Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na Americe z kolekce zima
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 4.2.2003 (00:04:12)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
P.i.k.o (Občasný) - 4.2.2003 > Co na to rict?:o) Rozhodne to ma něco do sebe, ale nijak zvlastni to neni.
Body: 1
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Ono by to nebylo zlé, kdyby to nebylo až tak kontrastní, kdyby kořeny stromu vlevo nebyly oříznuté a kdyby to celé bylo tak dvakrát delší směrem doprava. Není to plastické - jiné osvětlení?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.2.2003 > Minerva> No vida, to je jiný kafe, od tebe se člověk něco dozví (někdy). Mohla bych to opravit podle tvých pokynů, ale prodloužit doprava to nejde - jedině lehce doleva. Takže to nechám být a někdy to vyfotím znovu (a nebo taky něco jiného).
<reagovat 
čtenář sierva - 4.2.2003 > ano ano..radši něco jiného..světlo je na prd a díky tomu barvy mírně vyblité..a kompozici taky silně nechápu..chudák les..

to jsem ale chytrolínka..;o)
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 4.2.2003 > Nejak tak.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > ano, těch 14 dní mi dneska nějak proklouzlo:) napsala jsem komentář, protože mě zaujal název, byla jsem opravdu zvědavá, jaká fotka se za ním skrývá... Co detailněji napsat? kompozice zcela žádná, to je základ, na to si dej bacha nejdřív. Potom expozice - kmeny jsou uplně černý, spitý, neprokreslený, sníh je sice fajn, ale ničim nezaujme. Zkrátka kompozici a světlo jsi buď nenašla  nebo to nebylo vhodný místo pro udělání fotky.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > Elektrik: aha, pán přechytračelej, viděl nějaká moje "mladá" dílka nebo co?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > jezuskote, proč ten název? jen proto, že to vzniklo tam? je to kus řekla bych dost ošklivě nafocenýho lesa.....a já se tak těšila.....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> 

Člověk neví dne ani hodiny, radši se nikdy netěš. Názvy mě nebavěj, nic mě nenapadalo, tak jsem tam dala název místní. Ale já jsem taky překvapená, že se to tak moc nelíbí. No alespoň se člověk nenudí. ( Nemáš ty náhodou počkat čtrnáct dní, než vysolíš tu kuli?)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Ostatně můžeš si za to sama, protože tvá hodnocení jsou málo informativní, tak jak mám já ubohá vědět, kudy vede ta cestička k velikému umění?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> A co to je, to "Na Americe"? Já myslel, že je to taková ošklivá díra do země někde snad u Tábora nebo kde.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 4.2.2003 > Janahe> Juu, nebreč!  Kdybys viděla co za "mladych" let vytvařela třeba Lucie. Jistě bych se z hlubokých plic zasmál nejeden čtenář Totemu. Málokdy jsem od ní zaslechl kladný hodnocení. Hledat chybu umí kde kdo. Pochválit málo kdo. Už jen že fotíš je + oproti tomu kdyby jsi se flákala po hospodách a fetovala. Tedy i kdyby tak za snahu 4.  Když budeš s čímkoliv potřeboval helfnout tak dej echo. Chtělo by to zvolit kapku zajímavější místo nebo objekt. Kousek před Tebou na té fotografii byla nějaká rokle. Možná by to tam bylo lepší.Je tam patrná padlá kláda ... Možná by jsi z toho zmákla nějakou príma kompozičku. I když je tam dost tma.
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > nekecej, fakt? tak sem s tim.....
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Pomocí filtru by se z utopených stínů dalo ještě leccos vytáhnout, kdyby byl k dispozici originál, ale asi to kvůli kompozici nestojí za to.
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 4.2.2003 > byl to příměr... nechme to plavat... 
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > Jistě, ale Janahe nepatří zrovna mezi ty největší křováky, i když dobře vím, že si tady testuje, co je dobrý a co ne... Raději ji hned řeknu, že tohle podle mě opravdu ne... Navíc rozdíl mezi hodnocením 4 a 5 mi přijde poněkud zanedbatelný.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Mně se zase líbí, že jsi kritická, snad bys mohla být i mnohem víc, ale neomezuj se jenom na "to je hnus", ale zkus rozvést jak to udělat, aby ta hnusoba alespoň trochu ustoupila. Kritik je neocenitelná věc, čím tvrdší, tím lepší.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > minerva: asi dost málo soudě dle tvé poznámky
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Zkus taky někdy odpovídat pomocí "reagovat", takhle je v tom trochu chaos.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > Já samozřejmě oceňuju, že se někdo snaží fotit, přesně jak říká Elektrik, raději než se flákat po hospodách nebo fetovat. Ale nikdy se ode mě nedočkáte chválení fotky jenom ze soucitu či za nějakou nevydařenou snahu...
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Řekl bych, že změníš názor, až se dozvíš to, co já.
<reagovat 
 Elektrik (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> 

Přechytračelej jistě ne. Ty jsi jistě učená z hrušky taky nespadla a pokud ano pak mě ta hruška velmi zajímá. Mě se Tvé práce zrovna moc také nezamlouvají (vyjma shoping shit a jídelního vozu..ty jsou dle mě velmi zdařené). Prostě je to o něčem čemu nehovím. Je to mimo můj repertoár a tak se do toho nepletu. Snažíš se o cokoliv ať už je to jakýkoliv. Hodnoť kvalitu, ale taky vzhledem k tomu kdo produkt vytváří. Pro příklad abys pochopila. Dej křovákovi hrubý diamant ať z něj vybrousí unikátní výbrus. Bude dělat co mu jen síla stačí a finál bude na jeho možnosti a schopnosti excelentní. Ale oproti dílně s řemeslníkem a spešn vybavení se nečapne. Pointa je v tom, kdyby jsi dala křováka čuchnout k technice jak k tomu profi brusič dospěl, pak je jistě schopen udělat stejně hodnotný výrobek. Janahe schází technika a technologie. Postupem času jí získá. V tuto chvíli je to neříkám best of z její tvorby, ale za 5 a ještě to zdrbnout neni moc ekvivalentní. Nechtěl jsem to až tak rozvádět, ale Tvůj postoj mě k tomu tak trošku navedl. Samozřejmě ber to bez urážky. Chtěl jsem jen dát najevo že měřit rovným metrem ano, ale ne vždy je to korekt.... I když vo co go. Je to jen web kde se prezentujou díla začátečníků a nebo poloprofesionálů (snad i profesionálů). A pokud profesionálů, pak s profesionálním kodekem.... myslím, že se mnou souhlasíš.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Jen tak na okraj - kolik jsi toho naflákala po hospodách a nafetovala, že si troufáš soudit, ha?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.2.2003 > Minerva> Hruško žlutá ošklivá .
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Janahe> No ne, já jen že bych to neviděl tak absolutně, že je focení lepší než pár piv a trochu trávy, ono přijde taky na ty fotky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.2.2003 > Minerva> Já ale reagovala na tvou předchozí poznámku, nějak se mi to posunulo, tahle tu v tu dobu ještě nebyla.
<reagovat 
Viv (Občasný) - 6.2.2003 >  Líbí se mi to :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 1 2 2 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 (23) 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 60 61 62
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter