Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Nautilus z kolekce Foto&PC
Autor: Elektrik (Občasný) - publikováno 30.1.2003 (21:12:32)
další v kolekci>
Nautilus


Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 30.1.2003 > myslim, ze to patri do grafiky
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > marjanka> Reklamní grafiky? Škatulkování moc rád nemám, ale pokud se jedná o mě pak mě moje škatulka zajímá
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 31.1.2003 > ne, myslela jsem tim rubriku grafika, ale tam uz to, jak vidim, je...
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 31.1.2003 > Tohle je povedene ! Líbí se mi ta ulita i rozmáznutá šachovnice.
Doporučil 
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > Dusan> Díky chlape. Dobrý hodnocení se vždycky dobře poslouchá
<reagovat 
xmark (Občasný) - 31.1.2003 > Mě by se to líbilo namalovaný na nějakym autě... Formulce, GT, WRC nebo tak něco. Je to krásně dynamický, včetně tý ulity, co připomíná spíš turbínu, a nápis tomu dodává provokativní rozměr.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > xmark> Zvláštní myšlenka s tou turbínou.... máš super fantazii. V podstatě by se to tam hodilo velmi dobře. Thx za názor a za ohodnocení!
<reagovat 
čtenář Steps - 1.2.2003 > Priiima... hezky udělaný. Turbošneka sem ještě neviděl. Možná by nebylo špatný za něj vrhnout plameny :))))
Body: 5
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 1.2.2003 > čtenář> Díky.... plameny říkáš? Hmm, řek bych že bys to tím zamordoval. Ale thx za message. ;)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 30.1.2003 > Reklamní grafika?
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 30.1.2003 > Minerva> Myslíš? Spíš se snažim o abstrakci.... Třeba máš ale pravdu. Chci jen aby to bylo pěkný na oko a něco to dokázalo říct.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 31.1.2003 > Elektrik> Hm... známkovat nebudu. Barvy OK, ale pokaždé, když vidím obrázek, kde je zakomponovaná latinka, navíc angličtina, jímá mě nevýslovná zuřivost. Kýč, nevkus, komerce, hnus, odpor, zvratky, fekál. Šnek je pěkný.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 31.1.2003 > Minerva> Hm... taky názor. Někdo raději lesy, datla, kukačku a ploštice...druhý zase šum měst, záři neonů a místo tlukotu datla chvějící se membrány reproduktorů. Ale díky za hodnocení ;).  P.S: Mě se Tvoje práce líbí. Jen jsi malinko nenápaditá. Pokus se při příštím dílku projít na jiné místo.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 1.2.2003 > Elektrik> Někdo je z Prahy a někdo zase ne, někomu je pod dvacet a někomu už ne. Nápaditost není to, čeho chci dosáhnout.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 1.2.2003 > Minerva> 

Tak to mě mrzí...


<reagovat 
centaur (Občasný) - 1.2.2003 > trochu mi tam vadi to speed, speed... ulitu bych umistil jinam, ale porad je to dobre
Body: 3
<reagovat 
čtenář Depth - 1.2.2003 > Pěkný i jako wallpaper!
<reagovat 
Čtenář - 1.2.2003 > hmmmmmm
<reagovat 
leeda (Občasný) - 1.2.2003 > speed X snail .... chces tim neco rict, nebo je to tam jen jako dukaz toho, ze umis ve fotoshopu napsat text ? :DD
ta mala ulita u toho ELEKTRIK DESIGN vypada jako logo patrici autorovy,firme... to je to, ceho jsi chtel dosahnout ?
ta sachovnice, no ja vim, ze to chtelo protivahu tomu vrsku, ale kdyz uz se ohanis napadistosti, tak zkus vymyslet neco napaditejsiho :)
..pche, celkem poprava, ale kdo chce hlubsi kritiku a nejen si tahat triko, ma ji mit :)))
Body: 1
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 1.2.2003 > leeda> 

Děkuju za kritiku. Photoshop je fakt těžký software a napsat tam nějaký text je pro někoho hračkou a druhého nepřekonatelnou překážkou. Mě to zas tak moc problémy nedělá... Ohledně loga máš pravdu. Je to symbol autora. Šachovnice je jak si správně poznala protikladem vrchní části se symbolikou kostkového praporu. Nápadité se mi to docela i zdá, ale jak jistě víš co člověk to názor a já Ti za Tvůj děkuji .


<reagovat 
 leeda (Občasný) - 1.2.2003 > Elektrik> to jsem ráda, že ty patříš mezi ty první, ale mě šlo spíš to, co jsi tím chtěl říct, třeba : "šneci jsou pomalý, ale tenhle je rychlej" nebo "tohle je tak rychlej šnek, že utek a na obrázku nechal jen ulitu" případně "používejte naše poštovní služby"....
a proč to logo není na tvých předchozích pracích ?
startovní prapor jsem v tom neviděla, tak to se omlouvám...
takže ta ulita symbolizuje startovní blok a šnek už je v tahu, protože je speed - speed - speed ? chápu to dobře ?
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 1.2.2003 > leeda> Jasně..chápeš to dokonale! Přímo excelentní a trefný rozbor!!! A proč neni šnek u všeho co jsem dělal? No protože dát ho tam mě napadlo jen u tohodle obrázku :). Na dalším bude třebas něco jiného a nebo nic. Smysl to nemá..... jen z recese. Ale podpis najdeš všude ;)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.2.2003 > vcelku fajn, ale nenadchne mě to....
Body: 3
<reagovat 
predator (Občasný) - 13.2.2003 > no jako potisk na lyze/fosnu by to asi bez toho sneka slo pouzit... ale mit na lyzich snail... pshawk
Body: 1
<reagovat 
X-man (Občasný) - 13.2.2003 > INTERESTING AND NICE
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 17.2.2003 > V něčem bych souhlasila s Minervou, to s tou angličtinou... Jinak je to fajn.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter