Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O La Literovi
Autor: Jakub Chmelař (Občasný) - publikováno 7.2.2013 (20:08:07)

La liter je čůrák a píše sračky

narodil se z incestu

a jeho mrtvý prarodiče prcaj larvy

La Liter prcá co vidí kočky psy

asi proto to je poetickej travič

jenom plavý chmel a psí víno

mu dají inspiraci - mizernou je to ubožák

umí hovno - pšoukkkk

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.2.2013 > Také mě to nadchlo. Newage totem. Zasluhuje to odměnu. Až příště pojedu do Drážďan, přivezu odtamtad autorovi pravý ruský manžestr.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.2.2013 > No,jsem podobně zaskočen,jako když v Manéži Bolka Polívky začal pobíhat Jiří Schmitzer a řvát: "Hovno, hovno, hovno !"
<reagovat 
terénní vlna (Občasný) - 8.2.2013 > Plně s Vámi Jakube souhlasím. Dílu nerozumím, dotyčného neznám. O to víc Vám dávám za pravdu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Jakub Chmelař (Občasný) - 8.2.2013 > terénní vlna> díky je to mém kámošovi z literu dělá tam redaktora taky to je redaktor na písmáku - ale jsme dobrý kámoši - s La Literem je sranda je to takovej klaun co umí pobavit.
<reagovat 
 terénní vlna (Občasný) - 8.2.2013 > Jakub Chmelař> Tak to jo. Estli je to redaktor, tak to musí bejt fakt čurák neztopořitelnej a bez dírky.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 8.2.2013 > terénní vlna> 

náhoda je bůch:

 

"hele La Litere, to své dílo jsem smazal a jako autor práv mému dílu odmítám účast v jaké koliv místní soutěži, takže mé procesí stáhni a urychleně! A dobudoucna odmítám aby jaké koliv dílo bylo nominováno bez mého souhlasu a uvážení- k nominaci díla procesí souhlas nedávám- Stáhnout!!!!!"

http://www.totem.cz/enda.php?a=306225
Doporučil 
<reagovat 
terénní vlna (Občasný) - 8.2.2013 > Teď už tomu nerozumim vůbec. A to je dobře.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 8.2.2013 > terénní vlna> já taky ne. a proto jsem šťastný.
<reagovat 
 Jakub Chmelař (Občasný) - 8.2.2013 > terénní vlna> já taky ne ferneta si nevšímej provokuje a uráží druhé lidi - i na tebe zkouší své urážlivé vtipy dělá si z tebe srandu - jeho je lepší ignorovat - jje to.....
<reagovat 
fernet=kranad (Občasný) - 8.2.2013 >

Milý pan autor po sobě dost systematicky maže stopy. Každý, kdo četl jeho reakce u hlasování pro příspěvky nominované do knihyTotemu, může tušit kdože je La Litere. Takhle to ale zůstává velkým uměním, protože není nikdo jmenován.

 

Malá citace stejně hodnotného díla (slovní spojení ´stejně hodnotného díla´ je bez uvozovek):

 

"hele ty vymrdanej čůráčku vím kdo mi mění hesla abych se nedostal na své nicky- vtuto chvíli jsou na mém nicku šachista dvě básně - nechci aby byly publikovány na tomto vebu a chci je nechat smazat - pokud tak neuděláš ty hajzle budem to řešit jinak a to třeba i právní cestou - za porušování autorských práv - naprav to"

http://www.totem.cz/enda.php?a=306225 Tím končím a redakci se omlouvám.
<reagovat 
 Jakub Chmelař (Občasný) - 8.2.2013 > fernet> nevím o čem mluvíš neurážej mě a nespojuj mě se zablokovanými pochybnými nicky nebo si na tebe budu stěžovat
<reagovat 
 Jakub Chmelař (Občasný) - 8.2.2013 > fernet> nehledě na to že toto je literární server a já zde publikuji svou básen - nehledáš v ní doufám něcoco v nÍ neni abys mě provokoval že?
<reagovat 
 Jakub Chmelař (Občasný) - 8.2.2013 > fernet> mohl bys mi sem přestat psát své smyšlené urážky co jsi bud napsal sám či okopíroval od zablokovaných nicků o nichž lživě tvrdíš že jsou já - dej mi pokoj úchyle!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter