Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Něžná příchuť přízraku
Autor: yolo (Občasný) - publikováno 8.11.2012 (19:36:32)

V dálce vůně tvá,

se rozplývá,

něžná, lehká,

vášnivá.

 

Toužím mít ji

u sebe,

v malé lahvince.

A šňupat ji jako blázen.

Chci ji nalít do vody

a ochutnat

její sladkou chuť,

která mě okouzlí,

pokaždé.

 

Je pro mě

tak nedosažitelná.

Jsem netrpělivá,

nedočkavá,

abych ji už měla

ve svém vlastnictví.

Abych mohla říct:

"Miluji tvou příchuť."

 

Ach, kéž bych byla

za šílence,

který tě přepadl

a ukradl tvou esenci.

Jen abych tě

mohla mít

stále s sebou.

 

A nemuset čekat

na to, až se

zase jednou objevíš

v mém ztraceném

světě

snů.



Poznámky k tomuto příspěvku
Mr.Pleia (Občasný) - 7.11.2012 > Velmi vydařené, jen takové... moc ohrané v některých ohledech. Zdá se mi obzvlášť povedená poslední část, simuluje plynutí myšlenek. :) Máš to moc "těžké" , chybí tomu ta lehká naděje (kterou, si tipnu, jsi chtěla docílit) ale zní to naopak dost "chci chci chci a udělám všechno, jsem beznadějná aniž bych tím byla doopravdy". Ale jinak hezké. :)
<reagovat 
Mr.Pleia (Občasný) - 7.11.2012 > mimochodem, začni si dávat své příspěvky do rubriky Poezie ;) budou víc vidět ;)
<reagovat 
yolo (Občasný) - 8.11.2012 > Díky za komentář, Mattio.
Naděje jsem nechtěla docílit, v téhle situaci tam žádná nebyla, což ty ostatně víš. Je škoda, že jsi pořád naštvaný.
<reagovat 
Mr.Pleia (Občasný) - 8.11.2012 > já to nemyslel nijak osobně :D já jsem jen napsal objektivní kritiku tvé básně. Nejsem naštvaný, jen chci pochopit, jak si myslíš že se prožívá vztah když ne tím, že 2 osoby něco sdílí? Že se neignorují? Že by rádi slyšeli celou pravdu, ne jen střípky? Nebát se, že ta osoba by se mohla otrávit, když se jí jenom zeptáš, jak se má, nebo co dělala?
Body: 4
<reagovat 
yolo (Občasný) - 8.11.2012 > Dobře, v tom případě dík za tvojí objektivní kritiku :-)
Myslím, že tohle bude lepší vyřešit někde jinde.
<reagovat 
UmeniEmoci (Občasný) - 9.11.2012 >
Body: 4
<reagovat 
Kristaleka (Občasný) - 9.11.2012 > Zní z toho upřímnost, oslovilo mě, tyhle pocity znám. Taky jsem chtěla tak moc krást :-)a láká mě to vlastně skoro vždycky, když ho vidím...a i když rozum má často mnohem větší pravdu...dát mu svobodu je výsledkem jeho spolupráce s duší.
<reagovat 
yolo (Občasný) - 14.11.2012 > IH: ano, trochu se to tomu podobá, ale rozhodně nemám v plánu skončit jako Werther :-) myslím, že telenovela se konat nebude. A je vidět, že jste psychologii studoval pečlivě.
K: děkuju za komentář. Ano, je občas těžké odolat :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter