Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zbavena pout ...
Autor: UmeniEmoci (Občasný) - publikováno 6.11.2012 (07:28:03)
Zbavil si mne lásky pout,
já mohu jako bárka plout.
Po mořích dalekých,
vlnách sluncem zalitých.
Vnímat a cítit svět,
novou nadějí se chvět.

Láska se stává nebezpečnou,
když sejde se muž s jinou slečnou.
Omámen vůní, zamlžený zrak,
tabákový pach,
tehdy promění se srdce v prach.

Tak stalo se i tobě,
ležel si v klíně oné vdově,
držící v náručí tvé robě.

Litoval si okamžiku,
kdy dopustil ses lásky hříchu.

Zbavil si mne lásky pout,
já mohu jako bárka plout.
Po mořích dalekých,
vlnách sluncem zalitých.
Vnímat a cítit svět,
novou nadějí se chvět.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.11.2012 > podle mě jsou emoce spíš pěkný prevíti. ale sobě jima člověk může ubližovat jak chce...
<reagovat 
čtenář gin - 6.11.2012 > kéž by to bylo tak jednoduché a méně to bolelo, být zbavena lásky pout, když o to vůbec nestojíš..
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 6.11.2012 > Prevíti jsou lidé, kteří se neumějí chovat a je to venku. Jako malá jsem slyšela, že například chlapci nepláčou a emoce se nedavají veřejně najevo, aby Ti ten, kdo tě vidí, neublížil, nezneužil tvé momentální slabosti. Inu, nemyslím si, že emoce je slabost. Každý ji však neunese. Záleží jen na nás zda je v sobě dusíme nebo je pustíme ven. Každopádně jsou tu a cíti je každý, na přání ti nezmizí ze života, můžeš je potlačit, ale stejně nadělají paseku, protože potlačujeme jen to, co nás bolí.
<reagovat 
 čtenář TKS - 6.11.2012 > UmeniEmoci> Viděl bych rozdíl jen v tom, jestli si o tom povídáme se zákl znalostma biologie nebo bez. V prvnim případě nás vždycky udolá reciproční altruismus, rozmnožovací a sebezáchovný povinnosti atd. Prostě emoce jsou tu jen od toho, aby nás připravily na boj. Všechno ostatní je jen jejich zneužívání pro osobní podvody.
<reagovat 
 Kristaleka (Občasný) - 6.11.2012 > čtenář> Nemyslím, že emoce jsou tu proto...spíš to vidím tak, že i když my je nechceme, ony chtějí nás, ale ne proto, aby nám ublížily, ale proto, že jsou to důležité informace pro nás, aby nám něco sdělily, abychom je vyslechli a někam se dostali..kam, to už si musíme zařídit sami :-o
<reagovat 
 čtenář ToKfSatd - 6.11.2012 > Kristaleka> (nemyslíš si), a přitom říkáš naprosto to samý co já. zajímavý.
<reagovat 
Mr.Pleia (Občasný) - 6.11.2012 > velmi hezké, jen mě zarazil to druhé pětiverší... to je vyloženě mimo kontext, nenavazuje na to předtím ani potom. Jinak dobré... možná méně rýmu, toť vše. Teď neberu v potaz to, že píšeš nějakou pevnou, ustálenou formu, ale že ty rýmy jsou moc ohrané. Ale to je jen můj, osobní názor :)
Body: 4
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 7.11.2012 > Čtenář,vynechala bych zmíněný rozmnožovací a sebezáchovnou povinnost. Mně se nelíbí slovo povinnost, kde se vzalo? Ne každého tyto rádoby povinnosti udolávají a to jednoduše proto, že je nemají. Nikde není psáno, že jsou karty rozdány. Nepochybuji o tom, že emoce jsou přípravou na něco, co jistě přijde, ale tak prosté to není.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 7.11.2012 > Mr.Pleia, děkuji za body. Myslela jsem si, že zmíněné pětiverší by mohlo být problémové, ale přesto se mi líbí a proto jsem jej ponechala. Ano, snažím se psát určitou formou a k tomu patří rýmy. Volný styl se mi nelíbí. Nemyslím si, že by to bylo laciné, ale budiž. Děkuju, beru si tvé poznámky k srdci a kdoví třeba s tím něco udělám, ostatně vím, že zavděčit se všem nemohu.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 7.11.2012 > Věza, děkuji za body.
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 8.11.2012 > mizrné rýmy, obsah nic moc- rým okamžiku/hříchu. To je fakt hrozný rým- nesedí mi metrum.
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter