Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deník těhotného manžela XXXVI
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 30.1.2003 (00:01:15)

MUŽSKÝ KVĚT

 

Dostat pěkně natvrdo merunou přesně do souřadnic, kde se nachází květ mého mužství, to není nic, co bych neoželel. Přesně to se mi poštěstilo. (Tak ale prrr, zní to sice sportovněji – při fotbale, ho, ho, ho – ale pravda je jiná: kamarád v bujaré náladě, posilněn několika poděbradskými pivy (v tomto údělu nikoliv osamocen), natřásal na svých zádech mou milou, lehkou, ještě zdaleka ne těhotnou přítelkyni a to tak šikovně, že při jednom veselém obratu její ladná nožka překvapivě nezanedbatelnou silou skončila přímo v mém rozkroku…) Ovšem jsou i větší rány. Oklepal jsem se a za pár minut o ničem nevěděl, alkohol je mocné anestetikum. Ovšem druhý den, po probuzení, jsem zmateně vytřeštil oči přesně do již zmíněného místa. A tam, ehm, mé kulky byly ale lautr úplně černé a to tak, že obě a totálně! Řeknu vám, nepěkná záležitost. Pomoc, pomoc, už jsem se loučil se svým nářadíčkem, coby funkčním zařízením, a chystal se na život postrádající sexuální radovánky. Byl jsem tak rozhozen, že jsem bez okolků vybídl svou skoro tchýni k fundovanému posouzení oné spoušti a bez okolků si před ní stáhl slipy! Totéž jsem za pár minut udělal i před dobrou kamarádkou (to přeci musí vidět a určitě to nebudou první koule, co uvidí), čímž jsem jí jednak pobavil a jednak zadal téma pro veselou historku, která se šíří dodnes. Prý jen prasklá žilka. Uff, doufejme.

Ale v pondělí jsem pro jistotu hned ráno zaskočil ke svému obvoďákovi (nerudný, zlý dědek, nesnášející všechno živé a ze všeho nejvíce své pacienty, protože jsou to všichni simulanti a chtějí se ulít z práce!) a stáhl slipy i před ním. Přeci jen černé koule na bělochovi, to se nevidí každý den, že. Prý, jak jste k tomu přišel? Jo kamarád, nechtíc zavadil nohou, jen se otřel… Hmmm. (A s naprostou nedůvěrou se ušklíbl. Rázem jsem byl v jeho hlavě a viděl sebe, jak si podvazuji kulky při nějaké brutálně zvrhlé sexuální praktice…) Nevypadá to na jen tak otření.. No… A poslal mě na ultrazvuk!

Přišel jsem na řadu až na závěr a byl vyzván k trpělivosti, prý musí přeštelovat přístroj tak, aby namísto bříšek maminek mohl „skenovat“ mou zuboženou chloubu. A ejhle, s doktorem je v ordinaci praktikantka a hned pojďte, tady na pánovi si vyzkoušíte, jak se pracuje s přístrojem. Na kulky mi plácli gel, pěkně to, sestro, rozetřete, přitlačte „čtečku“ (au, jsem drcen!) a pěkně jezdíme a vidíte (ukazuje na monitor) – tady pěkně máme ta varlátka, no, a zdá se..... Vše je v pořádku! Můžete se obléknout a ničeho se nebojte, budete zase chlap! Uff.

Můj vercajk je zachráněn!



Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 30.1.2003 > hahaha, me z tebe jednou trefi slak:))
se mnou byl zase pri ultrazvuku jednou veden takovyto rozhovor (teda spis monolog):"...ten spidla prece nemuze byt predsedou vlady... ma takovej zlej pohled... zakernej clovek, slecno, to se pozna... a ten vas vajecnik... ten levej... opravdu hezkej... to se jen tak nevidi...no jen se slecno kouknete..."
proste zenska nebo chlap, to si nevyberes:))))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.1.2003 > To já zas tuhle ležela na křesle u gynekologa a on:
"...tak vaší firmu koupili Němci... hmmmm hmmmm... to oni budou asi dělat nějaké reorganizace... podržte si to zrcátko... jen aby vás nechtěli vyhodit... ležte klidně..." To si fakt nevybereš ;-)))
<reagovat 
centaur (Občasný) - 30.1.2003 > to bych se asi taky docela vyděsil... mimochodem nemusíš si po mém příspěvku ve fóru zoufat, ty budeš čten, ale na kánon západní literatury tě nevidím, neber si to osobně :-))) (koneckonců jsem ti kdysi psal, abys to zkusil nabídnout nějakému nakladatelství, ne?)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 31.1.2003 > Super. Skvěle jsme se tady v práci bavili
Body: 5
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 31.1.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 3.2.2003 > ehm, vlastne, teda, jestli se to smi, tak bych si dovolil (jezis ja se rouham) mensi, ale i kdyz spis uplne miniaturni, tak presto (dokazu to, ja to dakazu,tak du na to- tri dva jedna ) VYTKU. (ze sem nedrzel hubu) teda, ne ze by to snad bylo dulezity (kor vode me), ale kdyz budes uzivat slova "souradnice" moc casto (to znamena jeste jednou), tak uz mi to nebude pripadat vtipny (spis naopak). tak, ja uz asi, budu, muset jit, mama na me ceka s polivkou (hrachovou).
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 4.2.2003 > Teda Kajmane, co Ty taky na sebe nepovíš...Je vůbec něco takového?
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.2.2003 > No pobavil jsem se, ale nejak jsem si pak uvedomil, ze tento problem potkal meho otce a to uz s minenou merunou.(taky se tomu vsichni smali) Ale nedopadlo to jako u Tebe.:o( Bud rad, ze si vyvazl bez ujmy.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 4.2.2003 > Igracek - jen houšť, vytýkej mi o 106, jinak budu mít frňák nahoru a to tak, že neoprávněně, občas mám ze sebe pocit, že jsem si prostě zrovna tenhle příspěvek mohl odpustit a už když to píšu, říkám si - tak tohle už ale centaur tvrdě smete , protože je to fakt laciné... Ono i je, jenže když mě se občas přihodí takovéhle věci a proč se nepodělit, že ..., tahle příhoda už je pár let stará a dokonce mám podezření, že jsem už o ní snad i psal, ale to je fuk. Jsem rád, že jste se zasmáli... Vd´aka vám všem...
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 7.2.2003 > Kajman> 

podle fotky to teda vypada, ze frnak nahoru uz mas


<reagovat 
RadimP (Občasný) - 10.2.2003 > Su málem přišel o sanicu ;o)))
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 10.2.2003 > Radime, dík. Už je skoro jisté, že v brzkých dnech začnu víceméně obdobu Deníků psát do oficiálních "novin", tedy na novinky.cz a to honorovaně, tak uvidíme, zda to někdo ocení :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter