Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mikropovídka z...
Autor: PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - publikováno 25.2.2013 (23:47:33)

    Nad Blízkým východem pomalu zapadalo slunce. Hrozně pomalu, jako by se mu nechtělo nebo jako by mělo strach, že zapadá naposledy. Kdesi v dálce bylo slyšet střelbu, ale tu už se zde všichni naučili nevnímat. Profesor právě čistil nevelkou dřevěnou tabulku, kterou před chvílí našel v čerstvě vykopané jámě, plné roztodivných věcí zjevně z prvního století po Kristu. Zdálo se mu, že je na tabulce cosi napsáno. Pískal si přitom. Opodál se mezitím potichu bavili dva studenti archeologie. „Samozřejmě by bylo lepší najít svatý grál…“ „Ale ten už přece našel Indiana Jones, hehe.“ Vtom pískání přestalo. Studenti se překvapeně ohlédli a ztuhli. V profesorových očích se mísila hrůza s posvátnou úctou. Mlčky jim ukázal tabulku, na níž se nyní zřetelně rýsoval trojí nápis. Šlo o krátké sdělení, zapsané v hebrejštině, latině a řečtině. Okamžitě poznali, co to je, z jaké je to doby a vše ostatní si domysleli. Pokřižovali se několikrát, sbalili nářadí a co nejrychleji opustili vykopávky. Tabulku, zabalenou do plátna, vzali s sebou a nesli ji velmi opatrně, a přitom tak nenápadně, jak to jen bylo možné. Měli pocit, že ono sdělení bylo napsáno teprve včera, a báli se ohlédnout nebo se podívat na oblohu, aby se náhodou nestali obětí nějaké časové smyčky. Nemluvě o tom, že měli strach, že je někdo přepadne, oloupí, zabije a jejich dětinská radost pomine. Konečně dorazili do hotelu. Byli bledí, vyčerpaní a přitom jaksi šťastně vyděšení. Toho dne už nikdo z nich nepromluvil. Pouze profesor si zapsal do deníku: „Ješua Ha-Nocri. Dnes jsem vše pochopil.



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 26.2.2013 > Perfektni.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 26.2.2013 > lada34> díky moc
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 26.2.2013 > Nádherné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 26.2.2013 > vilma999> děkuji
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 26.2.2013 > já už sem se bál, že tam bude napsáno: Všechno je jinak... ale uklidnil si mě..
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 26.2.2013 > Zazo> to jsem rád, díky
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 26.2.2013 >

absolútne nepochop, ten záver, ani google nepomohol, že ježiš nararetský a čo?

asi ani nič z toho

 

štýl pekný, klobúk dolu

 

(hej určené inteligentnejším ako som ja, vidím, sotatní chápu)

 


<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 26.2.2013 > maxima gali> 

vysvětlovat to nebudu, ale každopádně díky za koment a za pochvalu stylu

hezký den


<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 26.2.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> 

ved nemusíš

 

 


<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 27.2.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 27.2.2013 > František Vyrut> díky moc, Franto
<reagovat 
Gituša (Občasný) - 27.2.2013 >

typické pro tebe - skvělé!!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 27.2.2013 > Gituša> díky moc
<reagovat 
naoko (Občasný) - 28.2.2013 > líbilo
Doporučil 
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.3.2013 > Napínavě napsané.
Body: 4
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 27.2.2013 > Ježíš Nazaretský když už ! a vůbec není marný pochopit účel své existence-pro některé lidi určitě !
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 27.2.2013 > jaxxana> hezky řečeno, díky moc, Jani
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 4.3.2013 > jaxxana> ale Jani!
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 5.3.2013 > fernet>  nerozumím-něco je špatně ?
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 5.3.2013 > jaxxana> ale není. jen si to Galina nezaslouží, jestli jsi tedy opravovala ji (víš, to řetězení už není zřejmé). Nijak si to neber, jen že Tony de Mello (indický jezuita) říkal, že svatost nemá trčet jako podebraný palec.
Měj se a zapomeň na to.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 6.3.2013 > fernet>  Asi máš pravdu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter