Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Ze zápisníku. z kolekce Povídky
Autor: lada34 (Stálý) - publikováno 23.2.2013 (15:11:49)
další>

WIKIPEDIE

Succubus (pl. succubi; též succuba, sukubus; z latinského succubare, „ležet vespod“) je ve středověké křesťanské mytologii druh démona - astrálního upíra, který svádí muže, pohlavně se s nimi stýká a přitom je vyčerpává, někdy až k smrti. Někdy je succubus označován jako ženský démon, ale tato interpretace není jednoznačná. Otázka, zda jsou andělé (resp. démoni) schopni pohlavního styku s lidmi, a zda je tento styk podoby duševní nebo tělesné, byla předmětem zájmu středověké teologie. Mezi succubi je možné řadit také rusalky (vodní nymfy) a meluzíny (duchové vody). Vědecké výzkumy v této oblasti nejsou dosud ukončeny.

Ze zápisníku studenta, Petra Skopala.

9. března 2008.  Dnes jsem byl pozván na oslavu narozenin Petra Svobody, mého dobrého kamaráda, či spíš přítele a poprvé jsem se setkal s jeho sestrou Radkou. Je to moc hezká a slušná dívka. Trochu jsme si spolu povídali a zdá se mi dost hezká i milá. Pozvala mne v neděli na oběd a Petr souhlasil. Docela se těším.

10. března 2008. Dnes jsem měl opravdu těžký den. Přednášky až do pozdního odpoledne a mám pocit, že bych se měl škole věnovat trochu víc. Večer jdu s Petrem na pivo, ale mám předsevzetí, že budu brzo doma.  

11. března 2008.  Večer jsem si chvilku četl a pak se to stalo. Asi jsem usnul a měl divný sen. Ozvalo se klepání na dveře. Otevřel jsem a ve dveřích stála dívka, jakou jsem nikdy neviděl. „Ahoj jsem Ilana“, řekla, a aniž jsem ji pozval dál, vstoupila a zavřela dveře. Dlouhé vlnité rusé vlasy, zelené pronikavé oči a malinko pihovatý nosík. Usmála se, když viděla, jak jsem překvapený. Chtěl jsem se zeptat, co vlastně chce, ale zakryla mi ústa rukou, rozepnula sponu na rameni a její sametové šaty sklouzly na zem. Stála, přede mnou bez jediného kousku látky, který by zakrýval její nahotu. Byla nádherná, snová okouzlující. Tajný sen všech mužů. V mysli jsem se chtěl bránit, ale tato myšlenka mne hned opustila. Jemně mne políbila, rozepnula mi košili a přitom se mi stále dívala do očí. Úplně mne hypnotizovala. Každým jejím dotekem mnou jakoby procházel elektrický proud. „Vůbec nic nedělej“, poručila mi a zatlačila mne na postel. Vůbec jsem nevnímal, co se semnou děje, jen jsem cítil, jak mi krev tepe ve spáncích a srdce buší jak o závod. Noc byla nekonečná.

12. března 2008.  Probudil mne paprsek slunce, hřející mne na tváři a neskutečná žízeň. „To byl a divoký sen“ napadlo mne, ale jen do té doby než jsem se pokusil pohnout. Neskutečná únava a bolest celého těla mne ovládly. Zjistil jsem, že nemám pyžamo a že je mi zima. Znovu jsem přitáhl deku a zavřel oči. 

             Tentokrát mne probudil neúprosný zvuk domovního zvonku. Jen s velkou námahou jsem vstal a došel ke dveřím. Tam stál Petr a vyděšeně na mne spustil: „ Co je člověče, ty marodíš, že jsi nebyl na přednášce?“. Pokrčil jsem rameny. “Asi na mne něco leze“. O tom, co se tu včera dělo, jsem raději pomlčel. Chvilku jsme se bavili o škole, o přednášce a pak Petr odešel. Znovu jsem vlezl do postele a tvrdě usnul.

13. března 2008. Konečně normální, pohodový den. Mám pocit, že jsem to zase já. Učení mi šlo téměř samo. Usnul jsem s pocitem vítěze.

14. března 2008.  A zase bylo ráno. Vstal jsem s nevolí, ale tak to prostě je. Člověk celý život musí dělat věci, které nechce. A mne dnes čekal dost perný den. Ráno i odpoledne přednášky, pak knihovna a ještě k našim.

      Domů jsem přišel dost pozdě, ale chtěl jsem si ještě projít poznámky z přednášek. Sotva jsem usedl ke stolu, zavřely se mi oči a hlava pomalu klesla. „ Chtělo by to kafe“, byla má poslední myšlenka před upadnutím do spánku. 

         Zvonek u dveří neustával.  Snad jsem nestihl ani dojít ke dveřím a v chodbě stála Ilana. Bez jediného slova, spustila na zem svoje šaty.  Její hypnotický pohled mne omámil.  Stál jsem bez pohnutí a nebyl jsem schopný ani promluvit. Lehce se mne dotkla a celým mým tělem projelo lehké brnění.  Byla opravdu nádherná a tajemně voněla.  Její tělo se setkalo s mým. Zatočila se mi hlava.

15. března 2008.  Probudili mne hlasy. U postele stál Petr. „Už jsem chtěl volat záchranku, vůbec jsem tě nemohl probudit „ Jak ses sem dostal“, zeptal jsem. „Vždyť jsi mi sám dal klíče“. Odpověděl stroze a díval se na mne na jak na nějaký přízrak. „Když jsi nepřišel do knihovny ani na oběd, tak jsem měl strach co se děje“. Pomalu jsem vstal a došli jsme na večeři a pár piv. „Hlavně nezapomeň, že zítra jdeš k nám na oběd“, připomněl mi cestou domů.

16. března. Neděle. Vstal jsem až kolem desáté. Dnes jdu na ten oběd. Došel jsem do květinářství a koupil kytici růží. Připadalo mi to jako správné a musel jsem připustit, že se mi Radka docela líbí. Oběd byl opravdu moc dobrý, Radka si vážně dala záležet. Všiml jsem si, jak nás s Radkou Petr pozoruje. Když však Petr na chvilku odešel, pozval jsem Radku do kina. Přikývla, že ano a usmála se.“A co hned zítra“, zeptala se náhle. Tak jsme se domluvili, že se v půl páté sejdeme u kina. Pak se Petr vrátil a již jsme neměli možnost spolu mluvit.

17. března 2008. Stál jsem u kina, díval jsem se na hodinky a přemýšlel, zda vůbec přijde. Přišla jen o pár minut později. „Nezlob se prosím, ale mně se do toho kina moc nechce. Co kdybychom šli k tobě“. Trochu mne to překvapilo, ale souhlasil jsem.

          Uvařil jsem kávu a chvilku jsme si povídali. O škole, o rodičích a o tom co budeme dělat o prázdninách. Asi po hodině, když už skoro nebylo, o čem mluvit mě sama políbila. „Myslela jsem, že někoho máš“, dodala. Zavrtěl jsem hlavou a opětoval polibek. Sundala si svetr přes hlavu, otočila se ke mně zády, což jsem pochopil a rozepnul jí podprsenku. „Můžeš zhasnout“, zeptala se a pak už jsme vůbec nemluvili. Najednou bylo deset a musela domů. „Uvidím tě zítra“, zeptala se. Přikývl jsem a lehce jí políbil na dobrou noc.

 

Někdy v červnu 2011.

S Radkou budeme letos tři roky. Ilanu jsem již nikdy neviděl. Možná to byl divný sen, možná to bylo jinak. Nevím. Spíš věřím tomu, že mne Radka zachránila ze spárů Ilany.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Marta - 23.2.2013 > Nevím jestli to víte, ale zjistila jsem že Ilana je staré Hebrejské jméno. Že by náhoda? Jinak se mi to líbí.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 23.2.2013 > No těším se, až tvoje povídky vyjdou knižně...nejenže si zakoupím já, ale bude to i fajn dárek pro své blízké a kamarády...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 23.2.2013 > sadaf> Moc děluji. Jestli by to někdy někdo chtěl vydat, tak ji máš zadarmo.Hezký den.
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 23.2.2013 > jo, dokonce i věda se už dneska těmito věcmi začíná zabývat..vědecké metody to však, myslím, nikdy neobjasní..řek bych, že by stálo za to, vydat to knižně..máš na to..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 23.2.2013 > Zazo> Díky moc. Nejen za bodíky.
<reagovat 
Hajdalák (Občasný) - 23.2.2013 > Moc pěkny, vtáhlo mě to do děje, bylo to příjemné na čtení, díky, !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 23.2.2013 > Hajdalák> Díky moc a hezký den.
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 23.2.2013 > Opět perfektní. Také by se mi líbilo kdyby vaše povídky někdo vydal.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 23.2.2013 > vilma999> Děkuji moc za body. hezký večer.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 23.2.2013 > pěkné, taky bych si tvou knížku koupil
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 23.2.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> Děkuji moc. Hezký večer.
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 23.2.2013 > Pěkná fantasy. Děláš pokroky:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 24.2.2013 > Světlonoška> Děkuji moc.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 24.2.2013 > hezký čtení
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 24.2.2013 > jaxxana> Děkuji za bodíky. Hezký den.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.2.2013 > no já bych řekla, že je to sice dobře napsaný, ale ten závěr je pěkně odfláknutý... čekala jsem nějakou pointu, nějakou konfrontaci mezi tím duchem a reálnou situací (Radkou) a obecně něco víc, než "2x mne navštívil duch a od té doby, co mám holku, tak už ne..."
Body: 4
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 25.2.2013 > Quotidiana> Asi máte pravdu. Děkuji a hezký den.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 25.2.2013 > ...mně tato povídka příliš neoslovila oproti jiným , já "deníčkovo-telegrafický" styl nemám moc v oblibě, trochu to počáteční napětí "vyšumělo bez kýženého efektu"....I když vím, že se takové věci dějí, tomuto textu k uvěřitelnosti přeci jen něco chybí......Radka mi připadá úplně jakoby bez života, popisem i svým chováním , ve srovnání s onou "bytostí" z jiného světa...Možná to ale tak bylo zamýšleno, i se to tak událo......
Body: 4
<reagovat 
EmptyRoom (Občasný) - 27.2.2013 > ... nejlepší je, si knihu vydat sám! ... dá to sice práci, ale máš kontrolu / svobodu a víš kdo knihu má a kdo ne :)
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 27.2.2013 > EmptyRoom> Díky moc. Téma mých povídek je tak trochu specifické a nevím zda by to vůbec někdo chtěl. Je to problém. Díky za body a hezký den.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 28.2.2013 > líbí se mi "tvůj" magický realismus, tak hodně štěstí do pokračování, zdraví Franta
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 28.2.2013 > František Vyrut> Děkuji moc.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
zpátky   
0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 34 35 36 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 89 90 91 92 94 95 96 98 100 101 102 104 105 106
107 109
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter