Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čekání
Autor: Mildouch (Občasný) - publikováno 2.2.2003 (10:30:35)

Čekání

 

    Nikdo nedokáže pochopit, kolik času věnoval přípravám na dnešní schůzku. Všechno musí být dokonalé, jinak si možná až do konce svého života bude vyčítat, že promarnil velkou šanci. Sám jí sice ještě neviděl, ale podle toho, co tvrdili jeho přátelé, byla skutečně výjimečná. Nebýt jejich podpory, asi by v sobě těžko nacházel dostatek odvahy, ale nyní již nemohl vzít své slovo zpět. Něco takového by si nikdy neodpustil.

    Nervózně přecházel ze strany na stranu a netrpělivě očekával její příchod. Kdyby jí přálo štěstí, mohla by to dotáhnout hodně vysoko. I tato představa v něm probouzela zvědavost. Snad již nebude trvat dlouho a konečně se setkají. Celou noc nebyl schopen zamhouřit oka a přemýšlel o ní. Tak moc mu záleželo na tom, aby vše proběhlo bez nejmenších komplikací.

    Běžně by se asi pro uklidnění napil červeného vína, ale dnes to bylo jinak. Svlažil své rty studenou vodou a vzápětí odložil nepotřebný pohár zpět na stůl. Ostatní jeho počínání pozorně sledovali, což mu na klidu nijak nepřidávalo.

Konečně se otevřely dveře a pomalým krokem vstupovala dovnitř. Vyzařovala z ní elegance a sebejistota. Sedící společnost tiše přihlížela, jak neomylně míří k jeho stolu. Nijak nedbala zvídavých pohledů a odhodlaně se usadila na své místo. Nesmělý pohled vystřídal krátký úsměv a lehké kývnutí hlavou na znamení pozdravu

    S něčím podobným nepočítal. Přátelé měli pravdu, když tvrdili, že na ni těžko dokáže zapomenout. Neobratně jí nabídl něco malého k zakousnutí, ale s poděkováním odmítla.

    Mlčky seděli naproti sobě. Nikdo z nich nechtěl přerušit ticho, které je v této chvíli nerozlučně spojovalo. Až po chvíli sebral dostatek odvahy, aby jí požádal o doprovod. S obřadnou úctou jí odváděl stranou a rukou ukázal na čestné místo, které pro ní měl připraveno.

    V té chvíli ještě netušil, že bude potřebovat tři rány k úspěšnému setnutí Marie Stuartovny a když pak ukáže její hlavu přihlížejícím šlechticům, zůstane mu v rukou pouze zakrvácená paruka a cenná trofej bude nezbedně poskakovat po zemi.



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 2.2.2003 > !
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.2.2003 > Uau.......
Body: 3
<reagovat 
 Mildouch (Občasný) - 3.2.2003 > Lian> Ještě to potřebuje dopracovat, ale snad se mi tam podařilo vtěsnat alespoň překvapivou pointu...
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 4.2.2003 > Myslím, že opravdu podařilo. :o)
Body: 5
<reagovat 
Sáša (Občasný) - 10.2.2003 > Ty jo, sedím s otevřenou pusou u monitoru, nic tak dobrého jsem už dlouho nečetl! Tleskám, gratuluji, žasnu,...
Body: 5
<reagovat 
 Mildouch (Občasný) - 10.2.2003 > Sáša> Dík...
<reagovat 
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > Jo! Nepovažuji za tak dokonalé jako Sáša, ale považuji to za vymykající se průměru Totemu a to značně!! Díky a jestli můžu být trochu drzý - sedni nad to ještě malilinko!Sem tam něco dodat,ubrat,i když to už půjde těžko. Vynikající nápad! Díky,fakticky skvělé!
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 21.7.2003 > viz barlach, líbí :-)
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter