Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mohl být Ježíš mimozemšťan – příslušník vyspělejší civilizace ?
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 28.8.2012 (13:57:55)

Mohl být Ježíš mimozemšťan – příslušník vyspělejší civilizace ?

 

Nejdříve bych zde chtěl zdůraznit, že ani v nejmenším nechci svojí úvahou znevažovat osobnost Ježíše, a ani nechci nikomu dělat zmatek v jeho víře či názoru. Já osobně věřím v boha, který je jediným tím nejvyšším vládcem vesmíru pro všechny světy a civilizace, tu naší nevyjímaje.  Osobně jsem však přesvědčen, že je pouze jediný nejvyšší bůh, který způsobil onen velký třesk z kterého vzešel vesmír,neboť nic nevzniká samo od sebe. Vždy je za  vším nějaká vůle, princip a energie. V tohoto boha věřím.  Je velká škoda, že lidé dodnes nepochopili, že existuje pouze jeden bůh a je jedno jak ho nazýváme  ať už velkým Otcem, Ježíšem, Mohamedem, Šívou a nebo jinak. Jsem si jist, že nikdo z nás jeho pravé jméno nezná, že ho nemůžeme svým nedokonalým rozumem pochopit, ale víme a nebo cítíme, že existuje. Proto nechápu proč se dodnes lidé pro víru navzájem zabíjejí, nenávidí, a proč každé náboženství a církve se snaží s bohem manipulovat a přizpůsobovat ho svým cílům. To je neodpustitelné a mylné.  Proto já osobně, i když jsem byl pokřtěn nesdílím názory žádné náboženské církve, tu katolickou nevyjímaje, a neuznávám ani žádné náboženské sekty a hnutí. Nesnáším totiž to masově řízené a manipulované  náboženství kdy se na něčí povel dají ovečky na modlení.  Proto vím, že ten nejvyšší bůh nemá z naší zmanipulovanou vírou co dočinění, ale vím i to, že přes všechno co zde na zemi máme, že je víra nesmírně důležitá.  Ona nás totiž povyšuje nad zvířata a někam tam nahoru do neznáma, kde to neznáme. Osobně vím, že i jiné mimozemské civilizace věří v nejvyššího stvořitele a, že se řídí jeho vůlí. O tom se dočtete později.  Proto je jedno v čem člověk boha vidí a v co  člověk věří, ať už je to nějaká čistá energie, příroda a nebo samotný vesmír jako tvůrce všeho. Důležité je vůbec nějako víru míti.

 

Ale odkud se ona víra v něco vyššího vůbec vzala? Proč člověk odedávna věřil, že něco nejvyššího někde existuje?

 

Zde musíme začít od samých pramenů počátku lidstva. Mnozí z vás ví, že druhá část  Bible tzv. Nový zákon byla sepsána a ukomletněna až  ca. 100 let po smrti Ježíše, kdy bylo sepsáno Janovo evangelium.   První evangélium Matouše bylo napsáno asi tak 70-75 let po Ježíšově „ smrti“ a i ta ostatní byla po celá další léta přepisována, upravována ke spokojenosti a cílům církve a tehdejší politiky.  Zde data sepsání evangélií dle Adolfa von Haurnack.

Evangelium:

 Matouše 70-75 n.l.

Marka      65-70 n.l.

Lukáše   79-93  n.l.

Jana     80-110 n.l.

 

 Proto dnes nevíme co je pravda a co ne. Ale nechci tímto předbíhat.  První známky o stvoření člověka nesou záznamy Mojžíšovi knihy Genesis, která je datována někdy na období 15-13 století př.n.l. Dále jsou zaznamenány v knize od Henocha neboli Enocha, která byla sepsána ještě před potopou světa  tedy před Noem a,  kterou Noe údajně taky zachránil, což  taky potvrzuuje kabalistická kniha Zóhar.  Ale už i Sumérové  před 5000 lety věděli o stvoření člověka což bylo 3000 let před Kristem, tedy hodně dávno než byl Nový zákon druhá část  Bible napsán. Z toho mimo jiné vyplívá, že Bible mimo jiné  čerpala ze starých dochovaných spisů, které byly napsány už někdy dávno před potopou.

Ale vraťme se do doby před 5000 lety do Suméru, kde se lidé klaněli božstvu nazývanému Anunaki. Nejvyšším bohem byl Anu a jeho dva synové Enki nebo-li EA pán vody a jeho bratr Enlil. Oni byli jak stojí v sumérských spisech našimi stvořiteli.  Po sumérské civlilizaci si vznik člověka s oními bohy převzali Babylóňané. Féničané, Egypťané a jiní. Taky indiáni Hoppi a Máyové  čerpali svojí víru o  stvoření člověka z dávných pramenů, které jim jiné civilizace předali.  Každá z těchto civilizací se klaněla bohům, stavěla jim chrámy a obětovávala jim.

 

 Ale šlo určitě o bohy?

 

Ano byli to ti stejní „ bohové“ co stvořili první lidský pár Adama a Evu. O tomto páru se všechny staré civilizace shodně zmiňují. My dnes víme, že Eva nevznikla z Adamova žebra jak nám to předkládá kat.církev, ale já se osobně přikláním k jinému názoru na který církev a fanatičtí věřící reagují dost podrážděně, ale nicméně si za ním stojím a sice, že Adam a Eva byli stvořeni genetickou manipulací, kterou zde uskutečnila  jiná mimozemská civilizace. A proto budu tyto „ bohy“ nazývat pseudobohy, neboť se o skutečné bohy nejednalo. Jsem přesvědčen a také jsem studoval dotyčnou literaturu, která mi mé přesvědčení potvrdila, že tito pseudobohové nebo lépe naši stvořitelé, nás na něčí vůli zřejmě z vůle toho nejvyššího boha v kterého věřili i oni, jak stojí ve starých spisech, zde na zemi stvořili. Udělali to následujícím způsobem. Nejdříve zjistili, že zde na naší planetě je možný život. Proto vyhladili dinosaury – zde jsem přesvědčen, že to nezpůsobil meteorit, ale spíše něco jako atomová bomba. Po té počkali pár tisíc pozemských let, neboť se ve vesmíru čas měří jinak. Mezitím se zde vyvinul opočlověk Homo Erectus z kterého, když zde naši pseudobohové – stvořitelé opět přistáli, tak z jeho DNA a spojením jejich DNA vytvořili člověka. Proto se také všude ve všech náboženství praví, že bůh nás stvořil k obrazu svému. Ano jak jinak, když oni pseudobohové-stvořitelé nám taky byli podobní. O tom už bylo napsáno dost literatury s doloženými důkazy, které jsou nicméně dodnes neuznávány a zesměšňovány. Přesto, ale na počátku museli oni pseudobohové- stvořitelé dělat různé pokusy než se jim člověk vydařil. Mnozí z vás jistě znají z antické doby ony obrazy různých zrůd co vypadají na půl člověk a na půl zvíře. Antika se těmito obrazy jen hemží a to proto, že se ví, že na počátku onich pokusů vznikali různí nepovedení mutanti, než naši pseudobohové-stvořitelé manipulace s DNA zvládli.  Po té co, ale první lidský pár Adam a Eva vznikl, byly stvoření další lidé kteří byli nazýváni LULU. To stojí v  Sumérských spisech o stvoření.  Na to začali naši stvořitelé tyto první lidi učit různým věcem. Jazyku – tehdy byla jen jedna společná řeč, učili je zemědělství, stavitelství, geometrii, porozumění  hvězdám atd.  To vše existuje sepsáno ve starých dochovaných svitkách z předpotopní doby  a je škoda, že se tato skutečnost dodnes zcela zamlčuje, a že se na to nevěří. Nevím co by se muselo stát, aby lidi konečně odhodili svoje klapky na očích a pohlédli pravdě do očí. Jistě, jsme po celá staletí manipulováni církví a politikou, které jdou ruka v ruce, ale dnes v době internetu se můžeme od spousty bludů odpoutat.

 

 Zde bych uvedl co řekl Albert Einstein:

 „ Pro mě jsou pouze dvě věci nekonečné. Vesmír a lidská hloupost, i když si tak u toho vesmíru  nejsem zcela jistý“

 

Nyní, ale zpátky k tématu.  Já jsem prostě přesvědčen, že jsme byly  stvořeni mimozemskou civilizací buď vůli vyšší energie, co jim tento úkol zadala a nebo, že jsme součástí nějakého experimentu. Už jako školák jsem měl ten pocit, že naše planeta je jaká si laboratoř a, že my jsme byli stvořeni a jsme pozorováni jinou civilizací. Díky tomu pocitu  jsem později bádal a četl na toto téma literaturu, abych se o tom dozvěděl víc a nabyl vědomí, že tento pocit nemám sám.

Proto se také ve všech předpotopních záznamech a v záznamech Sumérů, Babylóňanů, Féničanů, Egypťanů ba i u indiánských civilizacích jako byla Hoppi, Aztécká a Máyská uvádí, že nás stvořili naši učitelé, kteří nás i po té navštěvovali a dále učili novým věcem.  Proto také už dávno  vznikly civilizace, které nás  svými znalostmi a uměním  udivují dodnes. To nebyla evoluce, nýbrž to je naši pseudobohové-stvořitelé naučili, abychom se vyvíjeli kupředu. Proto nám tyto odkazy tyhle civilizace zanechaly, abychom si uvědomily kdo nás vůbec stvořil a komu máme být za to vděční. Na to jsme, ale dnes jak si zapomněli a necháváme si dále nalévat nesmysly a bludy do svých ustaraných hlav.

Církev a politika to mají chytře promyšlené, když naší myslí manipulují. Oni vědí, že největší zbraní proti nim co nám vládnou je inteligence. Proto jim náramně vyhovuje, že lidi  jsou dnes jako ovce, které jdou slepě jimi zvolenou cestou a, že se ani nesnaží přemýšlet zda-li je ta cesta správna a nebo ne.

Těmto našim stvořitelům vděčíme za mnohé a je jisté, že se vrátí. Vždyť to také dávným civilizacím slíbili a veškerá dávná kultura na jejich návrat čeká. To není náhoda, že se v tom kultury, které od sebe dělí tisíce let naprosto shodují.

 

Proč se této pravdy církev a politici bojí?

 

Představme si, že zde třeba letos v prosinci oni pseudobohové-stvořitelé přistanou a lidem oznámí pravdu. Co se stane? Nastane jakýsi „ konec světa“. Církev a náboženství se stanou minulostí, vlády padnou, náboženští fanatici spáchají sebevraždu a pro mnohé to bude to opravdu znamenat konec světa. Proto si myslím, že v nás cíleně politika a i Hollywood živí strach z návštevy mimozemšťanů. Proč asi? Oni sami vědí, že až se ta pravda o našem vzniku proflákne a oni naši stvořitelé jí potvrdí, tak jim všem jejich panování skončí a budou se nám lidem muset za své lži a zločiny zodpovídat. A to je to čeho se bojí.

 

Obrazy svatých a Ježíš.

 

Když si vezmeme jak jsou obrazy svatých namalovány tak nám neunikne, že oni svatí mají kolem hlavy vždy nějakou zář. Církev tvrdí, že jde o svatozář, ale to je nesmysl. Je to AURA kterou vlastní každý člověk a někteří jí i dokáží vidět.  Také jsou skoro všichni svatí vyobrazováni jakoby vznášejíc se ve vzduchu, kde stojí na nějakém oblaku a pod nohami mají hvězdy a měsíc. Proč asi? Zřejmě je v tom zakódováno, že skutečně pocházejí z vesmíru z nějaké vzdálené galaxie. Vždyť i církev tvrdí, že pocházejí z nebe, ale více to nespecifikuje. Ostatně už i zmiňovaný Henoch-Enoch a  také Ezachiel a sám král Šalomón popisují ve svých záznamech, že byli „ bohy“ vyzvednuti nahoru do nebes, kde se s nimi vznášeli nad zemí.  Oni také tyto „bohy“ popisovali jako nám velmi podobné a hlavně, že měli kolem hlav jakýsi zářící paprsek. To ostatně popisuje i samotný Mojžíš, že když na osudné hoře hovořil s „ bohem“ tak mu „bůh“  pravil ať se otočí, neboť by mu jeho zář obklopující jeho hlavu mohla způsobit popáleniny. A skutečně  v záznamech o Mojžíšově rozhovoru s „ bohem“stojí, že když Mojžíš sestoupil z hory zpátky měl jakoby sežehnutý obličej. Proč asi? Je zcela možné, že ona záře obklopující naše stvořitele mohla být různě silná, a třeba zářila u některých více a jiných méně. Třeba byla její síla závislá na duchovní úrovni jedince a nebo jeho postavení. I my lidé máme různé zabarvení aury dle toho jakými doopravdy jsme.

Když o tomhle všem bude člověk opravdu přemýšlet a nenechá se vést tím co nám bylo vysvětleno a co nás naučili, tak se přinejmenším nad tím vším musíme pozastavit. Pro mě je jisté, že jsme byli stvořeni jinou civilizací a oni svatí zobrazení ve vzduchu se září kolem hlavy, byli ti samí stvořitelé co tu byli na počátku, když nás stvořili. Vůbec bych se nedivil tomu, že církev má ještě dodnes někde ve Vatikánu uložené  tajné spisy co toto mé tvrzení potvrzují. Také nevěřím tomu, že když přišli śpanělští dobyvatelé k Aztékům a Máyům  tak, že všechny jejich spisy spálili jak se tvrdí, ale že je předali papeži a ten je navždy ukryl ve Vatikánském tajném trezoru. Církev vždycky prahla po zakázaných knihách, zakázaném učení a také za to dříve museli  lidé  zaplatit životem. To znamená, že se vždy nějaké pravdy, kterou vykládali lidem jako  bludy báli a to není samo sebou. Proč byli dříve zakázány i Platónova díla a jiných řeckých filozofů? To nebyl strach o víru věřících oveček, to byl strach z něčeho úplně jiného, čeho se bojí dodnes.

 

Byl i Ježíš mimozemšťan a proč si to myslím?

 

Už jsem uvedl dost mých vlastních vysvětleních proč věřím, že naši stvořitelé jsou jinou vyspělejší civilizací a, že ten nejvyšší bůh dal pokyn svým „ andělům“ – stvořitelům světů- oné mimozemské civilizaci aby  stvořila i nás. Proto se také domnívám, že Ježíš byl naší stvořitelskou civilizací k nám poslán, aby nás učil moudrosti a lásce, která se tenkrát díky vraždění, náboženským pohnutkám, touze po moci začala u lidí vytrácet.

Pojďme si vzít vysvětelní církve. Přeci nebudeme věřit tomu, že Maria byla panna a, že jí oplodnil Duch svatý. Tomu já nevěřím. Oním Duchem svatým byl někdo z našich stvořitelů- mimozemské civilizace, kteří si Marii prostě k početí Ježíše vybrali. Jak víme existují lidé a já všechny za blázny nepokládám co tvrdí, že byli uneseni mimozemšťany a, že byli na nich konány různé pokusy. Takže to samé se muselo udát i s matkou Ježíše Marií. Prostě ji vzali a umělým oplodněním do ní zanesli semeno z některého z nich, aby se jí později mohl narodit polobůh- polomimozemšťan Ježíš. Když budeme pokládat údaje o Ježíšovi za pravdivé a sice, že uměl léčit nemocné, dokonce vyléčil Lazara, který byl od dětsví chromý, že měl Ježíš nadpřirozené schopnosti, tak  dojdeme k závěru, že pokud ho nepokládáme za syna boha jak to učí církev, takže  musel být jedině mimozemského původu. To je má myšlenka. 

 

Další fakt o Ježíšovi.

 

Praví se, že Ježíš vstal po ukřižování z mrtvých, a že si ho otec- bůh vzal sebou na nebesa. Kdyby byl Ježíš pouze smrtelný člověk nikdy by nemohl obživnout, natož aby vstal a odkráčel po svých. A dle mého kdyby byl synem onoho největšího, nejvyššího boha a lidi by mu syna zabili, tak by si to onen nejvyšší určitě nenechal líbit. To, že se říká, že bůh je milostivý a, že dokáže odpouštět je sice pravda, ale odpustit vraždu na svém synovi? To se mi nechce věřit. A že by byl tak zvrhlý, aby jak praví církev pro nehodnou primitivní lidskou chásku svého syna obětoval tak to také nevěřím.  Proto je za tím vším mimozemská civilizace, která nás stvořila a která věděla, že to Jěžíš přežije pokud na to nebyl připraven a upozorněn už dříve. Taky jen oni sami vědí proč nás nechali pokračovat bez trestu dále. Takže se domnívám, že  byl Ježíš po své jakoby „smrti“ svými stvořiteli vyzvednut a vzat ke svým zpět. Jeho mise tehdy lidi neponaučila naopak ho za ní zabili, tak proč ho nevzít od lidí zpátky? To, že mohl dále žít bylo jak jsem uvedl díky svému mimozemskému původu. Už ve starých předpotopních spisech se píše, že bohové-stvořitelé měli nápoj věčného života. V knize Genesis se píše, že i sám ADAM viděl „boha“ pít tento nápoj nesmrtelnosti a na otázku proč ho bůh nedá pít lidem mu onen bůh odpověděl „  protože toho zatím nejste hodni, aby jste žili věčně“. Také sám Alexandr Makedónský hledal onen pramen věčného života. To samé popisuje Henoch-Enoch, Gilgameš, Adapa a jiní, že oni bohové měli cosi jako co jim prodlužovalo život a, že to dle potřeby pili. Avšak lidem pozření tohoto nápoje ať už to bylo cokoliv bylo zakázané. To samé stojí v Kabale o Stromu života a nebo to lidé dříve znali jako svatý Grál.  Dle mého proto mohl být Ježíš přiveden zpátky k životu, pokud už nějakým způsobem nepožil nějakého nesmrtelného nápoje dříve, aby se zdál mrtvý a tak ostaní zmátl.

 

Na závěr:

Na závěr je jisté, že jsou tu co se týče výkladu o stvoření člověka a Ježíše určité rozpory pokud nechceme věřit církevním báchorkám. Nechť si sám každý přebere zda mu můj výklad něco dal a nebo, zda mě budete pokládat za blázna a neznaboha. Jisté je však jedno. Jak jsem už výše  psal všichni očekávají návrat „boha“ „bohů“ já  tvrdím našch  stvořitelů zpátky. I Ježíš prohlásil, že se jednoho dne vrátí na zem zpátky. Jisté je, že necítím nejen já sám, že se nějaká spravedlnost na zem z vesmíru vrátí, a že lidi poznají tu pravou pravdu. Třeba to bude letos v prosinci. Nebyl by to ten pravý konec světa a začátek něčeho nového???

Guru

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.8.2012 > UFO tě sleduje!
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 30.8.2012 > čtenář> Díky čtenáři za jeho upozornění. Byl bych tomu opravdu rád a třeba by mě mohli vzít jinam. Pověz jim to prosím.
Guru
<reagovat 
Juno (Občasný) - 30.8.2012 > mimozemšťanů je víc, než je na první pohled patrno, sdružují se hlavně kolem literárních serverů.

nějak mi uniká proč je v tomhle smotáno všechno možné dohromady, od jakýchsi hypotéz, až po domněnky, nedává to totiž moc smysl, aspoň mě.

tato úvaha je hodně subjektivní a velice, velice manipulativní
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 31.8.2012 > Juno> Juno, děkuji za názor, který respektuji.
Guru
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 28.8.2012 >

A co Hyperborejci jako první obyvatelé na naší planetě?


<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 30.8.2012 > Světlonoška> Světlonoško,
díky za tvé zastavení. O Hyporborejcích jsem neslyšel takže nemohu sloužit.
Guru
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 30.8.2012 > guru1> 

Taktéž děkuji za odpověď. Tvůj příspěvek mě velmi zaujal, stálo by to za pokec, ale až..bude více času :-)

 

Ti Hyperborejci byli - údajně - jedni z prvních obyvatel planety, ale ne zcela hmotní. Prý byl jejich domovem původně sever - Grónsko a spol., a někdy o dost později prý sestoupili do oblasti, jež se dnes zove kolébka lidstva. (Tedy nikoli Afrika, ale oblast dnešního Íránu, Íráku a kolem).

 

Taky by mě docela zajímalo kdo byli Nibelungové - lidé mlhy a stínu - známí ze starogermánské mytologie.

 

,,To'' s Ježíšem by mě ani neudivovalo, ale to by člověk musel umět zavítat do Akáši, kde je vše zaznamenáno (určitě Ti nebude neznámo:-). Ale toho, myslím, budeme schopní, aspoň všichni ti z nás, co přežijí a půjdou dál do čtvrté a páté dimenze.

Taky je tu prý vtěleno celkem dost duší, co ve svých předchozích životech byli ,mimozemšťany.'

Přeji hezký den, Světlonoška :-)

 


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 31.8.2012 > Světlonoška> 

"Ježíš Kristus je jeden z osmi nejvyšších hned po Zdroji, po "Bohu Otci",;  Kristus přišel na

 

 

 

tuto Zemi "dočasně" převzít karmickou zátěž, "vinu" jejích obyvatel, neboť "pak by se zde již nedalo pokračovat dále"...; ...etc. . 

 ."


<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 31.8.2012 > Světlonoška> Světlonoško,
moc děkuji za tvá slova o kterých přemýšlím. Jsem rád, že i ty jako já věříš, že přejdeme někam jinam. Já se za to po svém modlím k bohům každý den , ale v případě, že by se nic neudálo bych chtěl ještě s ostatními vzít osud do svých rukou.
Myslím, že je čas, aby lidé odhodili klapky z očí a vzali osud do svých rukou. Vím, že každý se mnou nesouhlasí, neboť to někteří vidí jinak, ale já apeluji na ty co změnu chtějí. To za ně nikdo neudělá. A už vůbec né většina těch co propadli konzumu na který nás oni lapají. Osobně si myslím, že pokud letos nějaká změna, kterou očekávám i já nenastane tak, že nastane příští rok dost problémů. Je hodně lidí mezi, které taky patřím i já, kteří čekají s nadějí, že se v prosinci něco změní a, že někdo nebo něco nás ovlivní tak, že budeme jak vyměnění. Pokud se tak , ale nestane tak je čas na to, abychom přestali čekat, že nějaká změna příjde a vzali osud do svých rukou.
Sílu a inteligenci na to máme. Já chci za to bojovat, neboť mi to za to stojí a svojí vlast Českou republiku miluji!!!!! Je to nádherná země s nádhernou staletou tradicí a je neodpustitelné nechat jí dál od pár jedinců a mafií devastovat. Je to naše matka, která nám dala domov a nikde jinde v cizině na nás nečekají. Sám jsem už psal, že i já musel v bývalém režimu kvůli svému rebelářství opusiti republiku a bez jakýchkoliv znalostí jazyka a známostí odejít do cizé země, kde sice jednou nohou žiju, ale i po 25 letech jsem zde pořád cizincem a pořád to člověk dostává najevo. Proto mi není jedno co se u nás doma v ČR děje. Osobně mám takový nápad s, kterým bych chtěl v popřípadě, že se nic nestane příští rok začít. Snad se někdo připojí. Minulý týden mluvil jeden americký ekonom o tom, že do 10 let ztratí ve světě práci přes 3 miliardy lidí. Já si osobně myslím, že to může být i dřív, neboť číslům od jistých lidí nevěřím. To je ta budoucnost co nás čeká pokud si svět nezměníme sami. A bylo by šílenstvím sedět a čekat. Nechci dělat žádnou revoluci, ale dokázat způsobem co mám vymyšlený, že se bez nich a jejich závislosti na práci dokážem obejít. On vždy někdo s něčím musí začít. Pak stačí jen upozornit média, dát tu naši věc do světa a jsem si na 100% jist, že se ostatní přidají neboť těch lidí co už toho mají dost je hodně a jsou všude ve světě.
Tak si počkejme co bude a pokud by nás naděje na změnu měla vyšplouchnout což sice nevěřím, ale i mistr kat se někdy utne, tak potom pojďmě začít něco dělat. I maličký národ může být světu příkladem, jako byli tenkrát husité. Máme to v krvi a naše vlast nám za to stojí. Počítám s vámi.
Guru

<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 31.8.2012 > Zeanddrich E.> 

Možné to je, co říkáš(že je K. jeden z osmi...). Ale s tím převzetím viny - ano, sice se to říká , ale je to pravda? - Když se rozhlédnu kolem, vidím, že té viny, hříchu, spíše přibývá než naopak. I když,  na druhou stranu, zároveň již nějaký čas přibývá dobro v nejrůznějších podobách. Ale to je, za celou dochovanou historii lidstva, nic moc.. No, nechci tu rozšiřovat negaci, zaplaťbůh že jsou tu snahy o zlepšení situace a část lidstva se - podle předpovědí - zachrání. A co se stane s těmi, co odejdou? Kam odejdou? Je tu tolik otázek :-) , dalo by se o tom všem diskutovat a polemizovat hodiny a hodiny..:-) Pěkný den :-)

 

 


<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 31.8.2012 > Zeanddrich E.> Zeanddrich E.
Dávám Světlonošce za pravdu. Ale děkuji za tvůj názor. Je to na dlouhé diskuze a já akceptuji víru každého jedince.
Guru
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 31.8.2012 > guru1> Guru1, děkuji za tak obsáhlou odpověď. Se vším co píšeš, souhlasím. Vlastně již v tuto chvíli vznikají různé malé firmičky, sdružení apod., nemám zatím nad tím takový přehled, ale ono to začíná fungovat.( Zde např. jeden odkaz ,,https://www.facebook.com/atelier.tau?ref=ts'').
V tom vidím možné reálné řešení, jak dát tomu starýmu otrokářskýmu systému ,,Sbohem''. Snad možnosti, které v tuto chvíli ještě nespatřily světlo světa. Myslím, že jsou i jiné možnosti (a myslím, že se toho dá dost), jen je třeba sednout , popřemýšlet a začít jednat. Dokud je čas.
Apropo - jaký je Tvůj nápad - mohu-li se optat přímo takto? Je to zatím tajný projekt se kterým bys chtěl vyjít až - pokud - bude třeba? :-)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 1.9.2012 > guru1> 

"...bah. Bez "víry" se sice zde na Zemi stěží obejdeme, ale o 

 

 

některých "věcech" je lépe již -alespoň částečně- vědět, než "jim" "jen" věřit; ... . 

 ."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 1.9.2012 > Světlonoška> 

"---... To je právě "..trošku" ten problém, že "... "hodiny"

 

 

a "hodiny" "; a přitom čas bychom, v této již tak "rozhodné" době, měli využívat "jen" "co  nesmysluplněj"; ... ; .....

  ."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 14.9.2012 > Světlonoška> 

"... ad to "převzetí "viny" " -co se říká, bývá

 

 

většinou "alespoň nějakým způsobem" pravda :); ...,; Kristus sem na Zemi ale také pro "toto lidstvo" přinesl např. tehdy (( pro "toto" lidstvo )) novou "premisu": každý je spojen s každým, a tak je např,. nutné "milovat i své "nepřátele" "; tím to vložil do pozemské akášické paměti, což bude mít svůj význam ještě (( především ? )) v budoucnosti; .. ...

."


<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 1.9.2012 > Zeanddrich E.>  To je pravda - žádné povídání ale jednat namísto toho!
<reagovat 
kalice (Stálý) - 19.1.2013 > Takhle jsem věřila když mi bylo 13 a četla jsem Denikena. Pak jsem naštěstí uslyšela Boha a šla za ním. Pravda je daleko neuvěřitelnější ale krásnější.Jak je psáno:"Neboť tak Bůh miloval svět, že dal svého jednorozeného syna, aby žádný,kdo v něho věří nezahynul ale měl život věčný".A dokonce věřím i biblické zprávě o stvoření v sedmi(šesti)dnech.
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > kalice> Kalice,
děkuji za tvůj názor a je dobře, že následuješ boha. já také veřím, ale pro mě je bůh vesmír kde je jeden stvořitel všeho. pak jsou jiní vyspělejší civilizace co tvoří život na jiných planetách a osobně si myslím, že ti stvořili nás. Ostatně Zecharia Sitchin píše, že Sumérové měli kontakt z jinou civilizací a ti jim řekli, že stvořitel existuje a, že je jeden pro všechen život ve vesmíru. Z toho plyne, že i mimozemš´tané veří.
To je můj osobní názor. Osobně si myslí, že víra v cokoliv je důležitá.
Zdraví Guru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter