Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 22.6.
Pavla
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bible
Autor: libusepalkova (Občasný) - publikováno 25.11.2012 (17:39:20)


Mima (Stálý) - 26.11.2012 >

...nikdy jsem Bibli celou nepřečetla, ani tak Švejka....Kdosi řekl, že v Bibli je hodně pravdy, ve Švejkovi celá....nevím, nesoudím...., hodně odvážné "srovnání".....

Když jsem někdy jako ateistka byla úplně bezradná, našla jsem v Bibli namátkou nějakou stránku...a vždy objevila něco v těch malinkých písmenkách, co korespondovalo s mými problémy...,člověk se nechá lehce ovlivnit, když chce ( žádná přímo "zvěrstva"jsem nikdy naštěstí nenašla, nehledala jsem často...) Ve Švejkovi jsem se vždycky zasmála, i když někdy smutně...(nehledala jsem často)....Někdo dává do postýlky dítěti Korán. Bohů a Bůžků je nespočet...Teď hledám odpovědi jinde a jinak (ne dost často)...., mezitím i obyčejně a prakticky žiju, a občas si umím odpovědět i sama...bolestně někdy, až když Čas to odnese, musím se někdy i smát, sobě.

Díky, ten příspěvek jsem si přečetla se zájmem, a ta milá babička byla hodně podobná té mé, která svými argumenty dostala nakonec každého na lopatky..svou jasnozřivou? přímou řečí, svým způsobem,....svou Vírou.....A to je dost silný argument i zbraň, a taky ona možná nečetla v Bibli všechno...Jen to, co ji oslovilo...Je potřeba si i vybírat a správně si interpretovat sdělení z nejrůznějších zdrojů a stran. Ale některé skutečnosti se interpretovat vůbec nedají, není to tak jednoduché, jako si po letech přímo zamilovat koprovou omáčku po účinném zásahu psychoterapeuta.....stejně je "hnusná", ale nejspíš "mi to už nevadí".....(zbožňuju koprovku odjakživa, ale s květákem je to jinak.......,až dnes je pro mne lahůdkou, bez odborné pomoci...).

Netroufám si zpochybňovat Mayský kalendář, ale ani se na to datum nijak "nechystám"...,taková odevzdaná ovečka jsem, co teď už můžu napravit, kdyby náhodou?.....A co bude potom, o tom až potom....Archeologové se mýlívají o více než 10 tisíc let v průběhu zkoumání, a čas, jak ho známe my, je jen stopa naše,kterou zavane vítr pískem naší pouště stejně rychle, jako jen nám známý klobouk ve křoví......


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter