Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČECHY KRÁSNÉ, ČECHY MÉ
Autor: BELA1 (Občasný) - publikováno 15.1.2013 (16:17:42)

 

 

Čechy krásné -  Čechy mé
Volbami  však zkoušené
Ve škole  nikdo neučí
Jak bylo kdysi v područí

 

Jak bývalo za  války
Přetrhané  korálky
Zapomněli na padlé
Vzhlížejíc  se v zrcadle

 

Vlastenectví  vyšlo  z módy?
Lásce k vlasti pěji  ódy

Rakousko jsme léta  měli
Hitler byl  Rakušan celý

 

Sudety krásné – Sudety naše
Oči uplakané budou vaše 
Pokud si zvolíte Démona
Němec a Sudety = pohroma

 

Pýcha předchází pádu
Češi  nemilují  vládu
Nevolte lidé Démona
Volte raději  Zemana



Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 15.1.2013 > Cože? Zemana? To nemyslet vážně!!

Taktéž je mi z volby českého lidu nanic.

Ale veršíky jo, dobrý.
Body: 5
<reagovat 
Pan Havran (Občasný) - 15.1.2013 > Pěkné, ladné a hravé, nikoli nezkřivené jako ústa výše jmenovaného démona, a pro ty, kdož mají na věc stejný či podobný názor, to bude i sympatické :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 15.1.2013 > Výborně! Výborně! Výborně! Tohle je cesta, jak totem položit. Výborně!!!
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 15.1.2013 > Ano, i Sissy v rakouském animáku s Yettim veršuje: "ach, mezi mýma nohama/že bych měla Zemana? Strana jeho k pohledání/každý příraz dobře zdaní"
<reagovat 
 Čtenář - 15.1.2013 > Kranad> je tvá věc co mezi nohy šoupneš, třeba ptáka modrého, či démona starého/ jak je libo...........proti gustu...
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 15.1.2013 > čtenář> když jinak nedáš, Belo1.....

http://www.czechlit.cz/autori/antosova-svatava/author.ukazky/?sampleId=1910
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 15.1.2013 > no toto..agitka..a prej Zemana..jen zírám..nonic..mlčím, radši..
<reagovat 
vkl (Občasný) - 15.1.2013 > No nazdar :-)
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 15.1.2013 > bleee
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.1.2013 > Priznam se, ze jsem volil Franze a kdyz videl ty dva, co vyhrali, rekl jsem, ze k volbam nejdu. Nemam rad ani jednoho, nicmene mam dost opodstatnelou obavu, ze knizeti pujde o Benesovy dekrety, kde ma urcite dost co ziskat..tak asi s tou Tvou basni budu muset bohuzel souhlasit.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 16.1.2013 > Martin> To je přesně ten moment, kdy poezie nestačí, jak to tady pořád melduju. Samozřejmě tyto říkačky (jak pro, tak proti, vo tom žádná, ale humor je třeba) nejsou básně, ale to mi žíly netrhá, svoboda je nedělitelná.

Spíš moje životní próza dala mi tu čest sloužit v Sudetech (jako revírník LČR, s. p.) a pokud nejsem jeden z těch, kteří potřebují zakrýt vyřizování účtů s německými sousedy, nemám z prolomení Benešových dekretů strach. Rád bych si spíš uměl představit dobu, kdy chrabří Čechové budou konečně umět jimi "dosídlené" (a vybydlené) pohraničí opět zkultivovat. Anebo se rozhodnout pro divočinu. Opět ostrá polarita názorů obou kandidátů!
A, jak je všeobecně známo a jak jsem psal na odborných fórech i na FB, za Zemanem jsou skuteční StBáci anebo rudí lobbysté. Koukněte na zoubek jeho angažmá na Šumavě (vygooglujte např. jméno Zbytek, http://zpravy.idnes.cz/v-roce-1989-vyhrozoval-tanky-nyni-je-z-nej-novy-zemanuv-slouf-p4u-/domaci.aspx?c=A090518_074454_domaci_pje http://www.zachranmesumavu.cz/index.php?cl=512&id=z-medii).

P.S: v prvním kole jsem to hodil Dienstbierovi.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 19.1.2013 > Martin> A taky nezapomeň na Martina Nejedlého (Lukoil v Česku)!

(Pouze volná asociace: jestli něco "nepolitického"
ovlivní několik generací v Česku, pak je to zakázka na dostavbu Temelína, jež právě v těchto chvílích dostala od MŽP zelenou. Nevzbuzuji hysterii, jen informuji o obrovských penězích a moci, které se mohou kumulovat monopolně.)
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 20.1.2013 > Martin> Myslím, že v tomhle rozhovoru Schwarzenberg jasně vysvětluje, jak je to s dekrety, a že se z jeho strany není čeho bát: http://www.novinky.cz/domaci/290724-schwarzenberg-jako-prezident-budu-hajit-slabsi.html
<reagovat 
 čtenář JJ - 20.1.2013 > Toník Zvoník> Zřejmě jste se na pořad ve kterém Schwarzenberg jasně hovořil o tom, co kritizoval ihned na místě Zeman a poté i Klaus. Schwarzenberg neuvěřitelně lže, to je k nevíře. Ale hlavně huhňá.....tho by jste chtěl za presitenta? Já tedy NE !!! pokud by se tak stalo, celý svět s nám bude smát...ale hlavně sudeťáci.
<reagovat 
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 16.1.2013 > Čechy krásné, Čechý mé,
z Ruska tajně řízené,
ve škole nikdo neučí,
jak bylo kdysi v područí,

jak bývalo za komanče,
na haxnách ruské baganče,
tahali jsme místo koule,
kdo si troufl tehdy vzpouzet?

vlastenectví vyšlo z módy,
lásce k vlasti pěji ódy,
na Rusy jsme léta dřeli
a Stalin byl Sovět smělý,

Vary krásné, Vary naše,
kde bohatí bydlí v dače,
pokud zvolíte Emana
Eman + Putin = pohroma,

Pýcha předchází pádu,
schovej trojitou bradu,
Emana volit můžete,
já však volím knížete.
Body: 2
<reagovat 
 čtenář haha - 10.2.2013 > Toník Zvoník> snad z Ameriky řízené ....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter