Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hrůza hrůz pro domov hrůzy není Vanda
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 6.2.2013 (18:48:04)

KAŠPÁREK JIDÁŠ

 

Venku za okny kraluje meluzína. Je únor, s podivným člověkem právě lomcuje nezbedná meluzína. V uších se mu prohání meluzína, v očích slepota, v duši pusto a v krajině hlavní místo hlavy jen dekadence. Mluvíme o kašpárku Jidášovi, kam až může zajít ve prospěch peněz a kam až mu bude dovoleno pustošit? KJ zakusí prašivinu z vysavače prachu, která KJ nakonec zadusí. KJ zhyne na svou diagnózu KJ. Nebo se stane jen známou pravda, že snadno pohrdáte někým, kdo pošlapává to dobré v člověku, kdo myslí víc patou, než hlavou. Ze zlou se nakonec potáže prohnaná bestie z bestiáře. Rozuměj: ten, kdo kopne do nevinných a necitelně kope sprostě dál jako falešný hráč ve hře.

 

Sušice, brána Šumavy a zdejší znamenitý tvůrce nesmysluplných lžic pan Marián Vaněk přivádí k úsměvu s jiným skóre (reportáž z  předváděčky na http://toulavakamera.ceskatelevize.cz/article.asp?id=2343). Dokonce sestrojil lžíce ve tvaru australského boomerangu, funkční jako vtipnou zbraň a zároveň lžíci. V Austrálii znají v sousedských vztazích dodržování zásady „Should be alright, mate“ – no time to Judas, jenže u nás doma vysloveně překáží jeden Jidáš tomu druhému. Polívku písmenkovou byste si dali a její výživnost v umění ochutnali?

 

Je jedno, jaké jméno nadělila maminka svému synáčkovi KJ anebo své dcerunce KJ. Synáček vyrostl do stáří a je z něj zdatný kašpárek Jidáš, zastávající svou roli inženýra IT operátora. Dcerka povyrostla a je z ní zase kašpárek Jidáš, bohužel její epocha je nudná, protože dovede jen veliké hovno a blbě otráveně remcat, nazvěme její roli třeba moderátorka hit. Jednoho dne zakusí, zač je toho loket, a jejich boomerang jako údaj zanesený do karmy se jim vrátí? Nehrajte si s ohni, oheň vydatně hoří a zhurta nepříjemně pálí. Co si rozdrobíte, zase sníte, tak hovoří data na ploše spravedlnosti. Zákon boomerangu je zákon božího mlýnu, Kamil Běhounek, Jiří Traxler, Karel Kryl: „Starý mlýn“.

 

Po jazzové spršce jeden KJ dost možná omluví svého druhého KJ na pracovišti a zase spolu budou spřádat nekalé a špinavé hry. Nejsme doma zdaleka na úrovni u Protinožců, ale ve starém známém centru Evropy. Should be alright, mate? U zmateného kašpárka Jidáše převládá znechucený celý život, nadobro seskládaný z puzzle těch zbytečně vandalských přešlapů a ošuntělých příčin. Magie setkání a magie setkávání není nikdy účinná s kašpárky Jidáši a s mou přítomností vedlejší, vzdálenou vezdejší. Obraz a odraz boomerangu. Barvy vykouzlí obraz ze středečního dne, kdy slaví s květinami Vanda, která je sympatická jako nekonfliktní medvídek Panda v černé a bílé. Dopřejte si vaší polívku dostatečně ochucenou, věřím, že vy, co louskáte v ústech tančící písmenka, nemáte nejmenší potřebu ve vašem světě znamenat pro ostatní dalšího kašpárka Jidáše.

 

Belle epoque, 2013…

 

 

CO JE S NADHLEDEM SMUTNÁ KOMBINACE DÁL?

 

Liebesbrief ušitý na míru na adresu škůdců v revíru

hodnota zlaté cihly nehodlá za společnici trpět průser ve štíru

vedle nich svěžest a vitamíny na štíru, krutě prázdná slova prázdné hlavy

zaspala svou šanci pro štíry až běda koncentrace únavy

posilní dospělák svůj tabák, když nedospělý štír si dýchne?

Štíří populace neprospívá ani jedné pověsti, ani příběhu, jehož děj vás namíchne

štír je černý Petr, nedůstojný malér, do krátké budoucnosti karta

štít je znamení kamení, které do erbu nevykládá ráda žádná parta

štír neposílí, oslabí, rozhodí Existenci křivek Křivky existence Vesmíru

štír je šíleně smutná podoba vědy a praxe, přátelství a plezíru

jedním slovem štír je krize, čtěte s nadhledem jeho kecy v knize

čtěte s nadhledem více štírů, ať sehrají méně kapitol štíři v lize

jejich kafe vystydlo, jejich latté vrchovaté neplatí zdaleka na hřích, ani náhodou na svaté

raději absinth a s ním spojeny Křtiny, neboť myšlenky Santiniho nehlásají jedovaté ani kostrbaté!

 

    

 

Lev – 23.7 – 22.8 / Štír – 24.10 – 22.11 třeba v jednom kanclu
Je to jedno z nejméně pochopitelných vztahů, které zvěrokruh nabízí. Setkává se tady oheň a voda v podobě Krále Ludvíka XIII. a jeho šedé eminence kardinála Richelieua. Tady je ovšem silnější Štír. Lev má sílu fyzickou-ohně a Štír psychickou-voda. Ta nakonec ve vztahu vítězí, převálcuje a zpacifikuje Lva tak, že nakonec odchází jako poražený a Štír je vítězem. Ale ví to pouze oni dva. Pro veřejnost je Hvězdou Lev a Štír tím, který je v pozadí. Vyhovuje to skvěle oběma. Ovšem pouze po dobu, dokud si Štír svého Lva váží. Je to nakonec pak Štír, který od své Lvice odchází, protože není sto unést, její věčné žárlivecké výslechy. Lépe je na tom o něco žena Štírka, která svého Lva drží zkrátka a pevně v rukou tak, aby moc nevyskakoval a zároveň byl plně použitelný. Zejména v sexu, protože nemá ráda žádné odbývání. Celer, křen, česnek a cibule jsou jedním z hlavních ingrediencí v pokrmech, kterými Štíři dopují své Lvíčky, aby dlouze vydrželi. V podřízené roli si Lvi nelibují. Štír je ovšem své Lví podřízené velmi nápomocen, hlídá si ovšem pečlivě svůj majetek a nese tuze nelibě, pokud mu jeho Lvice zanáší do jiné kanceláře. K nevěrám tady dochází často a s gustem pravého gurmána. Když Štíří partner má hry na slepou bábu dost, svému Lvu to zatrhne. Paradoxně ovšem nedochází k rozvodu, pouze ke zkvalitnění vztahu a druhým líbánkům. Jako rodiče své děti hýčkají a dopřávají jim všeho vrchovatě. Nejsou výjimkou také pořádní rozmazlenci, které život teprve vycepuje a přivede náležitě k následné pokoře.

:-))

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter