Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na Americe z kolekce TOULKY
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 4.2.2003 (18:37:35)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > Něco v tomhle smyslu jsem, Janahe, očekávala... když se daji vybrat dobré zaběry, proč fotit ty nedobré?
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2003 > Já samozřejmě oceňuju, že se někdo snaží fotit, přesně jak říká Elektrik, raději než se flákat po hospodách nebo fetovat. Ale nikdy se ode mě nedočkáte chválení fotky jenom ze soucitu či za nějakou nevydařenou snahu...

<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > vtipný fakt....
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Je vidět, že Amerika fotografům nepřeje. To je focené pod vodou nebo co? Nebo ukazuješ, že i ty umíš dělat hnusné věci?
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 4.2.2003 > Tak todle me nejak nejde pochopit... Lucie, proc tohle? Stejny nazev jako Janahe, a ta fotka? Nerozumim tvemu umyslu. Jsem natolik naivni, ze verim, ze lide svumi ciny zamysli sdelit neco ostatnim... vcem spociva tve sdeleni?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 4.2.2003 > Bla, bla, bla. Lucie : seš nymfomanská lesba a tvoje kolekce Toulky je sračka. Až možná na tuhle . Vypadá to spíš jak ňáká grafika, řekl by laik. Tedy totální laik.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > skaf: je to jen test lidí a příklad pro Janahe
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > dead: voda je ten nejlepší grafickej filtr
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 4.2.2003 > Skafloc > Rozebrat problematiku do šroubečku.....
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 4.2.2003 >

No to jsem teda nechtěla rozpoutat takovouhle bouři. Máš pravdu, proč fotit nedobré záběry, když se dají vybrat dobré, jenže problém je v tom (už se téměř stydím to přiznat), že mně se ten les líbil (ale budu na sobě pracovat, takže předpokládám, že asi tak za týden už by mi mohl být odporný  ). Jinak moje Amerika je kopec, tvoje je nějaký lom nebo propast či co, ten hořící sníh je taky z Ameriky.


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > :)) no jasně, že Amerik je hodně, jenom tady co bydlim jsou dvě - taky kopec a lom:))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > přesně takovou reakci jsem čekala, díky za potvrzení mých, bohužel smutných, odhadů o chování lidí na internetu....
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Ty to snad vidíš normálně? Já to mám celé rozházené vodorovnými vlnkami, jako by to bylo protažené nějakým extra odporným filtrem.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Screenshot je na http://howadoor.wz.cz/hruza.jpg. Koukni na to. Opravdu to má takhle vypadat?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > minervo, to je fotka vodní hladiny........!!!!!
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> A jak to má ten, co to neví, poznat?! Obvykle se tam přidává břeh, aby to bylo vidět. Takovou "fotku vodní hladiny" udělám naprosto z čehokoli v počítači za pár sekund.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.2.2003 > jo tyhle machrovinky o počítačových kouzlech miluju  jasně, žes to měl poznat, břeh tam chybí zcela záměrně, aby nerušil celkovej obraz, ber to jako obraz a ne fotku, třeba....
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.2.2003 > Lucie> Když to zvlnění ja tak nevýrazné, že to spíš vypadá jako chyba v JPEGu. Měla jsi tam hodit šutr.
<reagovat 
čtenář sierva - 4.2.2003 > ech....lidská blbost je nekonečná........
<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.2.2003 > voda je možná ten nejlepší graficý filtr ... ale jen těžko na skálu ... na té fotce nemám čeho bych se zachytil ...
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 5.2.2003 > Ty si okopirovala muj napad.:o) (no name) Taky bych asi nepoznal, ze jde o odraz z vodni hladiny. Ale prece jenom umis delat lepsi fotografie.
Body: 1
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 5.2.2003 > Ja na to hledim, div si oci nevyhledim a stejne nic nechapu. Zes ten odraz otocila vzhuru nohama? Takhle se to prece odrazet nemohlo.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.2.2003 >

PIKO ja jsem nic nekopírovala, věříš? Tenhle nápad mě napad už před mnoha lety a i tak to jistě nebylo už tenkrát originální, že?  

JANAHE je to votočený. Samozřejmě že ano.


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 5.2.2003 > Lucie> Mysko, ale to vis ze jo.:o) Ale muj (odraz) je o dost lepsi:.o)))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.2.2003 > to si teda věříš    
<reagovat 
Plopez (Občasný) - 22.9.2003 > Trošku laciný
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter