Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jeřáby z kolekce afterlife
Autor: Ozka (Občasný) - publikováno 15.2.2013 (14:38:06)
 

Furt čumim na ty jeřáby néasi. Makaj. Se maj. Připadám si jakobych si šlehla. Přitom jsem měla jen jedno kafe a jogurt. Hrajou mi Saturnus. Ať začnu s jakoukoliv hudbou, stejně skončím u nich. Je to prokletí. Připadám si jako v nějaké smyčce. Každý den koukám na hodiny v 11:23 a kolem poledne jsem zpátky u Saturnus. Občas to porušim, když musím do práce, a strašně se mi uleví.


Dneska při modelování tu byl zase ten pocit - že tohle se mi zdálo. Mívám sny. Časem se vyplní, jen nevím, kdy se tak stane. Mysli si, co chceš. Nejsem blázen.


A zrovna teď vím jak to dopadne a je mi z toho smutno. Přeji si, smět to změnit, aby to tak nedopadlo, ale možná se pak zase potkám sama se sebou. Víš ty pověry, že „všechno zlý je k něčemu dobrý“, že „co nás nezabije, to nás posílí“, že „ublížit ti může jen ten, komu to dovolíš“...


Za chvíli to bude rok. Část mi chybí. Jakobych měla jenom jednu nohu a dávku kokainu v žilách. Zrcadlo v koupelně mlčí, ale oni tu chodí a šeptaj. Běhá mi mráz po zádech a v noci ve snech bych si přála zase lítat. Před spaním mám záchvaty smíchu z šílenství, představy rozřezané ruky, slzy a křeče bolesti.


Cvokař je minulost a teď s tím musím žít sama a nemůžu o tom s nikým mluvit.



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 16.2.2013 > ... roztržitá mozaika plná citov, veľmi sa mi to páči.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 16.2.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter