Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tomáš Garrigue Masaryk z kolekce lidé
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 19.2.2013 (08:32:46)
následující v kolekci>
Perokresba prvního československého prezidenta.
A4, 2/2013


Poznámky k tomuto příspěvku
Focus (Občasný) - 19.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
bobona (Občasný) - 19.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.2.2013 > Krásná práce...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 19.2.2013 > libi,neni to uplne perfect,ale co je perfect?Ne je to dobry,Na kritiku hledime jak?,misto rady, haneni,to neni dobra kritika,to je jako by se nekdo bal,ze umis,a joke ze umis ,je nesporny fakt.Bud nad veci,Sice to ma do Masaryka docela dal nez se zda,ale je to dobry.
Cenim si usili
Body: 5
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 19.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 19.2.2013 > U mne perfektní. Moc se mi to líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 19.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.2.2013 > ..je to ukázněná kresba, poctivá práce,není nutno padnout před ní přímo "na kolena", ale ani být natolik sebejistý(á) ve svém hodnocení, aby ji někdo označil(a) za odpornou.....To jsem tady snad ještě nikdy nezažila, kromě anonymních čtenářů, kteří si servítky nikdy neberou...Překvapuje mne to obzvláště u autorky, které zde komentující převážně a právem velmi přímo lichotí.... Nerozumím tomu....
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.2.2013 > jde to tak strašně po povrchu.
je zřejmá maximální snaha naplnit všechny vnější znaky. to je tak zoufale málo.. až se výsledek ani tak nezdá polovičatý, ale spíš odporný..



a dokonce ani ty vnější znaky nebyly naplněny..
Body: 1
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 19.2.2013 > pořezaná_sluncem>  ;o)* myslím že každé slovo ode mne je v tomto případě zbytečné
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 19.2.2013 > pořezaná_sluncem> proc tak silna slova.vzpomen kdyz nekdo silne kritizoval tebe,tady jde spis o to autorovi poradit,o tom by to melo byt,ne
Lidi budme k sobe vlidni,copak musim byt jako ti posrani politikove?Jinak- kdo nejde s nama jde proti nam???
Vzdyt je to blbost,zivot je prilis kratky na to aby jsme si kazili kazdy den,Vlidnost k sobe a druhym je ta dobra cesta,nebo se mylim???
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 20.2.2013 > pořezaná_sluncem> ...dtto můj komentář předešlý, určený všem "zúčastněným"... Přečti si ho prosím, a uvaž, zda jsi nepochybila ve výrazivu, ač si můžeš myslet a vyjádřit cokoliv, pokud to umíš slušně....Ber v potaz, že tu nepublikuje nikdo, kdo by rád neslyšel konstruktivní komentáře....A zmítat se může nelibostí u těch negativních, nějak reaguje, nechá se poučit, nebo nebere vážně jakékoliv rady...Ta Tvoje dnešní odvážná poznámka je fakt dost zoufale "na hraně"......
<reagovat 
 čtenář Karhaj - 19.2.2013 > vomi> Myslim, ze ides smerom k technickej 'ukaznenej' linke, kazdopadne to nevidim ako taku katastrofu, ako to opisuje PS. Kludne rob co Ta bavi.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 19.2.2013 > čtenář> nevidím to jako katastrofu, to opravdu ne. Rozesmálo mne jakým způsobem autoritativně je napsána kritika. Sebevědomí v tom případě je obdivuhodné. Nepatřím k těm kteří si myslí že vše cizí je póvl. Tak se může chovat jen pan Zeman když vzhlíží k masám..... Ten by řekl že jen idiot může kreslit jinak než on.... ;)))
<reagovat 
 Čtenář - 19.2.2013 > vomi> Nevím, co s tím má společného Zeman? Není on náhodou ztělesněním všeho zla na zemi? Nelíbí se ti autoritativní kritika, tak buď objektivní i vůči jiným.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 19.2.2013 > čtenář> omlouvám se za ostrá slova. Jen jsem reagoval na začátek komentáře? ".....jde to tak strašně po povrchu.
je zřejmá maximální snaha naplnit všechny vnější znaky. to je tak zoufale málo.. až se výsledek ani tak nezdá polovičatý, ale spíš odporný.." Kreslím si pro radost. Nick "Pořezaná sluncem" raději ať kreslí a neuráží. Možná jsem nepsal dostatečně diplomaticky, ale já snesu vedle sebe i osobnosti které nezpívají stejnou písničku. Kreslím si po večerech pro radost a myslím že tím nikomu neubírám místo na slunnci
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 19.2.2013 > neda mi to,v umeni by mela vladnout ucta a slusnost jeden k druhemu a k tomu co kazdej delame,coz pak umelci znamych jmen ,pomluvali jeden druheho,mozna nekde u vina ci piva v uzavrene spolecnosti si zanadavali jeden na druheho ale stali pri sobe,nebot meli uctu k tomu co kazdej delal.Dneska jsme nejak ovlivneni negativisme a neuctou,zavisti...Umeni ma spojovat,ne rozdelovat,ukazat na chyby a ne hanet ,to plati v malovani,fotografovani,poezii,proze a i ve vsednim zivote
.Je toho moc a to vse dela zivot hezci a smysluplnejsi
Mejte se hezky,borek
<reagovat 
 boval (Občasný) - 20.2.2013 > borekdog> jak vidíš, tak lidi od kumštu nejsou mezi českými voliči žádnou vyjímkou, už ani portrét TGM si nezaslouží
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.2.2013 > Ty jo, tak to klobouk dolu..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.2.2013 > Vomi ak mozes, postni fotku podla ktorej si robil. Mne osobne sa nevidia tiene, akosi abstinuju hlboke tiene pod nadocnicovym oblukom, nosom a bradou, lave oko sa mi vid DIVNE,tien okuliarov a tien ciapky sa mi vidi vylozene ucelovy, ale mozem sa mylit a som otvoreny diskusii.
Co sa tyka sucasnej diskusie okrem kritiky vyjadrenia, nevidim kritiku diela, opat kazdy len velebi a dotvara patkovy priemer : ) Rad by som tu videl konstruktivne kriticke prostredie a viac riesit prace, prezentaciu, ako reakcie typu..ta to nadhera, ja by som take neurobil, take by si neurobil, tak cus..bla bla..ja idem dost po vyraze, takze technicke kresby nie su nic pre mna, ale vykreslit si ruku a ukaznit linku je dolezite a kedysi som to robil..ked som este v svojej kresbe videl potencial : )
Body: 4
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.2.2013 > nechtěla jsem nikoho urazit. jen jsem chtěla říct, že si myslím, že zrovna Masaryk si takovou karikaturu nezaslouží..



<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 20.2.2013 > Perfektní
Body: 5
<reagovat 
alice (Občasný) - 20.2.2013 > Souhlasím s Karhajem. Konstruktivní kritika může být velmi užitečná věc. Myslím si, že pomůže více než když někdo píše, že je to perfektní (i když kdo by si to rád nepřečetl,že?). V tomhle byl Totem lepší než jiné webové stránky. Mně se zdá, že když si někdo myslí, že to není úplně dobré, že raději nepíše nic. To je asi chyba.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.2.2013 > alice> ...souhlasím....A když někdo neví, proč se mu něco nelíbí, chyba "na druhou"...Karhaj nasadil překvapivě tvrdou laťku po delším čase, fandím tomu, komentářů kritických a nižších bodových odůvodněných hodnocení je třeba, jinak se nikdo nehne z místa, uchlácholen ukolébavkou....
<reagovat 
Mima (Občasný) - 22.2.2013 > ...už v náhledu mi tam něco nesedí, přetmavělé je to, a nejsem příznivcem šrafování .....Přesto se mi určitá místa velmi líbí, celkově tomu chybí objem, hmota, živost....
Body: 4
<reagovat 
vomi (Občasný) - 22.2.2013 > a ještě pár slůvek k redaktorům. Místo aby rozepisovali své komentáře, rady jak to vidí oni jen hlídají IP adresy magorů kteří zapomínají na poslední hodnoty nám vzácné. Kam všichni výtvarníci utekli? A proč?
<reagovat 
vomi (Občasný) - 22.2.2013 > Dlouho jsem na Totem nic nedával. Vlastně jsem na něj zanevřel. S oblibou anonymita dává ramena každému který zapomíná jak slova mohou být zranitelná. Můj názor asi není scestný, protože v dobách co jsem býval zde redaktor denně jsem psal hodnocení, rady, komentáře na velké množství příspěvků. Asi tito "mluvčí" dosáhli svého. Za týden sem vloží příspěvky jen nepatrné množství odvážlivců. To svědčí o tom že víc než zde najít nějaké rady lze si vykoledovat hroudy hlíny, kamení. A pod takovým útokem zanikne pár řádků dobře myšlených komentářů. Nejde přeci o chválu. To každý může jít za svou maminkou. A teď ke kresbě pana Masaryka. Netvořím žádná díla abych ohromoval galerie. Vlastně ani nevystavuji, kreslením se neživím. Kreslím si pro radost. Jsou to náplně mojich večerů, nocí. Věřím že takových co jsem já je velké množství kterým je bližší radost že večer pěkně vyplnili. Není třeba přeci drát se na vrchol piramidy. Pana Masaryka jsem si nakreslil jen tak. Druhý den si nakreslím třeba pejska. A další večer krajinku. Je mi smutno jaká je zde atmosféra. Pokud by bylo vše v pořádku bylo by zde zase tuny pěkných příspěvků. Jsou tu jen ty těch kteří mají dostatek odvahy. Demokracii převálcovala anarchie. Podívejte se na to množství nových příspěvků za týden. Je to jako by vymřel národ.....
<reagovat 
 čtenář karhaj - 22.2.2013 > vomi> Nesuhlasim : ) A mozem : ) Narod nevymrel kvoli prisnej kritike. Naopak. Ziadne komentare, petky sa sypali, ked ma kazdy priemer 5, tak kto je vazne dobry? Ked tu fajni autor dostal tolko uznania ako shiter? Zacali sa tu sypat zaplavy fotiek a o fotografii tu vacsina vedela gulove. Preto vsetci utiekli, lebo sa tu placalo po ramenach aj za dristy, publikovanie si netrebalo zasluzit, na uznanie si nepotreboval prejavit kumst, prosto to tu prasknut a hura, jaky som ja umelec : ) Dobrych autorov nikto neodohnal : ) Tym fakt dobrym bolo uplne jedno, ze som mal horsi den a sprdol som nieco o com som nemal sajnu, lebo zbytok sveta im ukazal opak : )
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 22.2.2013 > čtenář> Dlouho jsem tady nebyl, ale myslím si že celý problém je v kultuře vystupování. Nejde o to dostat jedničku nebo pětku s déčkem, ale jaký slovník hodnotící používá
<reagovat 
 čtenář karhaj - 22.2.2013 > vomi> Cosi : ) za cias Caesara a Praskunsta to bolo same 'p.co' a podobne, takze to nebolo ani o slovniku : ) Ludia nekomentuju kriticky, bo sa boja,ze nedostanu d-cka naoplatku :D Fok dat : ) Porezanu som este nezazil sa takto vyjadrovat, ale ked jej je nejaky styl odporny, co uz narobime : ) Curakom Ta zase nenazvala :D Mne su odporne vycvaky a niektore reakcie urazeneho ega : )
Verim, ze tu ostanes, aj ked inde mas isto priazniivejsie prostredie, ale vies ako ' v nedostatku dusa umelca vzkveeeetaaaa' Este stale si spominam na Tvoje reakcie k mojim pastelom v dobrom.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.2.2013 > byla jsem dnes na skvělé výstavě kreseb.. zapamatovala jsem si z ní mimo jiné toto:

Touhou každého malíře je vytvořit kýč.
Jen Ti, kterým se to nepovede, se stanou umělci.


<reagovat 
vomi (Občasný) - 23.2.2013 > ještě že nejsem malíř
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 27.2.2013 >

Přezaná sluncem - co ti provedl? nebo ti něco provedl někdo jiný a ty se tu odreagováváš?

 

Ten tvůj bodík je zcela mimo mísu, má milá.. chápala bych, kdybys ho dala mně, kdybych se pokoušela o jakoukoli kresbu, ale tady jsi na vedlejší, děvenko..


<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 1.3.2013 > carisimo> nic si tu nevyřizuju.. jenom jsem napsala, že to vidím jinak..
<reagovat 
čtenář Tomáš Czeřovský - 19.6.2015 > Tomáš Garrigue Masaryk (zkratka T. G. M. i TGM, 7. března 1850 Hodonín – 14. září 1937 Lány) byl státník, politik, filozof a pedagog. Byl poslancem rakouské říšské rady a univerzitním profesorem. V roce 1918 se stal prvním prezidentem Československa. Za klíčový podíl na vzniku samostatného nezávislého státu byl označen za Prezidenta Osvoboditele (zákon č. 232/1935 Sb. z. a n., z 21. prosince 1935) a k jeho osmdesátým narozeninám byl přijat zákon o zásluhách T. G. Masaryka obsahující větu: „Tomáš Garrigue Masaryk zasloužil se o stát.“ T. G. Masaryk byl sedmnáctkrát navržen (ale jen v deseti nominačních letech) na Nobelovu cenu míru.[1]
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter