět (tedy jen obrysy). takže pro variantu s batohem jsem si bleskla. Nemohla jsem jinak než z boku, protože před objektem nebylo místo . A tím je stěna osvětlena z levé strany víc a jsou tam ostré stíny. Byl to okamžitý nápad, spíš legrace, nijak jsem to moc nepilovala.
<reagovat 
čtenář MInerva - 28.1.2003 > Není to dobré, ale víš co mě vysloveně žere? Ten dolů visící pásek od batůžku, jak mírně přelézá přes dolní okraj. Ten mne přivádí k zuřivosti, ten bych nejradši urval.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.1.2003 > čtenář> Dobře ti tak, však já vím, jaký máš vztah ke kočkám. To není pásek, to je kočičí ocásek - co takhle přivázat plechovku? Pravda, trochu se nevešel, ale to jsem už tak blbě vyfotila.
<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2003 > čtenář> Až teď mi došlo že jsi chlap a ne ženská...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.2.2003 > to je trochu úlet
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.5.2005 > Ja se desne nasmal-fakt mi to zlepsilo naladu!!
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 6 7 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 17 18 19 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 49 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter