Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lesní cesta
Autor: X-man (Občasný) - publikováno 29.1.2003 (15:39:22)
Negativní posuzuvání mi nevadí.už jsem to tu zažil.


Poznámky k tomuto příspěvku
Weronika (Občasný) - 29.1.2003 >

působí to pozitivně.


Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 29.1.2003 > Přeostřené, ale strašně. Zaostřit je pozitivní, ale přehnat to s Unsharp Mask nebo Sharpen ne.
Body: 3
<reagovat 
wasko (Občasný) - 29.1.2003 > Nakloneni asi nevadi, spis to preostreni je horsi. Je to nevyrazne, ale atmosfera by usla.
Body: 3
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 29.1.2003 > Je to skutecne preostrene a mam pochybnost ze jse o umysl...
Body: 1
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 29.1.2003 > posledne jsem ti sice rikala, at zkusis zaostrit, nicmene jsem tim nemyslela, at to takhle zprasis v nejakem grafickem programu. naklonene se mi to nezda, v podstate hezky namet, hlavne svetlo je takovy prijemny, ale vadi mi, ze cesta vytvari "bod" (nebo jak to nazvat) presne ve stredu fotografie... presto podle me lepsi nez ta predchazejici
Body: 1
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 29.1.2003 > A je to nakloněné proti směru hodin. Ne moc, ale je.
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 29.1.2003 > Minerva> By me zajimalo, jak si ten naklon zmeril(a) ? Nekdy me vase poznatky fascinujou. Jinak mas pravdu.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 29.1.2003 > P.i.k.o> Proboha, snad bych neměl něco měřit?! Kouknu na obrázek, ejhle, dělá to na mě dojem, že to padá na hubu. Tak to napíšu, to je celé. Vůbec nevylučuji, že někdo jiný to nevidí, njeví se mu to zcela jinak.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 30.1.2003 > Ten malý náhled je moc krásný, z větší fotky mě bolí oči (hlavně z toho začátku cesty, jak se tam podívám, začnu šilhat). Třeba by bylo lepší to nechat neostré? Líbilo by se mi to jako obraz. Cesty mám ráda, tohle je pěkná cesta a vůbec není pravda, že směřuje přesně do středu obrázku. Nemohl bys to sem dát ještě jednou v trochu opatrnější úpravě?
<reagovat 
X-man (Občasný) - 30.1.2003 > Tak já to zkusim jsem dát ještě jednou a né moc ostřit.

,...............a náklon ..
stim už se musíte vyrovnat SORRY
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.1.2003 > X-man> Zjistil, jsem, že jsem měl našišato monitor, byl postavený na knížce. Docela dobrá knížka, Herbert Rosendorfer: Dopisy do čínské minulosti.
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 30.1.2003 > Hmmm... to je dobrý. S tou ostrostí ale soulasím.
Body: 3
<reagovat 
xmark (Občasný) - 30.1.2003 > Mě se to přeostření líbí. Digitální impresionismus. Taková fůze mezi začátkem 20. a 21. století.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 30.1.2003 > xmark> A hleďme, tak mě nenapadlo se na to koukat... hm... měním známku na dvojku.
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 30.1.2003 > Minerva> 

Boze. Clovek to pojmenuje jinak...a ty uz hned menis znamku.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.1.2003 > P.i.k.o> No co? Když se mi věc vysvětlí, proč bych nezměnil názor?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.2.2003 >  uf, doostřovat ne přeostřovat
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter