Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vred IV.
Autor: Alica Bartková (Občasný) - publikováno 1.11.2012 (13:12:32)


step (Občasný) - 3.12.2012 > Ahoj, precital som si od prvej casti az sem. Vsimol som si, ze mas velmi dobre napisane uvody, ale potom je to coraz "sedivejsie" a "rovnaksie". Ked tvoja postava zacne brat antibiotika, tak k tomu prilepis, ako tie antibiotika nefunguju a niekto na nich zaraba. Ak tvoja postava zavola sanitku ci policiu tak ma hned ubezpecis, ze to nema zmysel a niekto na tom zaraba. Jednoducho mi tuto informaciu sprostredkuvas vzdy a vzdy rovnakym sposobom. Na tu sanitku som si napriklad mohol "pockat" tie tri hodiny a mohla si opisovat dej, ale napisala si mi to opat v jednej vete a rovnako.

Po istom case som zacal preskakovat tieto vety, lebo mi neprinasali ziadnu novu informaciu, ziadny novy zazitok. Inymi slovami ked viem, ze prostredie, kde sa pohybuje postava je bezutesne, tak nemusim dostat tuto informaciu pri kazdej prilezitosti a vzdy rovnako

Z mojho pohladu to chce viac rafinovanosti, viac zazitkov a menej jednotvarnosti. Obraze povedane radsej by som sa po tom svete ktory opisujes presiel, predstavoval si ho a robil si o nom svoj nazor. Nebavi ma dostavat uz podsunute hodnotenia. Skusil by som dodat viac postav a trochu deja, aby som nemusel len opisovat.

Pozitiva samozrejme tiez vidim ;) S jazykom dokazes narabat celkom zrucne a posobi to celkom prirodzene. Snad ti moj nazor k niecomu pomoze.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli step
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter